Пошуковий запит: (<.>A=Булах, Т.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Булах Т. Основні етапи розвитку теорії бібліотечної селекції документів/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2006,N №3.-С.17-20
|
>2.
| Булах Т. Основні види бібліотечної селекції/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2005,N №8.-С.18-20
|
>3.
| Булах Т. Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2012,N № 11.-С.6-10
|
>4.
| Булах Т. Правові засади реклами/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2008,N № 5.-С.11-15
|
>5.
| Булах Т. Історія реклами у видавничій справі/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2007,N № 8.-С.37-40
|
>6.
| Булах Т. INTERNET у сфері бібліотечної селекції документів/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2004,N №1.-С.42-43
|
>7.
| Булах Т. Селекція документів у гібридному інформаційному середовищі/Булах Т. // Вісник Книжкової палати, 2003,N №1.-С.26-29
|
>8.
| Булах Т. Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 7.-С.11-16
|
>9.
| Булах Т. Нативна реклама та періодика: точки дотику/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 9.-С.19-22
|
>10.
| Вісник Книжкової палати - 2012г.,N 11 (Введено оглавление)
|
|
|