> Шифр: 23823/2016/3 Журнал 2016г. № 3 Сікорський, П. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження) / П. Сікорський. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст. Бондар, В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар. - С.18-23. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубанець, О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець. - С.24-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Кірик, Т. У пошуках нових освітніх парадигм для України XXI століття / Т. Кірик. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, В. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст. Книш, І. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш. - С.42-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Девтерова, Т. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи / Т. Девтерова. - С.50-57. - Бібліогр.: в кінці ст. Любарець, В. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти / В. Любарець. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст. Подольська, Є. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів / Є. Подольська, Т. Подольська. - С.64-69. - Бібліогр.: в кінці ст. Щербакова, О. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні / О. Щербакова. - С.70-78. - Бібліогр.: в кінці ст. Чубарева, О. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів / О. Чубарева. - С.79-84. - Бібліогр.: в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Бондар, В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук [Текст] / В. Бондар> // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 18-23. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Свободных экз. нет |
> Шифр: 23823/2021/1 Журнал 2021г. № 1 Андрущенко, В. Системна діагностика освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Саух, П. Bища освіта: портрет без фантазій і прикрас / П. Саух. - С.13-19. - Бібліогр.: в кінці ст. Півняк, Г. Гуманітарний дискурс Дніпровської політехніки / Г. Півняк, Г. Первий, С. Ігнатьєва. - С.20-25. - Бібліогр.: в кінці ст. Клепко, С. Практична філософія компетентнісного підходу в освіті / С. Клепко. - С.26-38. - Бібліогр.: в кінці ст. Євтух, В. Наукові школи у контексті інтелектуальної інфраструктури університету / В. Євтух. - С.39-48. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Практики впровадження європейських цінностей для сталого розвитку вищої освіти України / М. Нестерова. - С.49-54. - Бібліогр.: в кінці ст. Бондар, В. Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина / В. Бондар. - С.55-62. - Бібліогр.: в кінці ст. Синьов, В. Сучасні питання методології системи наук про спеціальну освіту / В. Синьов, А. Шевцов. - С.63-71. - Бібліогр.: в кінці ст. Шеремет, М. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.72-79. - Бібліогр.: в кінці ст. Сікорський, П. Підготовка педагогічних працівників у контексті концепції «Нова українська школа» / П. Сікорський. - С.80-86. - Бібліогр.: в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |