> Шифр: 23823/2008/4 Журнал 2008г. № 4 тепко М. Якість та ефективність вищої освіти - спільна відповідальність учасників навчального процесу / ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . - С.19-28 агірняк М. Вища школа - освіта чи кваліфікація ? / ; ; ; ; ; ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; ; ; ; ; ; ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан. - С.53-57 Джура, О. Болонський процес як прояв модернізації освіти / О. Джура. - С.58-64 Крячко, Ю. Інтегруватися в європейську систему вищої освіти чи зберігати свою ідентичність: tertium non datur / Ю. Крячко. - С.65-71 Богданова, Н. Виховання як засіб управління естетичною свідомістю / Н. Богданова. - С.91-97 Корольов, Б. Шляхи відновлення системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи / Б. Корольов. - С.112-116 Вашків, О. Використання модерації у сучасному навчальному процесі / О. Вашків, Л. Вашків. - С.117-122 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Джура, О. Болонський процес як прояв модернізації освіти / О. Джура> // Вища освіта України. - 2008. - № 4. - С. 58-64 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2009/2 Журнал 2009г. № 2 Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.5-12. Ткаченко, В. Історичні знання в контексті політизації історії та історизації політики (компетентнісний підхід) / В. Ткаченко. - С.13-27. Рябченко, В. Філософський зміст та логіко-гносеологічна сутність понять "розсудок" і "розум" / В. Рябченко. - С.28-37. Джура, О. Демократизація освіти як чинник її інтеграції у світовий освітній простір / О. Джура. - С.38-43. Бойко, А. Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції / А. Бойко. - С.44-49. Терепищий, С. Філософські проблеми стандартизації освіти в соціокультурних вимірах нового та новітнього часів / С. Терепищий. - С.50-59. Терещенко, Ю. Дефініція "Педагогічна наука": смислове завантаження новим / Ю. Терещенко. - С.60-64. Зязюн, Л. Концептуально-методологічні підходи до процесу виховання в освтній системі України / Л. Зязюн. - С.65-74. Щербань, П. вища школа та її роль у відродженні національної еліти / П. Щербань. - С.75-82. Богданова, Н. Проблема інформатизації і соціальної освіти / Н. Богданова. - С.83-89. Моринець, Н. Теоретико-методологічні проблеми дослідження життєвого потенціалу особистості / Н. Моринець. - С.90-98. Панчук, Н. Політичні ідеологеми в духовному світі сучасного студента / Н. Панчук. - С.99-104. Мельничук, Д. З досвіду організації роботи магістратури в національному університеті біоресурсів і природокористування України / Д. Мельничук, В. Лисенко, Л. Кліх. - С.105-112. Тарутіна, З. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у Інституті вищої освіти АПН України / З. Тарутіна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Джура, О. Демократизація освіти як чинник її інтеграції у світовий освітній простір [Текст] / О. Джура> // Вища освіта України. - 2009. - № 2. - С. 38-43. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |