Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Періодичні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Глотова, Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи з 1 по 10
1.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2003р.,N 3
Цікаві статті :
Олійник Б. Виступ на парламентських слуханнях щодо функціонування української мови/ Б. Олійник (стр.3)
Глотова Г. Маркетинг видавничої продукціїї/ Г. Глотова (стр.7-9)
Плиса Г. Апарат видання/ Г. Плиса, Н. Регідайло (стр.15-19)
Жданова Р. Друкований каталог - важливе джерело інформації про бібліотечні фонди/ Р. Жданова (стр.20-23)
Нікітінська Т. Українська художня література: склад фонду в бібліотеках для юнацтва/ Т. Нікітінська (стр.23-24)
Петренко Н. УДК. Зміни і доповнення.../ Н. Петренко (стр.25-26)
Соколов В. Постать гетьмана Кирила Розумовського (1728-1803) на тлі його культурно-просвітницької діяльності/ В. Соколов (стр.27-29)
З архіву Книжкової палати (стр.40-42)
Регідайло Н. Собор душі великого гуманіста/ Н. Регідайло (стр.42-43)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глотова Г.
Назва : Маркетинг видавничої продукціїї
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2003. - №3. - С. 7-9 (Шифр 40379/2003/3)
Предметні рубрики: книгоиздание
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2003р.,N 1
Цікаві статті :
Сенченко М. Книжкова палата України у 2002/ Сенченко М. ; Сенченко М. (стр.3-5)
Глотова Г. Маркетинг видавничої продукції/ Глотова Г. , О. Добровольський; Глотова Г. , О. Добровольський (стр.8-12)
Сербін О. Самвидав/ Сербін О. ; Сербін О. (стр.12-14)
Плиса Г. . Апарат видання/ Г. Плиса (стр.15-20)
Патока В. Дослідження спадщини українських бібліографів: історія та сучасність/ Патока В. ; Патока В. (стр.21-23)
Бондаренко І. Сутність соціального чинника та його вплив на зберігання бібліотечних фондів/ Бондаренко І. ; Бондаренко І. (стр.24-25)
Черних О. Календар, як фактор рекламної комунікації й створення іміджу бібліотеки/ Черних О. ; Черних О. (стр.26)
Булах Т. Селекція документів у гібридному інформаційному середовищі/ Булах Т. ; Булах Т. (стр.26-29)
Щукіна Т. Формування інформаційної культури юної особистості в умовах інформатизації бібліотеки/ Щукіна Т. ; Щукіна Т. (стр.29-31)
Тоцька О. Автоматизація робочого місця бібліотекаря відділу періодичних видань (за допомогою СУБД Microsoft Acces)/ Тоцька О. ; Тоцька О. (стр.31-33)
Андрющенко О. Концептуальні основи єдиного інформаційного поля фізичної культури і спорту України/ Андрющенко О. ; Андрющенко О. (стр.33-36)
Крижанівська Т. Бій під Крутами/ Крижанівська Т. ; Крижанівська Т. (стр.46-47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глотова Г., Добровольський О.
Назва : Маркетинг видавничої продукції
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2003. - №1. - С. 8-12 (Шифр 40379/2003/1)
Предметні рубрики: книгоиздание
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2003р.,N 5
Цікаві статті :
Петрова Н. Довідково-пошуковий апарат видання/ Петрова Н. , Н. Регідайло; Петрова Н. , Н. Регідайло (стр.11-13)
Петренко Н. . Вивчаємо україномовні таблиці УДК/ Н. Петренко (стр.14-15)
Глотова Г. . Ринок видавничої продукції як середовище маркетингу/ Г. Глотова (стр.16-21)
Козлюк Н. Основні етапи становлення медичних бібліотек Академії медичних наук України/ Козлюк Н. ; Козлюк Н. (стр.32-37)
Каракоз О. Витоки бібліотечної цензури в Україні/ Каракоз О. ; Каракоз О. (стр.37-40)
Гончар Т. . Комунікативна культура в контексті психологічних теорій особистості/ Т. Гончар (стр.42-44)
Артамонова С. Проблеми підготовки бібліотечно-інформаційних кадрів в Росії/ Артамонова С. ; Артамонова С. (стр.47-49)
Шумілова А. . В ім"я відновлення національної держави/ А. Шумілова (стр.49-50)
Лебідь С. . Квітни, "Саде"!/ С. Лебідь (стр.54-56)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глотова Г.
Назва : Ринок видавничої продукції як середовище маркетингу
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2003. - №5. - С. 16-21 (Шифр 40379/2003/5)
Предметні рубрики: маркетинг в библиотечном деле
книгоиздание
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2003р.,N 2
Цікаві статті :
"Про затвердження мінімальних ставок винагороди (роялті) за використання об"єктів авторського права і суміжних прав" / Кабінет Міністрів України. Постанова (стр.3-8)
Афонін О. Маркетинг видавничої продукції/ Афонін О. , Г. Глотова, О. Добровольський; Афонін О. , Г. Глотова, О. Добровольський (стр.9-11)
Плиса Г. Апарат видання/ Плиса Г. ; Плиса Г. (стр.19-21)
Чачко А. Ієрархія мети і засобів сучасної бібліотечної діяльності/ Чачко А. ; Чачко А. (стр.22-24)
Петрова Л. Українська бібліотека в контексті глобальних процесів розвитку суспільства/ Петрова Л. ; Петрова Л. (стр.24-28)
Коваль Т. Український читач на тлі суспільних перетворень/ Коваль Т. ; Коваль Т. (стр.28-34)
Черних О. Приватна бібліотека: спорідненість душ та ментальна єдність/ Черних О. ; Черних О. (стр.34)
Від укладачів україномовних таблиць УДК/ (стр.35)
Єрхов А. Інформаційний пошук у мережі INTERNET: використання "класичних сервірів"/ Єрхов А. ; Єрхов А. (стр.36-38)
Солонська Н. Бібліотекарі Каллімах, Костянтин Філософ, Книжник Іларіон: освіта, вчителі та професійне кредо/ Солонська Н. ; Солонська Н. (стр.38-44)
Колосова Н. Національна специфіка соціокультурних процесів у перехідний період/ Н. Колосова (стр.47-50)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Афонін О., Глотова Г., Добровольський О.
Назва : Маркетинг видавничої продукції
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2003. - №2. - С. 9-11 (Шифр 40379/2003/2)
Предметні рубрики: маркетинг в библиотечном деле
книгоиздание
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2003р.,N 6
Цікаві статті :
Мельник Л. Комплектування бібліотечних фондів масових бібліотек - державна справа/ Л. Мельник (стр.13-14)
Черних О. Читач як суб*єкт комунікації/ О. Черних (стр.15-17)
Доля Ж. Професійні зв*язки українських та американських бібліотекарів міцнішають/ Ж. Доля (стр.18-20)
Глотова Г. Сегментація ринку видавничої продукції/ Г. Глотова (стр.21-23)
Фінклер Ю. До питання взаємин масової комунікації та влади/ Ю. Фінклер (стр.23-25)
Добко Т. Використання електронних інформаційних ресурсів у довідково-бібліографічному обслуговуванні/ Т. Добко (стр.25-28)
Голуб В. Формування повнотекстової бази даних "Міжнародне співробітництво України"/ В. Голуб, Д. Сасюк (стр.28-30)
Болдовський В. Дефініція та класифікація онлайнового документа/ В. Болдовський (стр.30-32)
Мельник Н. Стратегічні аспекти розвитку освітнього простору і вимоги маркетингового аналізу до сфери підготовки студентів-іноземців/ Н. Мельник (стр.35-36)
Ісаєнко О. Кириличні видання друкарні Лазаря Барановича у фондах відділу стародруків НБУВ/ О. Ісаєнко (стр.45-46)
Якубова Т. Участь запорізького козацтва в очаківській військовій операції 1736 року / Т. Якубова (стр.42-45)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глотова Г.
Назва : Сегментація ринку видавничої продукції
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2003. - №6. - С. 21-23 (Шифр 40379/2003/6)
Предметні рубрики: экономика библиотечного дела
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)