Search inquiry: (<.>K=РЕКЛАМА<.>) |
Total number of found documents : 31
Shown documents from 1 till 20 |
|
>1.
| Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>2.
| Бібліотечна планета - 2002г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>3.
| Бібліотечний вісник - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Башманівський В. "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" - вагома компонента сучасного навчального процесу/В. Башманівський, Л. Башманівська, О. Андросович // Вісник Книжкової палати, 2023,N № 2.-С.8-13
|
>5.
| Библиография - 2003г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>6.
| Библиотека - 2004г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>7.
| Библиотека - 2005г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>8.
| Библиотековедение - 2005г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Библиотечное дело - 2003г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>10.
| Библиотечное дело - 2004г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>11.
| Борисова О. Библиотечно-библиографическая реклама/Борисова О.; О.О. Борисова // Библиография, 2003,N №3.-С.101-105
|
>12.
| Борисова О. "Реклама в библиотеке": учебный курс в контексте образовательного ГОСТ нового поколения/О. Борисова // Библиотековедение, 2005,N №1.-С.120-123
|
>13.
| Борисова О. Содержательные основы курса "Реклама в библиотеке" в контексте ГОСТа нового поколения/О. Борисова // Новая Библиотека, 2003,N №11.-С.26-27
|
>14.
| Булах Т. Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 7.-С.11-16
|
>15.
| Булах Т. Нативна реклама та періодика: точки дотику/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 9.-С.19-22
|
>16.
| Вісник Книжкової палати - 2007г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>17.
| Вісник Книжкової палати - 2014г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>18.
| Вісник Книжкової палати - 2020г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>19.
| Головко С. Реклама-предмет увлекательный/С.И. Головко // Библиотека, 2004,N №6.-С.76-79
|
>20.
| Гологудина Л. Реклама: "сарафанное радио" или СМИ?/Л. Гологудина // Библиотека, 2005,N №11.-С.16-17
|
|
|