> Шифр: 23823/2020/3 Журнал 2020г. № 3 Андрущенко, В. Ефективність європейського вчителя (проблема впровадження «Педагогічної конституції Європи») / В. Андрущенко. - С.5-18. - Бібліогр.: в кінці ст. Якимчук, О. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії / О. Якимчук. - С.19-25. - Бібліогр.: в кінці ст. Кіт, М. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь / М. Кіт. - С.26-32. - Бібліогр.: в кінці ст. Саєнко, Т. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу / Т. Саєнко. - С.33-40. - Бібліогр.: в кінці ст. Кірик, Т. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку / Т. Кірик. - С.41-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.50-55. - Бібліогр.: в кінці ст. Хоменко, Г. Фетишизаця патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст. Сікорський, П. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.65-71. - Бібліогр.: в кінці ст. Біденко, Є. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості / Є. Біденко. - С.72-78. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, О. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика / О. Коваленко. - С.79-86. - Бібліогр.: в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
> Шифр: 23823/2020/4 Журнал 2020г. № 4 Андрущенко, В. Освіта в стратегії розбудови організованого суспільства / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Астахова, К. Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія») / К. Астахова. - С.13-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Пилипенко, С. Політичний популізм у новітній історії України: суперечливість осмислення / С. Пилипенко. - С.21-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Біденко, Є. Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості / Є. Біденко. - С.30-38. - Бібліогр.: в кінці ст. Корсак, К. Парадигмальна революція в науці та вищій освіті в контексті світових університетських рейтингів / К. Корсак, О. Корсак, А. Похресник. - С.39-46. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті / М. Нестерова [та ін.]. - С.47-52. - Бібліогр.: в кінці ст. Другие авторы: Яценко О., Дєліні М., Валєнса Г. Козлакова, Г. Тренінгові технології навчання магістрантів як майбутніх менеджерів освітніх закладів / Г. Козлакова, О. Озерян. - С.53-60. - Бібліогр.: в кінці ст. Кравченко, І. Проектна технологія у підготовці майбутнього викладача / І. Кравченко. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст. Магера, С. Національна ідея як стрижнева основа української культури / С. Магера. - С.67-72. - Бібліогр.: в кінці ст. Пирогова, Т. Поняття культури в системі філософсько-педагогічного дискурсу / Т. Пирогова. - С.73-79. - Бібліогр.: в кінці ст. Кіт, М. Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації / М. Кіт. - С.80-85. - Бібліогр.: в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Біденко, Є. Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості [Текст] = Education as a mechanism of formation of the value palette of personality / Є. Біденко> // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 30-38. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ Кл.слова (ненормированные): людина -- виховання -- культура Свободных экз. нет |