> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: МУ7/2002/2 Журнал 2002г. № 2 Бойчук, А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. Бойчук. - С.10-11 Венгер, І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського / І. Венгер. - С.12-14 Владзимирський, А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова. - С.15-17 Галайчук, І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні / І. Галайчук. - С.18-21 Гальченко, В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей / В. Гальченко. - С.21-22 Гладишев, В. Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів / В. Гладишев, В. Нагорний. - С.23-24 Годлевський, Л. Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін / Л. Годлевський, А. Мацко. - С.25-26 Казаков, В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти / В. Казаков. - С.27-30 Казаков, В. Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті / В. Казаков. - С.31-34 Карпенко, О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет" / О. Карпенко. - С.35-36 Коваленко, С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев. - С.36-38 Коваленко, О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва / О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина. - С.39-41 Ковальчук, Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри / Л. Ковальчук. - С.42-46 Ковальчук, Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського / Л. Ковальчук. - С.47-50 Корда, М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології / М. Корда. - С.53-54 Кравець, Н. Інтернет-освіта в медицині / Н. Кравець. - С.55-56 Лобенко, А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту / А. Лобенко. - С.57-59 Майоров, О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті / О. Майоров. - С.60-68 Мисула, І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес / І. Мисула. - С.69-70 Рижов, О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання / О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін. - С.82-84 Рижов, О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ / О. Рижов, Н. Іванькова. - С.85-88 Рижов, О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти / О. Рижов, Ю. Колеснік. - С.89-92 Рудай, В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ / В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін. - С.93-94 Сабан, О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес / О. Сабан, І. Солонинко. - С.95-96 Свистун, Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів / Р. Свистун. - С.97-98 Семенець, А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи / А. Семенець. - С.99-100 Ухач, В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України / В. Ухач, Р. Чигур. - С.101-102 Чирський, М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз / М. Чирський, О. Горлов. - С.105-107 Шевченко, А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології / А. Шевченко. - С.108-110 Шевченко, Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології / Л. Шевченко, А. Владзимирський. - С.111-113 Шкробот, С. Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті / С. Шкробот, І. Гара, З. Салій. - С.114-115 Яценко, В. Медична освіта як галузь медичної телематики / В. Яценко. - С.117-121 Яценко, В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології / В. Яценко. - С.122-124 Нет сведений об экземплярах |
Ковальчук, Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри [Текст] / Л. Ковальчук> // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 42-46 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Свободных экз. нет |
Ковальчук, Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського [Текст] / Л. Ковальчук> // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 47-50 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: МУ7/2002/3 Журнал 2002г. № 3 Вороненко, Ю. Актуальні проблеми розвитку системи підготовки іноземних громадян у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України / Ю. Вороненко, Ю. Фисун. - С.14-16 Сухолиткий, О. Стан та перспективи підготовки фахівців для зарубіжних країн у вищих навчальних закладах України / О. Сухолиткий. - С.17-18 Абрамов, В. Досвід підготовки іноземних студентів у Дніпропетровській державній медичній академії / В. Абрамов. - С.18-20 Андрейчин, М. Особливості навчання Іноземних студентів на випускному курсі медичного вищого навчального закладу / М. Андрейчин, І. Господарський, О. Івахів. - С.21-23 Бочаров, В. Нововведення в навчально-дослідницькій роботі іноземних студентів - "Мотиваційна наскрізна система НДРС" / В. Бочаров. - С.24-26 Бочаров, В. Математичне обгрунтування оцінок ("тестової", "поточної", "залікової", "рейтингової", "екзаменаційної") у студентів-іноземців / В. Бочаров. - С.27-29 Горячев, П. Особистісні детермінанти стійкості до стресу іноземних студентів / П. Горячев, О. Кривоногова, К. Аймедов. - С.30-31 Гульчій, О. Роль міжнародного співробітництва у підготовці іноземних студентів / О. Гульчій. - С.32-34 Дудник, І. Соціальні аспекти адаптації іноземних студентів до умов перебування і навчання в Україні на прикладі медичного університету / І. Дудник. - С.35-38 Зайченко, Г. До постановки проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів в Україні / Г. Зайченко, К. Іванова. - С.39-41 Казаков, В. Оцінка якості навчання іноземних студентів / В. Казаков. - С.42-44 Ковальчук, Л. Навчання іноземних студентів- досвід і проблеми / Л. Ковальчук. - С.45-47 Ковальчук, Л. Використання сучасних технологій в процесі підготовки іноземних студентів в ТДМА / Л. Ковальчук. - С.48-49 Ковальчук, Л. Навчання іноземців- шлях до світової спільноти / Л. Ковальчук. - С.50- 52 Костяк, Н. Психолого-педагогічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання у вищих навчальних закладах України / Н. Костяк, Н. Козак, Г. Паласюк. - С.53-55 Мороз, В. Досвід організації навчально-виховної роботи зі студентами-іноземцями / В. Мороз, В. Коваленко, В. Півторак. - С.56-58 Мороз, В. Особливості психофізіологічної та психічної професійної адаптації іноземних студентів на додипломному етапі навчання у медичному вищому навчальному закладі / В. Мороз, І. Сергета, М. Йолтухівський, Дацишин П., Коваленко Т. - С.59-62 Другие авторы: Сергета І., Йолтухівський М., Дацишин П., Коваленко Т. Мороз, В. Перспективи використання психофізіограм та психограм основних медичних професій у діяльності медичних вищих навчальних закладів / В. Мороз, І. Сергета, О. Молчанова. - С.63-69 Пентюк, О. Про інститут кураторства іноземних студентів / О. Пентюк, М. Луцюк, Б. Борисенко. - С.72-73 Сєркова, В. Значення комп'ютерного тестування в системі оцінки знань іноземних студентів / В. Сєркова, Ю. Монастирський, О. Шиш. - С.74-75 Томаш, В. Навчання іноземних студентів в медичному вузі: реалії, проблеми, пошуки, перспективи / В. Томаш, Є. Рождєственський, Н. Скородумова. - С.76-79 Шапринський, В. Значення наукового студентського гуртка як однієї з форм якісної підготовки іноземних студентів / В. Шапринський. - С.80-82 Субота, Л. До питання про концепцію підручника з російської мови для студентів-іноземців вузів медико-фармацевтичного профілю / Л. Субота. - С.82-83 Самсонов, О. Основні шляхи поліпшення викладання біології для іноземних студентів. які навчаються на підготовчому відділенні медичного університету / О. Самсонов, Ш. Брагін, С. Овчінніков. - С.84-86 Слесаренко, О. Особливості викладання біології на підготовчому відділенні іноземних слухачів Дніпропетровської державної медичної академії / О. Слесаренко, В. Гарець, І. Кононова, Тісова Р. - С.87-88 Другие авторы: Гарець В. , Кононова І., Тісова Р. Токарська, Л. Про викладання російської мови на підготовчому відділенні медичної академії / Л. Токарська. - С.88-91 Богиня, Л. Взаємозв'язок і наступність вивчення загальноосвітніх дисциплін на етапі довузівської та додипломної підготовки іноземних студентів / Л. Богиня, І. Колєчкін, Т. Криворучко, Явор Р. - С.92-94 Другие авторы: Колєчкін І., Криворучко Т., Явор Р. Рибак, П. Поетапність викладання теоретичних дисциплін на підготовчому факультеті і першому курсі університету як дидактична умова підвищення ефективності навчання / П. Рибак, І. Гатаулліна, П. Титаренко, Руденко О. - С.95- 96 Другие авторы: Гатаулліна І., Титаренко П., Руденко О. Стеблюк, М. Основні принципи побудови занять з біології на підготовчому факультеті / М. Стеблюк, А. Попович, Т. Ємець, Приходько О. - С.97-98 Другие авторы: Попович А., Ємець Т., Приходько О. Токуєва, Н. Про проблеми навчання студентів-іноземців підготовчих факультетів монологічного мовлення на матеріалі мови спеціальності / Н. Токуєва, Т. Савицька. - С.98-99 Чернов, В. Урахування комунікативних потреб іноземних студентів у процесі навчання їх мови спеціальності на початковому етапі (медико- біологічний профіль) / В. Чернов, В. Радіонова, Г. Михайлюк. - С.100-102 Баранник, С. Методологічні особливості викладання курсу загальної хірургії іноземним студентам / С. Баранник. - С.103-105 Баринов, Е. Можливі шляхи оптимізації навчання іноземних студентів медико-біологічних дисциплін на молодших курсах медичного факультету / Е. Баринов. - С.105-109 Бактіміров, В. Особливості викладання паталогічної анатомії та біопсійно-секційного курсу іноземним студентам на додипломному етапі / В. Бактіміров, О. Федорченко. - С.110-111 Богачик, Н. Оптимізація навчання іноземних студентів на кафедрі інфекційних хвороб / Н. Богачик. - С.112-113 Бойчук, Б. Проблеми та перспективи викладання загальної гігієни студентам-іноземцям / Б. Бойчук. - С.114-115 Бутвін, Г. Досвід та проблеми інтегрованого викладання променевих методів діагностики і променевої терапії іноземним студентам / Г. Бутвін. - С.116-118 Вакуленко, І. Досвід проведення практичних занять на кафедрі радіології та променевої анатомії з іноземними студентами / І. Вакуленко. - С.119-120 Волков, К. Особливості викладання гістології, цитології та ембріології іноземним студентам / К. Волков. - С.121-123 Воробйов, Є. Різноманітність видів контролю підготовки з внутрішніх хвороб як засіб підвищення якості додипломного навчання студентів-іноземців / Є. Воробйов. - С.124-125 Галалу, С. Особливості системи навчання з акушерства та гінекології у іноземних студентів на випускному курсі в Донецькому державному медичному університеті / С. Галалу. - С.126-128 Гейченко, В. Ставлення іноземних студентів до навчання і оцінок (за досвідом курсу госпітальної терапії) / В. Гейченко. - С.129-130 Гіленко, І. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі госпітальної хірургії / І. Гіленко. - С.131-132 Гнатюк, М. Ефективність використання навчальних фільмів при підготовці іноземних студентів на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії / М. Гнатюк. - С.133-135 Гонський, Я. Деякі аспекти підвищення якості викладання іноземним студентам медичного факультету на кафедрі медичної хімії / Я. Гонський. - С.136-137 Гудима, А. Шляхи вдосконалення організації навчання студентів-іноземців на кафедрі екстремальної і військової медицини / А. Гудима. - С.138-140 Денисенко, О. Деякі аспекти оптимізації навчального процесу при викладанні шкірних та венеричних хвороб іноземним студентам / О. Денисенко, М. Перепічка. - С.141-143 Дубинська, Г. Шляхи оптимізації навчального процесу при викладанні інфекційних хвороб іноземним студентам / Г. Дубинська. - С.143-145 Єльський, В. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі паталогічної фізіології Донецького медичного університету / В. Єльський. - С.146-147 Єрьоміна, О. Вибір методів навчання на практичних заняттях при програмному вивченні лікувальної фізкультури та спортивної медицини студентами-іноземцями / О. Єрьоміна, Л. Котова. - С.148-149 Казаков, В. Про особливості навчання іноземних студентів на кафедрі фізіології Донецького медуніверситету / В. Казаков. - С.150-151 Калугін, В. Деякі проблемні питання удосконалення навчання іноземних студентів на додипломному етапі / В. Калугін, М. Яцків, Л. Малюх. - С.152-153 Корда, М. Особливості викладання медичної біології іноземним студентам / М. Корда. - С.154-155 Марценюк, В. Новітні інформаційні технології при викладанні медичної інформатики та фізики для іноземних студентів / В. Марценюк. - С.156-159 Нет сведений об экземплярах |
Ковальчук, Л. Навчання іноземних студентів- досвід і проблеми [Текст] / Л. Ковальчук> // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 45-47 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Свободных экз. нет |
Ковальчук, Л. Використання сучасних технологій в процесі підготовки іноземних студентів в ТДМА [Текст] / Л. Ковальчук> // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 48-49 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Свободных экз. нет |
Ковальчук, Л. Навчання іноземців- шлях до світової спільноти [Текст] / Л. Ковальчук> // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 50- 52 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Свободных экз. нет |
> Шифр: МУ7/2003/2 Журнал 2003г. № 2 Мисула, І. Особливості застосування мультимедійних презентацій на лекціях у вищому медичному навчальному закладі. / І. Мисула, А. Гудима, С. Шкробот, Коваль В. - С.10-15 Другие авторы: Гудима А., Шкробот С. , Коваль В. Романишина, Л. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів / Л. Романишина, Г. Загричук, О. Криховець. - С.23-26 Сміян, І. Особливості викладання дитячих хвороб іноземним студентам / І. Сміян, Л. Волянська, В. Стеценко, Левенець С. - С.36-37 Другие авторы: Волянська Л., Стеценко В., Левенець С. Бабінець, Л. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі"Поліклінічна терапія" (Кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини) / Л. Бабінець, І. Корніцька-Боровик. - С.38-40 Матеріали Всеукраїнської науково-медичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України" 16-17 квітня 2003року,м.Тернопіль. - С.53-231 Підаєв, А. Основні підсумки діяльності та шляхи розвитку вищої медичної школи в Україні / А. Підаєв, О. Волосовець. - С.53-58 Вітенко, І. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН україни- основа якісного управлуння методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні / І. Вітенко. - С.59-62 Ковальчук, Л. Фаховий підручник з дисципліни - складова якісної підготовки спеціалістів / Л. Ковальчук. - С.62-64 Андреєва, Л. Етапи інформатизації ВНЗ: розробка онлайн-інформаційного ресурсу й універсальних стандартизованих форм навчально-методичної документації / Л. Андреєва, Л. Георгієвська. - С.65-67 Бондар, П. Навчальна програма з ендокринології як складова стандартів вищої освіти / П. Бондар, Г. Михальчишин. - С.68-69 Бойко, В. Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб. / В. Бойко, Ю. Козін, Л. Гончаренко, Макаров В. - С.70-72 Другие авторы: Козін Ю., Гончаренко Л., Макаров В. Булах, І. Методологія розробки навчальних програм нового покоління / І. Булах. - С.72-77 Василенко, Г. Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації / Г. Василенко, Г. Петрук, О. Рябоконь, Тищенко Л. - С.78-80 Другие авторы: Петрук Г., Рябоконь О., Тищенко Л. Волосовець, О. Створення навчально-методичного посібника з дитячої ендокринології для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / О. Волосовець. - С.85-88 Григорчук, Л. Структура та зміст навчального посібника з практичних навичок з загальної гігієни для студентів вищих медичних закладів / Л. Григорчук, І. Сергета, Т. Постоловська, Яцина О. - С.99-100 Другие авторы: Сергета І., Постоловська Т., Яцина О. Жученко, С. Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників для медичних ВНЗ на сучасному етапі / С. Жученко, О. Сербреннікова, О. Рубіна. - С.114-115 Капітан, Т. Видання україномовного підручника з пропедевтики дитячих хвороб для студентів вищих навчальних закладів / Т. Капітан. - С.132 Латанюк, С. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів / С. Латанюк, І. Сергета, І Стемпен. - С.142-143 Сергета, І. Питання здорового способу життя та проблеми їх висвітлення у сучасній медичній навчально-методичній літературі / І. Сергета, І Стемпен, Р. Теклюк. - С.172-175 Хіміч, С. Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін / С. Хіміч, М. Желіба, С. Жученко, Погорілий В. - С.204-206 Другие авторы: Желіба М., Жученко С., Погорілий В. Чернобровий, В. Навчальний посібник як джерело інформації / В. Чернобровий, Л. Черешнюк, Л. Мороз, Півторак Н. - С.218 Другие авторы: Черешнюк Л., Мороз Л., Півторак Н. Шатило, В. Створення електронного підручника сімейного лікаря для теледистанційної форми навчання / В. Шатило, Л. Бойченко, К. Васьків, Жовнерчук В. - С.219-220 Другие авторы: Бойченко Л., Васьків К., Жовнерчук В. Шевчук, В. Проблема створення підручників для ВМНЗ в сучасних умовах / В. Шевчук. - С.224-225 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Ковальчук, Л. Фаховий підручник з дисципліни - складова якісної підготовки спеціалістів [Текст] / Л. Ковальчук> // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №2. - С. 62-64 Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2004/4 Журнал 2004г. № 4 Ковальчук, Л. Запровадження положень Болонського процесу у Тернопільському медуніверситеті / Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко. - С.4-6 Грубінко, В. Нова парадигма вищої освіти в контексті Болонського процесу / В. Грубінко, І. Бабін. - С.7-14 Масний, З. Нові підходи до читання лекцій - один з шляхів вдосконалення навчального процесу / З. Масний. - С.15-16 Бугай, Б. Нові аспекти викладання пропедевтики внутрішніх хвороб у контексті сучасних уявлень і знань стосовно HBV-I HCV-інфекцій / Б. Бугай, С.М. Андрейчин, І. Кліщ. - С.20-24 Чулак, Л. Можливість використання програмного забезпечення FREE WARE для самостійної роботи студентів випускних курсів при підготовці до ліцензійного тестового іспиту " КРОК-2" / Л. Чулак, В. Шутурмінський, А. Бас, Вальда В. - С.29-32 Другие авторы: Шутурмінський В., Бас А., Вальда В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Ковальчук, Л. Запровадження положень Болонського процесу у Тернопільському медуніверситеті [Текст] / Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко> // Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №4. - С. 4-6 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Доп.точки доступа: Мисула, І.Р. Пашко, К. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2005/2 Журнал 2005г. № 2 . - 16.91, р. Матеріали, науково-практичної конференції . Досвід впровадження основних засад Болонського процесу в систему вищої медичної (фармацевтичної) освіти ,14-15 квітня 2005р. / науково-практичної конференції Матеріали. - С.6-40 Передрій, В. Стратегія Євроінтеграційного реформування вищої медичної та фармацевтичної освіти України / В. Передрій. - С.9-11 Волосовець, О. Питання якості освіти у контексті впровадження засад Болонської декларації у вищій медичній школі / О. Волосовець. - С.12-16 Вітенко, І. Навчальна книга -як важлива компонента впровадження Болонського процесу в медичну освіту України / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.17-20 Ковальчук, Л. Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність і шляхи переходу до Європейського освітнього простору / Л. Ковальчук, І. Мисула, К. Пашко. - С.21-23 Зіменковський, Б. Актуальні проблеми розвитку інноваційних процесів у вищій медичній та фармацевтичній освіті України у контексті Європейського вибору / Б. Зіменковський, М. Гжегоцький, І. Солонинко. - С.31-33 Запорожан, В. Модернізація навчання як чинник Євроінтеграції / В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька. - С.36-37 Колесник, Ю. Болонський процес та якість освіти / Ю. Колесник, Ю. Нерянов. - С.38-40 Матеріали, науково-практичної конференції-семінару. Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики,12-13 травня 2005р. / науково-практичної конференції-семінару Матеріали. - С.42-76 Мінцер, О. Методологія та методичні підходи до аналізу результатів клінічних досліджень та підготовки систематичних оглядів / О. Мінцер. - С.47-49 Вітенко, І. Біоетика як моральна основа загальної підготовки лікаря / І. Вітенко, А. Циганенко, О. Ковальова. - С.55-57 Казаков, В. Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.58-63 Другие авторы: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О. Яцина, О. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів ІІІ курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій / О. Яцина, І. Сергета, М. Редчіц. - С.74-76 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Ковальчук, Л. Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність і шляхи переходу до Європейського освітнього простору [Текст] / Л. Ковальчук, І. Мисула, К. Пашко> // Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 21-23 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Доп.точки доступа: Мисула, І. Пашко, К. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2006/1 Журнал 2006г. № 1 Ковальчук, Л. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті / Л. Ковальчук, А. Вайда, І. Венгер, Беденюк А. - С.5-7 Другие авторы: Вайда А., Венгер І., Беденюк А. Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної Кароліни (США) / В. Марценюк. - С.8-10 Господарський, І. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії / І. Господарський. - С.11-14 Паласюк, Г. Медсестринська освіта в Австрії : з досвіду міжнародних стажувань / Г. Паласюк. - С.15-18 Авдєєв, О. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії / О. Авдєєв. - С.18-21 Денефіль, О. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету / О. Денефіль. - С.22-24 Олещук, О. Особливості нового навчального плану й викладання фармакології та клінічної фармакології у Віденському медичному університеті / О. Олещук. - С.25-28 Ремінецький, Б. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня / Б. Ремінецький. - С.29-31 Ястремська, С. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті / С. Ястремська. - С.32-33 Багній, Н. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті / Н. Багній. - С.34-36 Сахарова, І. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.37-39 Ліщенко, Н. Особливості системи вищої освіти у США / Н. Ліщенко, А. Прокопчук, В. Марценюк, Усинська О. - С.40-43 Другие авторы: Прокопчук А., Марценюк В., Усинська О. Прокопчук, А. Особливості медсестринської освіти у США / А. Прокопчук, Н. Ліщенко, В. Марценюк, Усинська О. - С.44-47 Другие авторы: Ліщенко Н., Марценюк В., Усинська О. Усинська, О. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринської освіти США / О. Усинська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.47-49 Другие авторы: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В. Мілевська, Л. Фактор викладача в системі американської медичної освіти / Л. Мілевська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.50-51 Другие авторы: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В. Андрейчин, С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці / С.М. Андрейчин, В. Качор. - С.52-55 Фіра, Л. Організація навчання у Карловому університеті / Л. Фіра, О. Острівка, О. Сидоренко, Лихацький П. - С.55-57 Другие авторы: Острівка О., Сидоренко О., Лихацький П. Бухтіярова, Н. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті / Н. Бухтіярова, І. Бєленічев, Д. Коробко, Сидорова І. - С.57-59 Другие авторы: Бєленічев І., Коробко Д., Сидорова І. Гощинський, В. До питання підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини / В. Гощинський, Н. Боцюк, о. Ясній, Бабінець Л.С. - С.60-61 Другие авторы: Боцюк Н., Ясній о., Бабінець Л.С. Бойчук, А. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології ФПО на засадах доказової медицини- нагальна потреба часу / А. Бойчук, В. Шадріна, В. Коптюх, Хлібовська О. - С.62-66 Другие авторы: Шадріна В., Коптюх В., Хлібовська О. Білай, І. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету / І. Білай, Б.А. Самура, Б.Б. Самура. - С.67-70 Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В.І. Цимбалюк, М. Квасніцький. - С.84-87 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Викладання хірургії у Віденському медичному університеті [Текст] / Л. Ковальчук, А. Вайда, І. Венгер, Беденюк А.> // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №1. - С. 5-7 Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ Доп.точки доступа: Ковальчук, Л. Вайда, А. Венгер, І. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2006/2 Журнал 2006г. № 2 Банчук, М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. Банчук [та ін.]. - С.6-14 Другие авторы: Волосовець О., Фещенко І., Булах І. Вітенко, І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.15-17 Ковальчук, Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.18-28 Москаленко, В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця / В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк. - С.29-31 Вороненко, Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков. - С.32-35 Ждан, В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.36-38 Запорожан, В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті / В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн. - С.39-41 Пашко, К. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. . - С.42-46 Другие авторы: Олійник О., Яшан О., Шкробот С. Казаков, В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.48-51 Другие авторы: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О. Ліщенко, Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. Ліщенко. - С.52-54 Ковальчук, Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.54-57 Господарський, І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні / І. Господарський, О. Яшан. - С.57-60 Чайковський, Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. - С.60-63 Другие авторы: Стеченко Л., Раскалей В., Козак Г. Никоненко, О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. Никоненко [та ін.]. - С.64-65 Другие авторы: Шаповал С., Дмитрієва С., Ординський В. Усинська, О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. Усинська. - С.66-67 Федорців, О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. - С.70-72 Другие авторы: Лобода В., Пашко К., Балацька Н. Колесник, Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов. - С.72-74 Ковальчук, Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Ковальчук [та ін.]. - С.75-77 Другие авторы: Шідловський В., Скакун М., Ситник І. Лісовий, В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті / В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін. - С.78-79 Пішак, В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи / В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш. - С.80-82 Сахарова, І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.82-84 Івченко, В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов. - С.85-87 Мінцер, О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу / О. Мінцер. - С.89-92 Лоскутов, О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Лоскутов, М. Головаха. - С.93-94 Крекотень, О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами / О. Крекотень, І. Олійник. - С.94 Нерянов, Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами / Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський. - С.95-96 Яшан, О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. Яшан [та ін.]. - С.97-102 Другие авторы: Пашко К., Шкробот С., Олійник О. Качор, В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині / В. Качор, С.М. Андрейчин. - С.103-104 Лепявко, А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США / А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.105-107 Другие авторы: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В. Олійник, О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. Олійник [та ін.]. - С.108-110 Другие авторы: Пашко К., Шкробот С., Яшан О. Шкробот, С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті / С. Шкробот [та ін.]. - С.111-115 Другие авторы: Пашко К., Яшан О., Олійник О. Гнатюк, Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії / Р. Гнатюк [та ін.]. - С.116-118 Другие авторы: Шкробот С., Пашко К., Яшан О. Хміль, С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. Хміль [та ін.]. - С.118-121 Другие авторы: Галникіна С., Хміль М., Гуменна І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Ковальчук, Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті [Текст] / Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко> // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 18-28 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Доп.точки доступа: Мисула, І.Р. Пашко, К. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Ковальчук, Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І.Я.Горбачевського при запровадженні КМСОНП. [Текст] / Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко> // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 54-57 Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Доп.точки доступа: Мисула, І.Р. Пашко, К. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Вищій медичній школі України - сучасний підручник [Текст] / Л. Ковальчук [та ін.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 75-77 Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Доп.точки доступа: Ковальчук, Л. Шідловський, В. Скакун, М. Ситник, І. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: МУ7/2006/3 Журнал 2006г. № 3 Ковальчук, Л. До питання співпраці Тернопільського Державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського та штату Південна Кароліна,США в галузі медсестринської освіти / Л. Ковальчук. - С.5-7 Ковальчук, Л. Сучасна концепція підручника для медсестер / Л. Ковальчук, Н. Ліщенко, О. Усинська. - С.11-13 Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США) / В. Марценюк. - С.14-15 Шкробот, С. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні. / С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій. - С.18-19 Хабарова, Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту / Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич. - С.20-22 Шевчук, О. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника / О. Шевчук. - С.22-24 Діана, С. Кулл. До питання нестачі медичних сестер / С.Кулл. Діана. - С.24-28 Ревчук, Н. Система освіти медичних сестер у США / Н. Ревчук. - С.28-29 Усинська, О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи / О. Усинська. - С.30-31 Лепявко, А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США / А. Лепявко. - С.32-34 Шманько, О. Проблема нестачі медичних сестер у США / О. Шманько. - С.35-36 Прокопчук, А. До питання реформування медсестринської освіти в Україні / А. Прокопчук. - С.39-40 Тарчинець, М. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами,що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД. / М. Тарчинець, М. Воронцов, Д. Ставничий, Висоцька Т. - С.41-42 Другие авторы: Воронцов М., Ставничий Д., Висоцька Т. Мілевська, Л. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США) / Л. Мілевська. - С.42-44 Прокопчук, А. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі / А. Прокопчук. - С.44-45 Олещук, О. Особливості медсестринської освіти в Австрії / О. Олещук, Г. Паласюк. - С.46-47 Олійник, О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету / О.В. Олійник. - С.48-49 Сахарова, І. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти / І. Сахарова, Н. Лісничук, О. Олещук. - С.49-52 Качор, В. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою / В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. - С.53-54 Другие авторы: Андрейчин С.М., Васильєва Н., Луцук О. Арвідас, Сескевічус. Розвиток медсестринства в Литві / Сескевічус Арвідас. - С.57 Банадига, Н. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти / Н. Банадига, Н. Ходорчук, І. Рогальський. - С.58-60 Костенко, І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні / І. Костенко. - С.64-65 Кривенко, В. організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою / В. Кривенко, О. Федорова, С. Пахомова, Єремеєв В. - С.66-67 Другие авторы: Федорова О., Пахомова С., Єремеєв В. Локай, Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформування медсестринської освіти в Україні / Б. Локай, Д. Козак. - С.72-73 Сук, Т. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у Вищих навчальних закладах України / Т. Сук, О. Хомко, І. Пержул, Молдован П. - С.82-83 Другие авторы: Хомко О., Пержул І., Молдован П. Шкільна, І. Роль медсестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримання здорового способу життя / І. Шкільна. - С.88-89 Кайдашев, І. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи / І. Кайдашев, М. Расін, В. Васильєв, Дігтяр Н. - С.90-92 Другие авторы: Расін М., Васильєв В., Дігтяр Н. Деміховська, О. Особливості викладання гігієни у Німеччині / О. Деміховська. - С.96-98 Чулак, Л. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практично-орієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології / Л. Чулак, М. Кушнір, В. Шутурмінський. - С.99-100 Саварин, Т. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської мови / Т. Саварин, В. Рахлецька. - С.103-106 Роговий, Ю. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+" у поліпшенні викладання патологічної фізіології / Ю. Роговий, Л. Архіпова. - С.107-109 Корильчук, Н. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи / Н. Корильчук, Т. Корильчук. - С.109-111 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |