> Шифр: МУ7/2007/1 Журнал 2007г. № 1 ейко В.Є. Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.5-7 Другие авторы: Вакалюк І.П., Тимків І.В., Боцюрко Ю.В. азаков В.М. Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.12-16 Другие авторы: Талалаєнко О.М., Первак М.Б., Барінов Е.Ф. мурський С.І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти / ; ; ; ; ; ; ; ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; ; ; ; ; ; ; ; ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець. - С.20-22 ілай І.М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету / ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , . - С.22-24 Кулянда, І. С. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації / І. С. Кулянда [и др.] . - С.25-28 Другие авторы: Кулянда О.О., Шульгай А.Г., Веремчук О.Д. Радченко, О. М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи / О. М. Радченко. - С.28-30 Ребров, Б. О. Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами / Б. О. Ребров [и др.] . - С.30-33 Другие авторы: Реброва О.О., Строіло Н.Г., Волошинович А.Р. Давидович, О. В. Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти / О. В. Давидович [и др.] . - С.36-37 Другие авторы: Стаднюк Л.А., Приходько В.Ю., Чайковська В.В. таднюк Л.А. Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів,середнього медичного персоналу та волонтерів / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.38-40 Другие авторы: Чайковська В.В., Давидович О.В., Хаджинова Н.А. натюк М.С. Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.40-42 Другие авторы: Данилевич Ю.О., Гнатюк Р.М., Слабий О.Б. Врублевська, С. В. Інноваційні процеси у системі освіти / С. В. Врублевська. - С.43-48 Сандер, С. В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі / С. В. Сандер. - С.49-51 Потапенков, М. О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів / М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко. - С.55-58 риходько В.Ю. Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.58-61 Другие авторы: Давидович О.В., Ширяєва М.І., Давидович Н.Я. рекотень О.М. Основні психогігієнічні чинники,які впливають на формування здоров`я студентської молоді / ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . - С.61-63 Рязанов, Д. Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів / Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Поталов. - С.64-66 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти [Текст] / О. В. Давидович, Л. А. Стаднюк, В. Ю. Приходько> // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 1. - С. 36-37 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Доп.точки доступа: Давидович, О.В. Стаднюк, Л.А. Приходько, В.Ю. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу [Текст] / В. Ю. Приходько, О. В. Давидович, М. І. Ширяєва> // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 1. - С. 58-61 Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ Освіта реформа -- Образования реформа Доп.точки доступа: Приходько, В.Ю. Давидович, О.В. Ширяєва, М.І. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 23823/2006/3 Журнал 2006г. № 3 Приходько, В. Про два типи сучасних систем вищої освіти і майбутнє України / В. Приходько, . - С.56-59 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Приходько, В. Про два типи сучасних систем вищої освіти і майбутнє України [Текст] / В. Приходько, В. Вікторов> // Вища освіта України. - 2006. - № 3. - С. 56-59 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Доп.точки доступа: Вікторов, В. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Приходько, В. Ранжування ВНЗ як інструмент державно-громадського управління якістю вищої освіти [Текст] / В. Приходько, С. Шевченко> // Вища школа. - 2008. - № 7. - С. 33-43 Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Доп.точки доступа: Шевченко, С. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
> Шифр: 21876/2009/6 Журнал 2009г. № 6 Пономаренко, В. Харківський національний економічний університет: минуле, сучасне, майбутнє / В. Пономаренко. - С.3-13. Ямковий, В. Аспекти оцінювання релевантності системи ранжування вищих навчальних закладів / В. Ямковий. - С.14-38. Приходько, В. Педагогічна технологія формування навчальної діяльності студентів як засіб забезпечення якості вищої освіти / В. Приходько, С. Шевченко, О. Ясєв. - С.39-47. Кравченко, В. Моделювання систем: досвід та перспективи викладання дисциплін / В. Кравченко, Ю. Шабаліна, В. Кравченко. - С.48-54. Гресь, Н. Розслідування нещасного випадку, який стався під час виробничої практики студентів / Н. Гресь. - С.55-66. Пилип, Я. Роль вузівської бібліотеки в забезпеченні самостійної роботи студентів / Я. Пилип. - С.67-71. Цехмістрова, Г. Підготовка фахівців готельного бізнесу - відкрити шлях! / Г. Цехмістрова. - С.72-79. Сікорський, П. Дидактичне структурування навчального матеріалу з фундаментальних дисциплін як педагогічна проблема / П. Сікорський, О. Вітер. - С.80-87. Жорнова, О. Репрезентація сенсу наукового знання: проблеми і перспективи вимірювання якості освіти / О. Жорнова. - С.88-96. Ликова, В. Педагогічна терапія як засіб цілісного оздоровлення освіти / В. Ликова. - С.97-106. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |
Приходько, В. Педагогічна технологія формування навчальної діяльності студентів як засіб забезпечення якості вищої освіти [Текст] / В. Приходько, С. Шевченко, О. Ясєв> // Вища школа. - 2009. - № 6. - С. 39-47. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Доп.точки доступа: Шевченко, С. Ясєв, О. Экземпляры всего: 1 ІБО (1) Свободны: ІБО (1) |