> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: 21876/2004/1 Журнал 2004г. № 1 Добрянський, І. Сучасні тенденції розвитку вищої школи: соціокультурний, регіональний та особистісний аспекти / І. Добрянський. - С.22-28 Дарійчук, Л. Система освіти в Україні: реформування чи оновлення? / Л. Дарійчук. - С.29-40 Журавський, В. Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань Болонського процесу / В. Журавський. - С.42-44 Рудавський, Ю. Реалії та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та науковий простір (на прикладі "Львівської політехніки") / Ю. Рудавський. - С.45-49 Якименко, Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору / Ю. Якименко. - С.50-62 Лозинський, О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця / О. Лозинський. - С.66-68 Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника розвитку та інтеграції в європейське співтовариство. - С.100-110 Нет сведений об экземплярах |
Лозинський, О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця [Текст] / О. Лозинський> // Вища школа. - 2004. - №1. - С. 66-68 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Свободных экз. нет |
> Шифр: 21876/2009/7 Журнал 2009г. № 7 Бобало, Ю. Організація контролю якості підготовки фахівців у Національному університеті "Львівська політехніка" / Ю. Бобало [и др.] . - С.5-11. Другие авторы: Гунькало А., Загородній А., Лозинський О., Павлиш В. Сидоренко, В. Резерви підвищення якості підготовки інженерно-технічних працівників автомобільного транспорту / В. Сидоренко. - С.12-17. Буряк, В. Організація модульного навчання / В. Буряк. - С.18-31. Рамський, Ю. Підвищення рівня фахової підготовки майбутніх учителів фізики у процесі навчання комп'ютерного моделювання / Ю. Рамський, С. Хазіна. - С.32-38. Чонішвілі, Г. Застосування методу фазових траєкторій у курсі вивчення теоретичної фізики у вищих навчальних закладах / Г. Чонішвілі. - С.39-46. Чала, К. Використання інформаційних систем та електронних видань у процесі вивчення іноземної мови у ВНЗ / К. Чала, О. Чернік. - С.47-51. Шрайберг, Я. Бібліотеки в електронному середовищі і виклики сучасного суспільства / Я. Шрайберг. - С.52-63. Ярошенко, Т. Університетські бібліотеки України підтримують Ініціативу відкритого доступу до наукової інформації / Т. Ярошенко. - С.64-75. Гарбар, О. Науковій бібліотеці Уманського державного аграрного університету - 165 / О. Гарбар, Л. Страйгородська. - С.76-79. Шкира, О. Бібліотека вищого навчального закладу: сучасна модель діяльності / О. Шкира. - С.80-87. Романовський, О. Мовна компетентність як необхідна складова виховання освіченого та інтелігентного українця / О. Романовський, Ю. Романовська, О. Романовська. - С.88-98. Завгородня, О. Шлях до Європи: світоглядне річище (філософські тексти й сучасні контексти) / О. Завгородня. - С.99-110. Левочко, М. Покликання і вибір обліково-економічної освіти: теоретичні підходи / М. Левочко. - С.111-115. Сидоренко, Т. Досить учитися! Пора на роботу! / Т. Сидоренко. - С.116-125. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |