> Шифр: 21876/2020/1 Журнал 2020г. № 1 Голубенко, О. Університету імені Володимира Даля — 100 років (квінтесенція вікового шляху) / О. Голубенко. - С.7-25 Поркуян, О. Впровадження дуальної форми навчання для технічних спеціальностей у співпраці з підприємствами хімічної промисловості в Луганській області / О. Поркуян, С. Кудрявцев, Р. Заіка. - С.26-33. - Бібліогр.: в кінці ст. Марченко, Д. Діджиталізація університету / Д. Марченко, О. Брежнєв. - С.34-43 Краус, Н. Інститут освіти в інноваційно-підприємницькому університеті крізь призму цифрового студентоцентризму / Н. Краус, В. Осецький. - С.44-54. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестуля, О. Моделювання дидактичної системи формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів у сучасному університеті / О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец. - С.55-71. - Бібліогр.: в кінці ст. Винничук, Р. Інноваційні підходи до мотивації студентів покоління Ζ / Р. Винничук. - С.72-79. - Бібліогр.: в кінці ст. Леонтьева, В. Особистісні виміри університетської освіти у контексті проблем культуротворчого процесу / В. Леонтьева. - С.80-92. - Бібліогр.: в кінці ст. Корсак, К. Якість освіти і стандарти в XXI ст. (міфи і реалії) / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.93-107. - Бібліогр.: в кінці ст. Шевченко, Л. Етапи тенторіального вклинення при прогресуючих вогнищевих супратенторіальних ураженнях головного мозку / Л. Шевченко, В. Боброва, М. Гуйтур. - С.108-114. - Бібліогр.: в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
> Шифр: 21876/2020/2 Журнал 2020г. № 2 Українець, А. Мистецтво аюрведи як складова системи освіти у Національному університеті харчових технологій / А. Українець. - С.7-14 Кононец, Н. Вебтехнології при ресурсно-орієнтованому навчанні дисципліни “Управління навчально-виховним процесом” / Н. Кононец. - С.15-26. - Бібліогр.: в кінці ст. Гриценок, І. Проектна діяльність як засіб формування підприємницької активності в учнівської молоді / І. Гриценок. - С.27-36. - Бібліогр.: в кінці ст. Дебре, О. Метод проектів як засіб розвитку учнів старших класів / О. Дебре. - С.37-44. - Бібліогр.: в кінці ст. Огуй, С. Методика проведення практичних занять під час підготовки фахівців сфери обслуговування / С. Огуй. - С.45-59. - Бібліогр.: в кінці ст. Корсак, К. Основи сучасних знань про кохання і любов та їхнє значення для спроможності людства уникнути двох глобальних колапсів / К. Корсак [та ін.]. - С.60-72. - Бібліогр.: в кінці ст. Другие авторы: Корсак Ю., Антонюк Л., Благініна С. Шелковая, Н. Роздуми філософа про парадокси у сучасній вищій освіті в Україні / Н. Шелковая. - С.73-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Андріенко, О. Як віртуалізація змінює форми нашого буття: соціоформа, техноформа, етиформа / О. Андріенко. - С.84-99. - Бібліогр.: в кінці ст. Михайленко, В. Освіта заради розвитку - стратегічний напрям Карпатської школи 2020 / В. Михайленко, М. Близнюк, В. Шаравара. - С.100-106 Гладкий, О. Економіко-географ, учений, педагог, патріот, громадянин України / О. Гладкий [та ін.]. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст. Другие авторы: Скляров О., Зварич І., Чанцева Н., Іщук С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Кононец, Н. Вебтехнології при ресурсно-орієнтованому навчанні дисципліни “Управління навчально-виховним процесом” [Текст] = Web-Technologies in Resource-Based Learning of the Subject “Management of the Educational Process” / Н. Кононец> // Вища школа. - 2020. - № 2. - С. 15-26. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Отдельные направления воспитания студентов ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ Кл.слова (ненормированные): сервіси -- Google -- віртуальне -- навчання -- середовище -- дистанційний -- курс -- віртуальний -- клас -- віртуальна -- дошка Свободных экз. нет |
> Шифр: 21876/2020/9 Журнал 2020г. № 9 Засідко, Б. Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника — лідер вищої освіти Івано-Франківщини / Б. Засідко. - С.7-13 Джус, О. Становлення наукової думки та професійної підготовки молоді другої хвилі української еміграції: історіографія питання / О. Джус. - С.14-24. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестуля, С. Сучасні методологічні підходи до розробки освітньої програми підготовки магістрів “Педагогіка вищої школи” / С. Нестуля, Н. Кононец. - С.25-38. - Бібліогр.: в кінці ст. Дєордіца, Т. До проблеми розроблення ергономічних інтелект-карт / Т. Дєордіца, М. Вороніна. - С.39-48. - Бібліогр.: в кінці ст. Нагорна, Н. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі навчання проектуванню і моделюванню / Н. Нагорна. - С.49-57. - Бібліогр.: в кінці ст. Іманова, С. Інтеграція змісту базової середньої освіти: вітчизняний, зарубіжний досвід та перспективи / С. Іманова, А. Цина. - С.58-69. - Бібліогр.: в кінці ст. Умови прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2021 році. - С.70-126 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
> Шифр: 21876/2021/11 Журнал 2021г. № 11 Нестуля, О. Варіативні моделі змішаного навчання (blended learning) у вищій школі: досвід ПУЕТ / О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец. - С.7-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Бідасюк, Н. Підготовка, до співбесіди з роботодавцем та професійно орієнтованих випробувань англійською мовою / Н. Бідасюк. - С.21-30. - Бібліогр.: в кінці ст. Губарець, В. Вища освіта, здобута за межами рідного краю (1921-2000 pp.) / В. Губарець. - С.31-39. - Бібліогр.: в кінці ст. Швець, В. Свобода особистості у країнах Європи з позицій математики / В. Швець. - С.40-44 Вітренко, Ю. Організаційно-правові статуси закладів вищої освіти України в умовах сучасної економіки / Ю. Вітренко, В. Ворона. - С.45-58. - Бібліогр.: в кінці ст. Сікорський, П. Проблеми реформування освітньої системи, що є необхідною умовою високої якості освіти / П. Сікорський. - С.59-68. - Бібліогр.: в кінці ст. Масляк, П. Військова освіта в умовах переходу до контрактної армії / П. Масляк, Б. Шуліка. - С.69-74 Кадлубович, Т. Філософія в інформаційному суспільстві / Т. Кадлубович, Д. Черняк. - С.75-84. - Бібліогр.: в кінці ст. Борисенко, А. Підручник “Терапевтична стоматологія”: особливості підготовки та використання у навчальному процесі / А. Борисенко. - С.85-94 XVII Міжнародна науково-практична конференція в Рівному “Стратегія розвитку світової і української культури: сучасні акпенти та перспективи”. - С.95-98 Рижко, В. Теоретичне переосмислення феноменів космополітизму та космополітизації в сучасному соціогуманітарному знанні / В. Рижко. - С.99-101 Виткалов, В. Трансформація культурологічної освіти в регіоні / В. Виткалов, М. Сорока. - С.102-106 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Нестуля, О. Варіативні моделі змішаного навчання (blended learning) у вищій школі: досвід ПУЕТ [Текст] = Variable Models of Blended Learning in Higher Education: Experience of PUET / О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец> // Вища школа. - 2021. - № 11. - С. 7-20. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ Полтава Кл.слова (ненормированные): програма -- коворкінг -- цифровізація -- освіта Доп.точки доступа: Нестуля, С. Кононец, Н. Свободных экз. нет |
> Шифр: 21876/2022/3/4 Журнал 2022г. № 3/4 Українські студенти здобули третє місце на Європейських університетських іграх. - С.3-4 Підтримуючи Україну: глобальні принципи та цінності в науковій та інноваційній діяльності. - С.4-5 Україна приєдналась до країн ЄС, що мають затверджений план реалізації принципів відкритої науки. - С.5-6 Міщенко, В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти / В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко. - С.7-34. - Бібліогр.: в кінці ст. Юхименко, П. Відродження на основі державно-підприємницького партнерства / П. Юхименко. - С.35-53. - Бібліогр.: в кінці ст. Івахненков, С. Філософсько-світоглядні основи наукових досліджень в обліку та аудиті у контексті підготовки докторів філософії (PhD) / С. Івахненков. - С.54-69. - Бібліогр.: в кінці ст. Жадько, В. Незалежна Україна — запорука миру і стабільності / В. Жадько. - С.70-77 Плескач, В. Шляхи управління соціально-економічним розвитком країни через середньострокове бюджетне планування / В. Плескач, Н. Прокопенко. - С.78-91 Бідасюк, Н. Конфлікт ідентичності в сучасній іммігрантській літературі США / Н. Бідасюк. - С.92-105. - Бібліогр.: в кінці ст. Сокіл, А. Модель формування готовності майбутніх юристів до професійної діяльності під час змішаного навчання у фахових коледжах / А. Сокіл [та ін.]. - С.106-118 Другие авторы: Нестуля О., Нестуля С., Кононец Н. Губарець, В. Навчальна література: принципи створення, відповідальність автора / В. Губарець. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |