Шифр: 21876/2017/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2017г. № 3
Содержание:
Крижанівський, Є. Івано-Франківському національному технічному університету нафти і газу — визнаному центру вищої нафтогазової освіти і науки — 30 років / Крижанівський. - С.7-11
Дзвінчук, Д. Україна на зламі: прогнози майбутнього вищої освіти й суспільства / Д. Дзвінчук, В. Петренко. - С.12-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Будугай, А. Григорій Верба — філософ-сковородознавець і педагог / А. Будугай. - С.22-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дебич, М. Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз / М. Дебич. - С.41-50
Тарасенко, Р. Особливості формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі у навчально-інформаційному середовищі / Р. Тарасенко. - С.51-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія про нове явище XXI ст. — поширення ноогуманістичних уявлень / Т. Кірик. - С.58-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратенко, Т. Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам / Т. Кондратенко. - С.68-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Якимець, Н. Медична педагогіка як потреба сучасного суспільства / Н. Якимець. - С.82-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ткаченко, Н. Визначення поняття “професійний імідж”: погляд на проблему / Н. Ткаченко. - С.89-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Проект Положення про Національну раду України з питань розвитку науки і технологій. - С.96-106
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Кондратенко, Т.
    Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам [Текст] / Т. Кондратенко // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 68-81. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті досліджується проблема взаємозв’язків навчального матеріалу предметів освітнього галузі “Технології” та економічних предметів, що виникають у процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти згідно з навчальними програмами з предметів “Трудове навчання” та “Технології”. Доведено, що цей взаємозв 'язок створює педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам. За результатами застосування морфологічного аналізу запропонована оновлена педагогічна система вищого педагогічного навчального закладу, яка б забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом “Технологічна освіта". Визначені оптимальні варіанти оновленої педагогічної системи вищого педагогічного навчального закладу, яка б ефективно взаємодіяла та забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом “Технологічна освіта”. З урахуванням взаємопов’язаності навчального матеріалу з предметів освітнього галузі “Технології" та економічних предметів розроблені й обґрунтовані педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним дисциплінам, а саме: відбір, систематизація та узгодження навчального матеріалу; створення техніко-економічного інтегративного середовища навчання; врегулювання проблемних питань діяльності; забезпечення освітнього процесу науково-педагогічними кадрами з економічною спеціалізацією
Свободных экз. нет