> Шифр: 23823/2008/2 Журнал 2008г. № 2 Вакарчук, І. Виступ міністра освіти і науки України Івана Вакарчука на нараді за участю президента України з питань забезпечення функціонування та розвитку освіти 26 лютого 2008 року / І. Вакарчук. - С.5-9 Андрущенко, В. Інноваційний розвиток освіти в стратегії "Українського прориву" / В. Андрущенко. - С.10-17 Саєнко, Т. Нова парадигма розвитку української освіти у ХХІ столітті / Т. Саєнко, О. Познанська. - С.18-26 Бойко, А. Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції / А. Бойко. - С.34-39 Гетман, В. Антропоетика здоров`я як сучасний напрям оздоровчої освіти / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.68-73 Ярчук, Г. Екологічне виховання: сутність та основні напрями / Г. Ярчук. - С.91-97 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Андрущенко, В. Інноваційний розвиток освіти в стратегії "Українського прориву" [Текст] / В. Андрущенко> // Вища освіта України. - 2008. - № 2. - С. 10-17 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Андрущенко, В. Інформаційні технології в системі інноваційної освіти [Текст] / В. Андрущенко, А. Олійник> // Вища освіта України. - 2008. - № 3. - С. 5-15 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Доп.точки доступа: Олійник, А. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2009/2 Журнал 2009г. № 2 Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.5-12. Ткаченко, В. Історичні знання в контексті політизації історії та історизації політики (компетентнісний підхід) / В. Ткаченко. - С.13-27. Рябченко, В. Філософський зміст та логіко-гносеологічна сутність понять "розсудок" і "розум" / В. Рябченко. - С.28-37. Джура, О. Демократизація освіти як чинник її інтеграції у світовий освітній простір / О. Джура. - С.38-43. Бойко, А. Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції / А. Бойко. - С.44-49. Терепищий, С. Філософські проблеми стандартизації освіти в соціокультурних вимірах нового та новітнього часів / С. Терепищий. - С.50-59. Терещенко, Ю. Дефініція "Педагогічна наука": смислове завантаження новим / Ю. Терещенко. - С.60-64. Зязюн, Л. Концептуально-методологічні підходи до процесу виховання в освтній системі України / Л. Зязюн. - С.65-74. Щербань, П. вища школа та її роль у відродженні національної еліти / П. Щербань. - С.75-82. Богданова, Н. Проблема інформатизації і соціальної освіти / Н. Богданова. - С.83-89. Моринець, Н. Теоретико-методологічні проблеми дослідження життєвого потенціалу особистості / Н. Моринець. - С.90-98. Панчук, Н. Політичні ідеологеми в духовному світі сучасного студента / Н. Панчук. - С.99-104. Мельничук, Д. З досвіду організації роботи магістратури в національному університеті біоресурсів і природокористування України / Д. Мельничук, В. Лисенко, Л. Кліх. - С.105-112. Тарутіна, З. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у Інституті вищої освіти АПН України / З. Тарутіна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2009/1 Журнал 2009г. № 1 Кремень, В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї / В. Кремень. - С.5-12. Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.13-19. Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. Луговий. - С.20-26. Михальченко, М. Вища освіта України як фактор цивілізованого визначення молоді в контексті політичних реалій / М. Михальченко. - С.27-32. Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики / В. Лутай. - С.33-36. Корсак, К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та "людського капіталу" / К. Корсак. - С.37-42. Степко, М. Компетентнісний підхід: його сутність. Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? / М. Степко. - С.43-52. Пінчук, Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформуванні освіти / Є. Пінчук. - С.53-59. Дем'яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем'яненко. - С.60-66. Тимошенко, О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклик глобалізації / О. Тимошенко. - С.67-72. Онкович, Г. Міждисциплінарна інтеграція в гуманітарних дослідженнях / Г. Онкович. - С.73-81. Олексюк, О. Проблемне поле музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. Олексюк. - С.82-91. Полянська, К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів / К. Полянська. - С.92-99. Мороз, Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років XX ст. / Л. Мороз. - С.100-105. Таланова, Ж. Взаємозв'язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.106-112. Лузік, Е. Інтегративно-діяльнісний підхід як методологічна основа управлінської діяльності освітнім процесом у вищих технічних навчальних закладах / Е. Лузік. - С.113-118. Бобров, В. Дослідження проблем економіки управління вищої освіти - стратегічне завдання перспективного періоду / В. Бобров. - С.119-123. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2010/1 Журнал 2010г. № 1 Андрущенко, В. 175 років у педагогічному просторі держави (Доповідь ректора Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова на урочистому засіданні колективу з нагоди ювілею університету) / В. Андрущенко. - С.5-10. Сергієнко, І. Формула успіху (Академік Михайло згуровський - видатний учений і організатор освіти) / І. Сергієнко. - С.11-16. Сергієнко, І. Служити інтересам науки, освіти та здоров'я людей (До 70-річчя члена-кореспондента НАН України Валентина Черних, ректора Національного фармацевтичного університету) / І. Сергієнко. - С.17-19. Кремень, В. Інформаційне середовище - криза культури чи нове буття? / В. Кремень. - С.20-33. Андрущенко, В. Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і світі / В. Андрущенко, В. Молодиченко. - С.34-42. Стадницький, Ю. "Просторова організація економіки" як напрям підготовки фахівців в Україні / Ю. Стадницький. - С.43-47. Пильгун, Л. Визначення, критерії та методи оцінювання професійної компетентності державних службовців / Л. Пильгун. - С.48-53 Бовт, Д. Застосування ідей модерації у роботі навчальної лабораторії класичного університету / Д. Бовт, Н. Лосєва. - С.54-59. Тимошенко, О. Організація та управління якістю освіти: проблемні підходи / О. Тимошенко. - С.60-66. Курняк, О. Демократизм політичної культури трансформаційного суспільства / О. Курняк. - С.67-71. Костиря, І. До питання про чинники розвитку української культури / І. Костиря. - С.72-76. Грабар, Г. Гостинність у соціокультурній сфері туризму як основний предмет філософського аналізу / Г. Грабар. - С.77-82. Цибін, С. Молодіжна політика: основні напрямки реалізації / С. Цибін. - С.83-89. Марків, О. Діагностика якості сучасного стану соціально-психологічного здоровя студентської молоді / О. Марків. - С.90-96. Андрущенко, В. Спадщина малознаного Михайла Драгоманова - поліглота й культуролога / В. Андрущенко, В. Погребенник. - С.97-106. Нісімчук, А. Розроблено концептуальну модель професійної підготовки вчителя трудового навчання сільської школи / А. Нісімчук. - С.107. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2010/2 Журнал 2010г. № 2 Андрущенко, В. Першочергове завдання державної освітньої політики - відродження довіри до вчителя (З виступу на колегії Міністерства освіти і науки України 23 квітня 2010р.) / В. Андрущенко. - С.5-6 Зуєв, В. Криза освіти: український контекст / В. Зуєв, В. Зуєва. - С.7-13 Семенюк, Н. Екологічна культура - необхідний фактор безпечної перспективи розвитку суспільства / Н. Семенюк. - С.14-21 Таланова, Ж. Стан і проблеми участі України в Болонському процесі (Круглий стіл з проблем участі України в Болонському процесі пройшов у Національній академії педагогічних наук України) / Ж. Таланова. - С.22-24 Рекомендації круглого столу "Стан та проблеми участі України в Болонському процесі". - С.24-27 Жижко, Т. Реформа університетської освіти в контексті Болонських домовленостей / Т. Жижко. - С.28-35 Пашкова, О. Проблеми організації та контролю самостійної роботи студентів у світлі Болонського освітнього процесу / О. Пашкова. - С.36-43 Онопрієнко, В. Оновлення змісту екологічної освіти як педагогічна проблема / В. Онопрієнко. - С.44-51 Чебоненко, С. Реалізація цілей навчання у процесі самостійної роботи курсантів / С. Чебоненко. - С.52-58 Тарасенко, В. Соціологічний портрет сучасної молоді: спроба аналітичного огляду / В. Тарасенко. - С.59-67 Barczyk, P. Sytuacja rodziny z dzieckiem przewlekle chorym / P. Barczyk. - С.68-72 Цибін, С. Молодь проти тоталітаризму / С. Цибін. - С.73-79 Панчук, Н. Політична активність студентів: чинники зростання та стимулювання / Н. Панчук. - С.80-84 Марків, О. Комп'ютероманія та її вплив на здоров'я студентської молоді / О. Марків. - С.85-88 Костиря, І. Політико-ідеологічні пріоритети управління культурою в тоталітарному суспільстві / І. Костиря. - С.89-95 Гуненков, Д. Поняття "моралі" у світлі сучасного філософського дискурсу / Д. Гуненков. - С.96-104 Калашнікова, С. Професійна підготовка керівників навчальних закладів за технологією змішаного навчання (З досвіду Київського університету імені Бориса Грінченка) / С. Калашнікова. - С.104-108 Покась, В. Інтернатна освіта: історія становлення та розвитку в Україні / В. Покась. - С.109-116 Бех, В. Осмислюючи історію кримської освіти та науки - орієнтуватися на її майбутнє / В. Бех. - С.117-119 Постанова президії Національної академії педагогічних наук України "Про діяльність Інституту вищої освіти НАПН України щодо розроблення концептуального бачення модернізації системи вищої освіти" (проект). - С.120-124 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2010/3 Журнал 2010г. № 3 Андрущенко, В. Метаморфози освітнього планування (Огляд концептуального дискурсу передсьгоднішнього дня) / В. Андрущенко, В. Савельєв. - С.5-14 Кремень, В. Трансформації особистості в суперечностях епохи / В. Кремень. - С.15-17 Корсак, К. Ноосфера, ноотехнології і вища освіта у ХХІ столітті / К. Корсак. - С.18-25 Прудченко, І. Феноменологічний аналіз історико-педагогічного знання / І. Прудченко. - С.26-32 Чернова, Л. Наукова картина світу як предмет філософського дискурсу / Л. Чернова. - С.33-39 Івченко, О. Основні напрями прояву громадянської позиції в сучасній Україні / О. Івченко. - С.40-46 Рева, О. Виявлення основної домінанти студентів на множині рівнів навчальних досягнень / О. Рева, І. Добрянський, Д. Марченко. - С.47-52 Шутак, Л. Перший досвід проведення державного іспиту з "Української мови за професійним спрямуванням" / Л. Шутак, Г. Навчук, А. Ткач. - С.53-56 Шовковий, В. Ментально-когнітивний інтерцикл навчання давньогрецької мови студентів-філологів / В. Шовковий. - С.57-63 Андрушкевич, Ф. Головні аспекти впливу глобалізації на розвиток освітніх процесів / Ф. Андрушкевич. - С.64-69 Акопян, В. Екологічна парадигма як унормоване знання про ставлення людини до довкілля / В. Акопян. - С.70-75 Гетман, В. Системоутворюючі фактори здоров'я людини / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.76-80 Гуненков, Д. Морально-етичні аспекти господарської діяльності / Д. Гуненков. - С.81-86 Побережна, Г. Музикотерапія як інноваційна технологія особистісного розвитку / Г. Побережна. - С.87-97 Бех, В. Під впливом феномену козацької освіти / В. Бех. - С.98-99 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2010/4 Журнал 2010г. № 4 Андрущенко, В. Основні характеристики європейської вищої освіти та можливості їх реалізації в системі освіти України / В. Андрущенко. - С.5-16. Маргуліна, Л. Демократизація освіти: технології реалізації в контексті соціокультурних змін / Л. Маргуліна. - С.17-23. Яковлева, О. Мовна компетенція студенства та мовна ситуація в українських ВНЗ у контексті наближення України до європейського освітнього простору / О. Яковлева. - С.24-30. Руденко, В. Цивілізаційно-культорологічний підхід до запровадження Болонського процесу / В. Руденко. - С.31-38. Пендзей, І. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / І. Пендзей. - С.39-47. Янишин, О. Медіаосвітні технології як спосіб упровадження ідей Болонського процесу / О. Янишин. - С.48-54. Курбатов, С. Елітна освіта в Україні в дзеркалі університетських рейтингів: Quo Vadis? / С. Курбатов. - С.55-63. Андрущенко, Т. Особливості освітніх вимірювань у гуманітарних науках / Т. Андрущенко. - С.64-67. Покась, В. Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти / В. Покась. - С.68-77. Онопрієнко, В. Досвід, професійні вміння і навички екологічного виховання в системі практичної підготовки аграріїв / В. Онопрієнко. - С.78-86. Ілляшов, Г. Структурно-функціональний аналіз політичної духовності / Г. Ілляшов. - С.87-95. Пальчук, М. Модель професійної освіти й навчання Фінляндії - третій етап європейської інтеграції / М. Пальчук. - С.96-102. Андрушкевич, Ф. Польський "освітній прорив" та його значення для українських освітніх інновацій / Ф. Андрушкевич. - С.103-108. Артімонова, Т. Соціокультурні пріоритети молоді: проблема визначення / Т. Артімонова. - С.109-116. Яременко, Л. Креативність як творчість: спільне та відмінне / Л. Яременко. - С.117-123. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Андрущенко, В. Основні характеристики європейської вищої освіти та можливості їх реалізації в системі освіти України [Текст] / В. Андрущенко> // Вища освіта України. - 2010. - № 4. - С. 5-16. Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2011/1 Журнал 2011г. № 1 Андрущенко, В. Освіта нового століття: пріоритети розвитку / В. Андрущенко. - С.5-7. Кремень, В. Освіта в структурі цивілізаційних змін / В. Кремень. - С.8-11. Слюсаревський, М. Теоретико-методологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти / М. Слюсаревський. - С.12-20. Богданова, Н. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема / Н. Богданова. - С.21-26. Акопян, В. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискусу / В. Акопян. - С.27-31. Івченко, О. Розуміння свободи в реаліях ХХІ століття / О. Івченко. - С.32-39. Шидловський, А. Відповідальність часу - визначальний пріоритет діяльності Національного гірничого університету / А. Шидловський. - С.40-45. Рябченко, В. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та межі осягнення ними особистості / В. Рябченко. - С.46-54. Покась, В. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення / В. Покась. - С.55-62. Кожедуб, Л. Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів / Л. Кожедуб. - С.63-69. Андрущенко, Т. Романтизм та діалектика естетичного / Т. Андрущенко. - С.70-78. Корсак, К. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності / К. Корсак. - С.79-85. Бойчук, М. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя / М. Бойчук. - С.86-92. Білогур, В. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей / В. Білогур, С. Макаренко. - С.93-99. Скулиш, Є. Реалізація сучасних освітніх підходів та гуманістичних моделей у процесі професійної підготовки співробітників правоохоронних органів України / Є. Скулиш. - С.100-107. Андрушкевич, Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці / Ф. Андрушкевич. - С.108-113. Козлакова, Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто / Г. Козлакова. - С.114-119. Артюшенко, О. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління / О. Артюшенко. - С.120-125. Мацько, Л. Система проти суржику / Л. Мацько. - С.126. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Андрущенко, В. Освіта нового століття: пріоритети розвитку [Текст] / В. Андрущенко> // Вища освіта України. - 2011. - № 1. - С. 5-7. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2011/2 Журнал 2011г. № 2 Міністерство повідомляє. - С.5 Андрущенко, В. Роздуми про вчителя / В. Андрущенко. - С.6-12 Шидловський, А. Талановитому вченому, педагогові, ректору Національного гірничого університету Генадію Півняку - 70! / А. Шидловський. - С.13-19 Линовицька, О. Освіта як чинник соціокультурного розвитку особистості / О. Линовицька. - С.20-26 Девтеров, І. Етнічні простори кіберпростору / І. Девтеров. - С.27-32 Терепищий, С. Ціннісні орієнтири стандартизації вищої освіти України / С. Терепищий. - С.33-40 Акопян, В. Основні чинники формування екологічної свідомості особистості / В. Акопян. - С.41-47 Крячко, Ю. Гриф Міністерства і університетська автономія / Ю. Крячко. - С.48-52 Андрушкевич, Ф. Досвід українсько-польської співпраці у сфері академічної освіти / Ф. Андрушкевич. - С.53-58 Дем'яненко, Н. Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині ХХ - на початку ХХІ століття / Н. Дем'яненко. - С.59-65 Сергиенко, Т. Компьютерные технологии как средство формирования профессионально-адаптационных способностей инвалидов по зрению / Т. Сергиенко. - С.66-72 Шандор, Ф. Поняття свідомості в сучасному філософському дискурсі / Ф. Шандор. - С.73-79 Богданова, Н. Проблема формування творчої особистості / Н. Богданова. - С.80-87 Білогур, В. Світоглядні орієнтації сучасної студентської молоді: теоретико-методологічний контекст / В. Білогур. - С.88-93 Гарбар, Г. Методологічні засади дослідження гостинності як соціального явища / Г. Гарбар. - С.94-99 Сокуренко, О. Формування світорозуміння особистості як психолого-педагогічна проблема / О. Сокуренко. - С.100-105 Демченко, В. Якість навчально-виховного процесу як індикатор ефективності системи управління ВНЗ / В. Демченко, О. Хотомлянський. - С.106-111 Кордіяк, А. Способи управління якістю вищої медичної освіти в процесі її реформування / А. Кордіяк. - С.112-115 Ненько, Ю. Творча самореалізація курсанта: експериментальне визначення / Ю. Ненько. - С.116-120 Андрущенко, В. Світоглядні основи ідеології / В. Андрущенко. - С.121-124 Муляр, В. Вища педагогічна освіта і наука України. Херсонська область / В. Муляр. - С.125-126 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2011/3 Журнал 2011г. № 3 Андрущенко, В. Державно-громадський характер управління освітою / В. Андрущенко. - С.5-8 Зубов, В. Глобалізована соціальність / В. Зубов. - С.9-13 Бойчук, М. Основні форми демократії: український контекст / М. Бойчук. - С.14-20 Шандор, Ф. Національна ідея як осердя національної свідомості / Ф. Шандор. - С.21-26 Линовицька, О. Академічні свободи та університетська автономія / О. Линовицька. - С.27-31 Рябченко, В. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / В. Рябченко. - С.32-38 Іваній, О. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / О. Іваній. - С.39-44 Бикова, К. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення) / К. Бикова. - С.45-52 Тарасенкова, Н. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики / Н. Тарасенкова, І. Акуленко. - С.53-66 Акопян, В. Екологічне самовиховання особистості / В. Акопян. - С.67-73 Білогур, В. Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді / В. Білогур. - С.74-81 Грабар, Г. Технологія дослідження гостинності як соціального явища / Г. Грабар. - С.82-89 Богданова, Н. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі / Н. Богданова. - С.90-93 Сахневич, І. Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації / І. Сахневич. - С.94-98 Костирєв, А. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін / А. Костирєв. - С.99-105 Боркач, Є. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Є. Боркач. - С.106-111 Зварич, І. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / І. Зварич. - С.112-118 Шубін, О. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ / О. Шубін, І. Сіменко, І. Пальцун. - С.119-125 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2012/1 Журнал 2012г. № 1 Андрущенко, В. Соціальний статус учителя / В. Андрущенко. - С.5-9 Самчук, З. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Самчук. - С.10-19 Уваркіна, О. Особливості сучасного розвитку української національної освіти / О. Уваркіна. - С.20-24 Кивлюк, О. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. Кивлюк. - С.25-30 Корсак, К. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак. - С.31-37 Касьянов, Д. Основні наноресурси людства: природа сутність нанотехнологічного розвитку / Д. Касьянов. - С.38-41 Дуденко, В. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні / В. Дуденко. - С.42-48 Вернидуб, Р. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. Вернидуб. - С.49-55 Линовицька, О. Автономія і відповідальність навчального закладу / О. Линовицька. - С.56-60 Макаренко, С. Поєднання навчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. Макаренко. - С.61-66 Прудченко, І. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. Прудченко. - С.67-74 Слюсаренко, О. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. Слюсаренко. - С.75-80 Косенко, О. Європейський союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. Косенко. - С.81-86 Коваль, Т. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. Коваль. - С.87-92 Капера, І. Українська молодь у контексті соціальних змін / І. Капера. - С.93-100 Сахневич, І. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. Сахневич. - С.101-105 Іващенко, О. Психолого педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби / О. Іващенко. - С.106-112 Клепко, С. Прецедентний текст української освітології / С. Клепко. - С.113-124 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2011/4 Журнал 2011г. № 4 Андрущенко, В. Стратегічні ініціативи / В. Андрущенко. - С.5-7 Ректору Київського національного університету імені Тараса Шевченка, академіку Леоніду Губерському - 70!. - С.8-9 Линовицька, О. Соціальне призначення освіти: теоретикометодологічний контекст / О. Линовицька. - С.10-16 Шандор, Ф. Основні етапи становлення національної свідомості українців / Ф. Шандор. - С.17-21 Бевзенко, Л. Соціальні інтереси українців та місце освіти в системі ресурсів їхньої реалізації / Л. Бевзенко. - С.22-29 Похресник, А. Стратегічна роль цілісного освітньо-наукового комплексу / А. Похресник. - С.30-35 Олексюк, О. Моделі змісту вищої мистецької освіти в контексті сучасних парадигмальних підходів / О. Олексюк. - С.36-41 Онкович, Г. "Діалог культур" як сучасна педагогічна технологія / Г. Онкович. - С.42-48 Гарбар, Г. Підготовка кадрів для сфери туризму як соціальне завдання / Г. Гарбар. - С.49-55 Макаренко, С. Обдарованість як біопсихологічна ознака людини / С. Макаренко. - С.56-61 Білогур, В. Внутрішні чинники змін світоглядних орієнтацій сучасних студентів / В. Білогур. - С.62-68 Загарницька, І. Дитинство в епоху інформаційної революції / І. Загарницька. - С.69-77 Коломієць, О. Агресивність особистості: вроджена і набута (спроба філософського аналізу) / О. Коломієць. - С.78-82 Андрушкевич, Ф. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі / Ф. Андрушкевич. - С.83-87 Листопад, О. Тенденції розвитку європейського університету в контексті широкої інноваційної стратегії / О. Листопад. - С.88-94 Кофанова, О. Порівняння хімічної складової програм підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у деяких технічних ВНЗ України, університетах Австралії та Нової Зеландії / О. Кофанова. - С.95-104 Силай, І. Якісна освіта в контексті управління впровадженням інновацій / І. Силай. - С.105-112 Лісовий, О. Криза самоідентифікації особистості в умовах соціальних трансформацій / О. Лісовий. - С.113-118 Коржух, О. З турботою про світ дитинства / О. Коржух. - С.119-120 Набок, М. Вісті з Національної академії педагогічних наук України / М. Набок. - С.121 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2012/2 Журнал 2012г. № 2 Андрущенко, В. Університетська освіта: тенденції змін / В. Андрущенко. - С.5-15 Богданов, І. Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку / І. Богданов. - С.16-21 Гончаров, В. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / В. Гончаров. - С.22-27 Бевзенко, Л. Символічна регуляція практик успіху: на базі опитування української молоді / Л. Бевзенко. - С.28-36 Кочубей, Н. Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота / Н. Кочубей. - С.37-42 Касьянов, Д. Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства / Д. Касьянов. - С.43-49 Тарутіна, З. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках / З. Тарутіна. - С.50-54 Хоменко, О. Іншомовна підготовка як невід'ємний складник вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації суспільства / О. Хоменко. - С.55-61 Дівінська, Н. Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ / Н. Дівінська. - С.62-67 Лисенко, В. Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ / В. Лисенко, О. Зазимко, Л. Кліх. - С.68-74 Вернидуб, Р. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Р. Вернидуб. - С.75-79 Калашнікова, С. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири / С. Калашнікова. - С.80-84 Слюсаренко, О. Вікова історична та регіональна специфіка топ-університетів / О. Слюсаренко. - С.85-91 Павлюк, С. Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів вищою школою / С. Павлюк. - С.92-97 Козієвська, О. Загальні тенденції розвитку академічної мобільності у світовому та українському вимірах / О. Козієвська. - С.98-107 Рідченко, Л. Концепт "віртуальна реальність" у контексті смислоопераційних практик / Л. Рідченко. - С.108-113 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Андрущенко, В. Університетська освіта: тенденції змін [Текст] / В. Андрущенко> // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 5-15 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2012/3 Журнал 2012г. № 3 Андрущенко, В. Академічна співпраця / В. Андрущенко. - С.5-7 Пілов, П. Вірність традиціям і відповідність часу / П. Пілов, О. Бешта, Г. Швидько. - С.8-15 Косова, Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук / Б. Косова. - С.16-23 Зеленков, А. Філософія як фундаментальна цінність у культурі глобалізованого світу / А. Зеленков. - С.24-37 Уваркіна, О. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / О. Уваркіна. - С.38-44 Касьянов, Д. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Д. Касьянов. - С.45-50 Перглер, Т. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Т. Перглер. - С.51-58 Гончаров, В. Опанування освітніх технологій - невід'ємний складник підготовки нового вчителя / В. Гончаров. - С.59-65 Кофанова, О. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / О. Кофанова. - С.66-74 Козлакова, Г. Організація ком'пютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Г. Козлакова, Н. Сура. - С.75-82 Дідков, О. Освіта для здоровя та сталого людського розвитку / О. Дідков. - С.83-88 Ганаба, С. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. Ганаба. - С.89-95 Кірейчева, Є. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Є. Кірейчева. - С.96-100 Слюсаренко, О. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим унівенситетським потенціалом / О. Слюсаренко. - С.101-108 Корсак, Ю. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Ю. Корсак. - С.109-115 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2012/4 Журнал 2012г. № 4 Партнерство і співпраця - нагальне веління часу (Виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні). - С.5-8 Андрущенко, В. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському освітньому просторі / В. Андрущенко. - С.9-12 Куляс, П. Вся і давність, і обнова - українська мова / П. Куляс. - С.13-24 Косова, Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук / Б. Косова. - С.25-30 Майборода, В. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України / В. Майборода. - С.31-36 Бутівщенко, С. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою / С. Бутівщенко. - С.37-43 Гончаров, В. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / В. Гончаров. - С.44-51 Яременко, Л. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Л. Яременко. - С.52-58 Блохін, О. Спорт як засіб патріотичного виховання та формування здорового способужиття особистості / О. Блохін. - С.59-71 Шугай, Н. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северина Грудтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Н. Шугай. - С.72-78 Чорнойван, Г. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні / Г. Чорнойван. - С.79-85 Дебич, М. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття / М. Дебич. - С.86-91 Зварич, І. Тестування педагогічної компетентності викладачів США / І. Зварич. - С.92-99 Семенюк, Н. Безперервна освіта: світова практика й Україна / Н. Семенюк. - С.100-106 Стеценко, К. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / К. Стеценко. - С.107-111 Конончук, А. Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя / А. Конончук. - С.112-113 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |