> Шифр: 23823/2012/1 Журнал 2012г. № 1 Андрущенко, В. Соціальний статус учителя / В. Андрущенко. - С.5-9 Самчук, З. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Самчук. - С.10-19 Уваркіна, О. Особливості сучасного розвитку української національної освіти / О. Уваркіна. - С.20-24 Кивлюк, О. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. Кивлюк. - С.25-30 Корсак, К. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак. - С.31-37 Касьянов, Д. Основні наноресурси людства: природа сутність нанотехнологічного розвитку / Д. Касьянов. - С.38-41 Дуденко, В. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні / В. Дуденко. - С.42-48 Вернидуб, Р. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. Вернидуб. - С.49-55 Линовицька, О. Автономія і відповідальність навчального закладу / О. Линовицька. - С.56-60 Макаренко, С. Поєднання навчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. Макаренко. - С.61-66 Прудченко, І. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. Прудченко. - С.67-74 Слюсаренко, О. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. Слюсаренко. - С.75-80 Косенко, О. Європейський союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. Косенко. - С.81-86 Коваль, Т. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. Коваль. - С.87-92 Капера, І. Українська молодь у контексті соціальних змін / І. Капера. - С.93-100 Сахневич, І. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. Сахневич. - С.101-105 Іващенко, О. Психолого педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби / О. Іващенко. - С.106-112 Клепко, С. Прецедентний текст української освітології / С. Клепко. - С.113-124 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2018/4 Журнал 2018г. № 4 Андрущенко, В. Обличчям до школи / В. Андрущенко. - С.5-14. - Бібліогр.: в кінці ст. Дзюба, С. Облік робочого часу й оцінювання трудових затрат науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України / С. Дзюба. - С.15-24. - Бібліогр.: в кінці ст. Курбатов, С. Університетські рейтинги та проблема оцінки якості викладання і навчання / С. Курбатов. - С.25-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Горбунова, Л. Трансверсальна самість в епоху глобалізації (до обґрунтування трансформативних стратегій вищої освіти) / Л. Горбунова. - С.30-37. - Бібліогр.: в кінці ст. Якимчук, О. Значення «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті» як засадничого документу для української освітньої системи / О. Якимчук. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст. Захаренко, К. Проблеми формування ефективної державної інформаційної політики і освіта / К. Захаренко. - С.44-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Нікогосян, Л. Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів / Л. Нікогосян [та ін.]. - С.50-55. - Бібліогр.: в кінці ст. Другие авторы: Науменко І., Красна О., Бербек В. Любарець, В. Особливості професійної підготовки менеджерів соціокультурної діяльності для індустрії гостинності / В. Любарець. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст. Тарапата-Більченко, Л. Вища музична освіта України: виклики та стимули китайської освітньої міграції / Л. Тарапата-Більченко. - С.62-68. - Бібліогр.: в кінці ст. Nesterova, M. Intercultural competences in education for the development of social cohesion of youth: european practices (Інтеркультурні компетенції в освіті для розвитку соціальної згуртованості молоді: європейська практика) / M. Nesterova. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art. Ляшенко, Л. Роль мов і вищої освіти в національній ідентифікації молоді (Ірландія та Україна) / Л. Ляшенко, Н. Соловей. - С.75-77. - Бібліогр.: в кінці ст. Сімакова, Н. Теоретико-методологічні проблеми законотворення та правового супроводу вищої освіти / Н. Сімакова. - С.78-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів [Текст] = Integrated approach to the teaching of pharmaceutical technology in the integrated postgraduate education of pharmacist-interns / Л. Нікогосян [та ін.]> // Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Система повышения квалификации Кл.слова (ненормированные): інтеграція знань -- інтеграція міждисциплінарна -- післядипломна освіта Доп.точки доступа: Нікогосян, Л. Науменко, І. Красна, О. Бербек, В. Свободных экз. нет |
The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy [Текст] = Результати впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту у студентів-провізорів Дніпропетровської медичної академії / Т. М. Potapova [та ін.]> // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 16-20. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Дніпропетровськ Кл.слова (ненормированные): провізор -- вища -- школа -- інтегрований -- професійна -- спрямованість Доп.точки доступа: Potapova, Т. М. Sliesarchuk, V. Yu. Podpletnia, O. A. Lohvynenko, N. V. Свободных экз. нет |
Hantimurova, N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results [Текст] = Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок» / N. I. Hantimurova> // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормированные): іноземні студенти -- ліцензійний -- інтегрований -- іспит Свободных экз. нет |