> Шифр: 23823/2017/3 Журнал 2017г. № 3 Курбатов, С. "Без коректур": до 70-річчя Василя Кременя / С. Курбатов. - С.5-6 Андрущенко, В. Освіта без насильства / В. Андрущенко. - С.7-12. - Бібліогр.: в кінці ст. Захарова, О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання / О. Захарова, Ж. Гончарова. - С.13-22. - Бібліогр.: в кінці ст. Горбунова, Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій / Л. Горбунова. - С.23-34. - Бібліогр.: в кінці ст. Книш, І. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини / І. Книш. - С.35-42. - Бібліогр.: в кінці ст. Капустін, С. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі / С. Капустін. - С.43-49. - Бібліогр.: в кінці ст. Шудло, С. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? / С. Шудло, О. Заболотна. - С.50-56. - Бібліогр.: в кінці ст. Коваленко, В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи / В. Коваленко. - С.57-63. - Бібліогр.: в кінці ст. Гончарова, О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики та мислення у складності / О. Гончарова. - С.64-75. - Бібліогр.: в кінці ст. Силадій, І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді / І. Силадій. - С.76-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Нестерова, М. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті / М. Нестерова. - С.84-85 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Шудло, С. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? [Текст] = Transformational potential of empirical research for higher ducation: myth or reality? / С. Шудло, О. Заболотна> // Вища освіта України. - 2017. - № 3. - С. 50-56. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Доп.точки доступа: Заболотна, О. Свободных экз. нет |