Шифр: 23823/2009/1
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2009г. № 1
Содержание:
Кремень, В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї / В. Кремень. - С.5-12.
Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.13-19.
Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. Луговий. - С.20-26.
Михальченко, М. Вища освіта України як фактор цивілізованого визначення молоді в контексті політичних реалій / М. Михальченко. - С.27-32.
Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики / В. Лутай. - С.33-36.
Корсак, К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та "людського капіталу" / К. Корсак. - С.37-42.
Степко, М. Компетентнісний підхід: його сутність. Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? / М. Степко. - С.43-52.
Пінчук, Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформуванні освіти / Є. Пінчук. - С.53-59.
Дем'яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем'яненко. - С.60-66.
Тимошенко, О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклик глобалізації / О. Тимошенко. - С.67-72.
Онкович, Г. Міждисциплінарна інтеграція в гуманітарних дослідженнях / Г. Онкович. - С.73-81.
Олексюк, О. Проблемне поле музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. Олексюк. - С.82-91.
Полянська, К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів / К. Полянська. - С.92-99.
Мороз, Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років XX ст. / Л. Мороз. - С.100-105.
Таланова, Ж. Взаємозв'язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.106-112.
Лузік, Е. Інтегративно-діяльнісний підхід як методологічна основа управлінської діяльності освітнім процесом у вищих технічних навчальних закладах / Е. Лузік. - С.113-118.
Бобров, В. Дослідження проблем економіки управління вищої освіти - стратегічне завдання перспективного періоду / В. Бобров. - С.119-123.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: 23823/2010/2
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2010г. № 2
Содержание:
Андрущенко, В. Першочергове завдання державної освітньої політики - відродження довіри до вчителя (З виступу на колегії Міністерства освіти і науки України 23 квітня 2010р.) / В. Андрущенко. - С.5-6
Зуєв, В. Криза освіти: український контекст / В. Зуєв, В. Зуєва. - С.7-13
Семенюк, Н. Екологічна культура - необхідний фактор безпечної перспективи розвитку суспільства / Н. Семенюк. - С.14-21
Таланова, Ж. Стан і проблеми участі України в Болонському процесі (Круглий стіл з проблем участі України в Болонському процесі пройшов у Національній академії педагогічних наук України) / Ж. Таланова. - С.22-24
Рекомендації круглого столу "Стан та проблеми участі України в Болонському процесі". - С.24-27
Жижко, Т. Реформа університетської освіти в контексті Болонських домовленостей / Т. Жижко. - С.28-35
Пашкова, О. Проблеми організації та контролю самостійної роботи студентів у світлі Болонського освітнього процесу / О. Пашкова. - С.36-43
Онопрієнко, В. Оновлення змісту екологічної освіти як педагогічна проблема / В. Онопрієнко. - С.44-51
Чебоненко, С. Реалізація цілей навчання у процесі самостійної роботи курсантів / С. Чебоненко. - С.52-58
Тарасенко, В. Соціологічний портрет сучасної молоді: спроба аналітичного огляду / В. Тарасенко. - С.59-67
Barczyk, P. Sytuacja rodziny z dzieckiem przewlekle chorym / P. Barczyk. - С.68-72
Цибін, С. Молодь проти тоталітаризму / С. Цибін. - С.73-79
Панчук, Н. Політична активність студентів: чинники зростання та стимулювання / Н. Панчук. - С.80-84
Марків, О. Комп'ютероманія та її вплив на здоров'я студентської молоді / О. Марків. - С.85-88
Костиря, І. Політико-ідеологічні пріоритети управління культурою в тоталітарному суспільстві / І. Костиря. - С.89-95
Гуненков, Д. Поняття "моралі" у світлі сучасного філософського дискурсу / Д. Гуненков. - С.96-104
Калашнікова, С. Професійна підготовка керівників навчальних закладів за технологією змішаного навчання (З досвіду Київського університету імені Бориса Грінченка) / С. Калашнікова. - С.104-108
Покась, В. Інтернатна освіта: історія становлення та розвитку в Україні / В. Покась. - С.109-116
Бех, В. Осмислюючи історію кримської освіти та науки - орієнтуватися на її майбутнє / В. Бех. - С.117-119
Постанова президії Національної академії педагогічних наук України "Про діяльність Інституту вищої освіти НАПН України щодо розроблення концептуального бачення модернізації системи вищої освіти" (проект). - С.120-124
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Таланова, Ж.
    Стан і проблеми участі України в Болонському процесі (Круглий стіл з проблем участі України в Болонському процесі пройшов у Національній академії педагогічних наук України) [Текст] / Ж. Таланова // Вища освіта України. - 2010. - № 2. - С. 22-24

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: 21876/2010/7/8
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2010г. № 7/8
Содержание:
Загірняк, М. Кременчуцькому державному університету імені Михайла Остроградського - 50 років / М. Загірняк. - С.5-10
Загірняк, М. Оцінка процесів і рішень в управлінні сучасним університетом / М. Загірняк, А. Почтовюк. - С.11-17
Бєляєв, Ю. Міжнародні зв'язки як важливий напрям удосконалення управління університетом в умовах європейської освітньої інтеграції / Ю. Бєляєв. - С.18-22
Чорний, О. Віртуальні комплекси і тренажери - технологія якісної підготовки фахівців у галузі електромеханіки, автоматизації та управління / О. Чорний, Д. Родькін. - С.23-34
Єлізаров, О. Лекційні демонстрації з фізики як елемент наукової творчості студентів / О. Єлізаров. - С.35-43
Мартиненко, С. Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності / С. Мартиненко, Н. Чернігівська. - С.44-50
Ковальова, К. Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції / К. Ковальова. - С.51-56
Кліменко, В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю / В. Кліменко. - С.57-63
Міщенко, В. Проблеми підвищення конкурентоспроможності на ринку праці / В. Міщенко. - С.64-74
Сергієнко, В. Проблеми виховання студентської молоді / В. Сергієнко, В. Костін. - С.75-79
Стецюк, К. Художньо-естетичний розвиток особистості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців / К. Стецюк. - С.80-85
Нечай, С. Педагогічний потенціал музики як засіб природовідповідного і цілісного розвитку особистості / С. Нечай. - С.86-95
Таланова, Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? / Ж. Таланова. - С.96-106
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Таланова, Ж.
    Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? [Текст] / Ж. Таланова // Вища школа. - 2010. - № 7/8. - С. 96-106

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: 21876/2011/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2011г. № 1
Содержание:
Байденко, В. Еволюція бакалаврату і магістратури: 1999-2010 роки (європейський ракурс) / В. Байденко. - С.9-23.
Суханцева, В. Викладання філософії в українському університеті: соціокультурний аспект / В. Суханцева, О. Яценко. - С.24-28.
Таланова, Ж. Світові рейтинги університетів та основні ознаки вищої освіти високого класу: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.29-39.
Васильєв, А. Побудова інноваційної системи управління університетом: інтегрована інформаційна система / А. Васильєв, В. Любчак, В. Хоменко. - С.40-45.
Субіна, О. Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг / О. Субіна. - С.46-54.
Нерянов, Ю. Шляхи оптимізації навчання іноземних студентів англійською мовою в медичному університеті / Ю. Нерянов [и др.] . - С.55-58.
Другие авторы: Іванько О., Круть О., Компанієць В., Казима Н.
Грищенко, Т. Наукова бібліотека в інформаційно-освітньому просторі вищого навчального закладу. Аспекти інтегральної взаємодії / Т. Грищенко, Н. Етенко. - С.59-66.
Мазур, Н. Формування системи оцінювання та рейтингування педагогічного персоналу ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації на основі експертних оцінок / Н. Мазур. - С.67-74.
Вієвська, М. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти / М. Вієвська, Л. Красовська. - С.75-82.
Бутук, О. Стадії соціально-економічного прогресу / О. Бутук. - С.83-92.
Артемова, Л. Виховання чи лише навчання студентів / Л. Артемова. - С.93-103.
Галиця, І. Інтелектуально-конкурентні ігри як креативний механізм активізації педагогічного, наукового та інноваційного процесів / І. Галиця, О. Галиця. - С.104-107.
Шлях довжиною у 135 років. - С.108-112.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: 23823/2013/3
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2013г. № 3
Содержание:
Андрущенко, В. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / В. Андрущенко. - С.5-8
Вітренко, Ю. Освіта України в Системі національних рахунків / Ю. Вітренко. - С.9-22
Молодиченко, В. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / В. Молодиченко. - С.23-29
Лапенок, М. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / М. Лапенок. - С.30-34
Корсак, К. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.35-41
Набок, М. Філософські засади ефективності управління освітою / М. Набок. - С.42-50
Луговий, В. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова. - С.51-59
Коваленко, В. Трагедія «голого розуму» у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / В. Коваленко. - С.60-67
Смоленська, О. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / О. Смоленська. - С.68-73
Ганаба, С. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / С. Ганаба. - С.74-81
Варецька, О. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / О. Варецька. - С.82-88
Сбруєва, А. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу / А. Сбруєва. - С.89-95
Похресник, А. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу / А. Похресник. - С.96102
Курбатов, С. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / С. Курбатов. - С.103-110
Педагогічна Конституція Європи. Преамбула. - С.111-116
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)




    Луговий, В.
    Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи [Текст] / В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 51-59

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Доп.точки доступа:
Калашнікова, С.
Таланова, Ж.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)


Шифр: 23823/2017/1
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2017г. № 1
Содержание:
Андрущенко, В. «Школа майбутнього» для України і європейського простору / В. Андрущенко. - С.5-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрущенко, В. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність / В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович. - С.17-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Возняк, О. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів» / О. Возняк, Г. Козлакова. - С.25-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. / Т. Кірик. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Філософія інформаційної освіти / Ю. Опанасюк. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луговий, В. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі / В. Луговий, Ж. Таланова. - С.42-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Щедрін, А. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри / А. Щедрін. - С.51-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти / І. Силадій. - С.59-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шовш, К. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К. Шовш. - С.65-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пасько, К. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога / К. Пасько. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension / M. Nesterova. - С.77-83. - Bibliogr. at the end of the art.
Щудло, С. Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”) / С. Щудло, С. Курбатов. - С.84-85
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Луговий, В.
    Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі [Текст] / В. Луговий, Ж. Таланова // Вища освіта України. - 2017. - № 1. - С. 42-50. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Доп.точки доступа:
Таланова, Ж.

Свободных экз. нет