> Шифр: 21876/2014/7 Журнал 2014г. № 7 Дніпров, О. Концептуальні засади розвитку освіти України / О. Дніпров. - С.7-12 Панасевич, Д. Деякі методологічні та практичні підходи до складання переліку спеціальностей фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич. - С.13-36 Годлевський, М. Кафедра автоматизованих систем управління Національного технічного університету "ХIII": 50 років на службі освіти України / М. Годлевський. - С.37-45 Грицюк, Л. Реалізація програм "Подвійний диплом" як спосіб входження вітчизняних ВНЗ до Європейського простору вищої освіти / Л. Грицюк, А. Лякішева. - С.46-54 Бобало, Ю. Комп'ютеризована лабораторія практикуму з електротехнічних дисциплін / Ю. Бобало, О. Гамола, П. Стахів. - С.55-61 Подлєсний, С. Цільова підготовка інженерних кадрів для регіону / С. Подлєсний, О. Періг. - С.62-71 Даців, Г. Підготовка ІТ-фахівців: потреби бізнесу і співпраця з університетами / Г. Даців. - С.72-85 Корсак, К. Погляд ноофутурології на науки і вищу освіту XXI століття / К. Корсак. - С.86-94 Вороніна, М. До проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів / М. Вороніна. - С.95-104 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Грицюк, Л. Реалізація програм "Подвійний диплом" як спосіб входження вітчизняних ВНЗ до Європейського простору вищої освіти [Текст] / Л. Грицюк, А. Лякішева> // Вища школа. - 2014. - № 7. - С. 46-54 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Доп.точки доступа: Лякішева, А. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 21876/2014/10 Журнал 2014г. № 10 Грабко, В. Технічна освіта - фантастичний потенціал України / В. Грабко. - С.7-11 Базилевич, В. 70-річчя економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка / В. Базилевич. - С.12-19 Сухарніков, Ю. Нормативно-правові підстави для модернізації вищої освіти в Україні / Ю. Сухарніков. - С.20-39 Слісаренко, О. Гарвард іде у відрив: динаміка і стратегії розвитку топ-закладів вищої освіти у світі / О. Слісаренко. - С.40-52 Дебич, М. Оптимізація суспільно-гуманітарної складової у підготовці студентів: міжнародний досвід / М. Дебич. - С.53-62 Грицюк, Л. Компетентнісний підхід до підготовки фахівців соціально-педагогічного спрямування у ВНЗ Польщі / Л. Грицюк, А. Лякішева. - С.63-70 Чирчик, С. Структурно-логічна схема підготовки дизайнера інтер'єру / С. Чирчик. - С.71-82 Черепков, С. На порозі якісних перетворень у суспільстві / С. Черепков. - С.83-85 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Грицюк, Л. Компетентнісний підхід до підготовки фахівців соціально-педагогічного спрямування у ВНЗ Польщі [Текст] / Л. Грицюк, А. Лякішева> // Вища школа. - 2014. - № 10. - С. 63-70 Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Доп.точки доступа: Лякішева, А. Свободных экз. нет |
> Шифр: 21876/2016/6 Журнал 2016г. № 6 Русаловський, В. Одеська національна академія зв’язку: впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес / В. Русаловський. - С.7-12 Воробієнко, П. Компетентнісний підхід у вищій освіті — від теорії до практики / П. Воробієнко, А. Ложковський. - С.13-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Греба, Р. Децентралізація освіти та освітні фінанси / Р. Греба. - С.21-29. - Бібліогр.: в кінці ст. Хоружа, Л. “Науки про освіту”: чи є в них місце педагогіці ? / Л. Хоружа. - С.30-39. - Бібліогр.: в кінці ст. Кірик, Т. Реформи освіти в Україні у світлі західних інноваційних ідей / Т. Кірик. - С.40-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Дударенко, Л. Напрями подальшої екологізації середньої і вищої освіти / Л. Дударенко. - С.50-59. - Бібліогр.: в кінці ст. Пелітова, О. З музою в серці: парадигма професійно-мистецької освіти Михайла Чембержі / О. Пелітова. - С.60-68. - Бібліогр.: в кінці ст. Лякішева, А. Сутнісні особливості академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів / А. Лякішева, Л. Грицюк. - С.69-78. - Бібліогр.: в кінці ст. Артюх, С. Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних внз на прикладі курсу “Психологія” / С. Артюх, Т. Сапельнікова. - С.79-88. - Бібліогр.: в кінці ст. Войціх, І. Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів / І. Войціх. - С.89-96. - Бібліогр.: в кінці ст. Кучер, А. Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю / А. Кучер. - С.97-107. - Бібліогр.: в кінці ст. Мисник, О. Ензими — біохімічний фундамент життя на Землі / О. Мисник. - С.108-117. - Бібліогр.: в кінці ст. Клименко, С. Педагогічне використання етимологічного підходу до мовного виховання майбутніх учителів-філологів / С. Клименко. - С.118-126. - Бібліогр.: в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лякішева, А. Сутнісні особливості академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів [Текст] / А. Лякішева, Л. Грицюк> // Вища школа. - 2016. - № 6. - С. 69-78. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Доп.точки доступа: Грицюк, Л. Свободных экз. нет |