Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Library Publications- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (2)Periodicals (46)Rare Editions (5)
the format of presenting the found documents:
fullinformational short
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Total number of found documents : 31
Shown documents from 1 till 20
 1-20    21-31 
1.

Устіннікова О. Державні поточні бібліографічні покажчики як безоплатна реклама видавничої продукції/О. Устіннікова, Р. Красій // Вісник Книжкової палати, 2007,N №7.-С.12-13
2.

Мельниченко А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги/А. Мельниченко, А. Киричок // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 11.-С.44-45
3.

Гологудина Л. Реклама: "сарафанное радио" или СМИ?/Л. Гологудина // Библиотека, 2005,N №11.-С.16-17
4.

Чрелашвили О. Реклама в библиотеке и реклама библиотек/О. Чрелашвили // Библиотечное Дело, 2004,N №8.-С.31-34
5.

Борисова О. "Реклама в библиотеке": учебный курс в контексте образовательного ГОСТ нового поколения/О. Борисова // Библиотековедение, 2005,N №1.-С.120-123
6.

Грет М. Реклама бібліотек у блогах/М. Грет // Бібліотечний вісник, 2015,N № 1.-С.52-57
7.

Булах Т. Нативна реклама та періодика: точки дотику/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 9.-С.19-22
8.

Башманівський В. "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" - вагома компонента сучасного навчального процесу/В. Башманівський, Л. Башманівська, О. Андросович // Вісник Книжкової палати, 2023,N № 2.-С.8-13
9.

Булах Т. Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 7.-С.11-16
10.

Осаула В. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання/В. Осаула // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2019,N № 3.-С.88-93
11.

Чередник Л. Використання прийомів сугестії у сучасній рекламі/Л. Чередник // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2020,N № 1.-С.143-149
12.

Майзик З. Язык визуальной культуры (Реклама как инструмент маркетинга и коммуникации)/З. Майзик, Е. Баум // Мир библиографии, 2004,N №2.-С.36-39
13.

Головко С. Реклама-предмет увлекательный/С.И. Головко // Библиотека, 2004,N №6.-С.76-79
14.

Борисова О. Содержательные основы курса "Реклама в библиотеке" в контексте ГОСТа нового поколения/О. Борисова // Новая Библиотека, 2003,N №11.-С.26-27
15.

Соколова О. Бібліотечна реклама: різноманітність і дієвість/ О. Соколова // Бібліотечна планета, 2002,N №3.-С.13-14
16.

Соколова Н. Библиотека и реклама.Экспозиция в Центральной библиотеке Кировского района Санкт- Петербурга/Н. Соколова // Библиотечное Дело, 2003,N №7 .-С.26-27
17.

Борисова О. Библиотечно-библиографическая реклама/Борисова О.; О.О. Борисова // Библиография, 2003,N №3.-С.101-105
18.

Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
19.

Библиотечное дело - 2003г.,N 7 (Введено оглавление)
20.

Библиография - 2003г.,N 3 (Введено оглавление)
 1-20    21-31 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)