Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Булах, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-18 
1.

Булах Т. Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 7.-С.11-16
2.

Вісник Книжкової палати - 2020г.,N 7 (Введено оглавление)
3.

Булах Т. Нативна реклама та періодика: точки дотику/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 9.-С.19-22
4.

Вісник Книжкової палати - 2020г.,N 9 (Введено оглавление)
5.

Вісник Книжкової палати - 2012г.,N 11 (Введено оглавление)
6.

Булах Т. Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2012,N № 11.-С.6-10
7.

Вісник Книжкової палати - 2008г.,N 5 (Введено оглавление)
8.

Булах Т. Правові засади реклами/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2008,N № 5.-С.11-15
9.

Булах Т. Історія реклами у видавничій справі/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2007,N № 8.-С.37-40
10.

Вісник Книжкової палати - 2007г.,N 8 (Введено оглавление)
 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)