Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Бондар Ю. Видавнича програма: комунікаційний місток і маркетингова стратегія/Ю. Бондар, В. Шпак // Вісник Книжкової палати, 2021,N № 4.-С.3-9
|
>2.
| Бібліотечний вісник - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>3.
| Касьян В. Маркетинг некомерційних суб'єктів: імплементація до змісту підготовки за спеціальністю 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа"/В. Касьян // Бібліотечний вісник, 2021,N № 2.-С.80-90
|
>4.
| Бондарчук Я. Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова/Я. Бондарчук // Бібліотечний форум України, 2020,N № 4.-С.14-16
|
>5.
| Коржова Т. В. До питання розробки стратегії брендингу університету/Т. В. Коржова // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2019,N № 4.-С.102-109
|
>6.
| Шелестова А. Онлайн сервіси як перспективні та альтернативні засоби навчання студентів ВНЗ України/А. Шелестова // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2018,N № 2.-С.23-29
|
>7.
| Вовк Н. Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ/Н. Вовк // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 2.-С.7-9
|
>8.
| Ростовцев С. Формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України/С. Ростовцев // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 6.-С.8-12
|
>9.
| Сафонова Т. Застосування соціально-інформаційних технологій управління в бібліотеках/Т. Сафонова // Бібліотечний вісник, 2016,N № 3.-С.23-28
|
>10.
| Научные и технические библиотеки - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Грет М. Реклама бібліотек у блогах/М. Грет // Бібліотечний вісник, 2015,N № 1.-С.52-57
|
>12.
| Сукиасян Э. Что делать, если нет квалифицированных каталогизаторов?/Сукиасян Э. // Научные и технические библиотеки, 2015,N № 2.-С.52-59
|
>13.
| Рыбакова Н. Библиотечный маркетинг: модное увлечение или стратегия совершенствования информационной среды?/Н. Рыбакова // Научные и технические библиотеки, 2015,N № 1.-С.59-62
|
>14.
| Лазоренко Ю Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів/Ю Лазоренко // Бібліотечний вісник, 2013,N № 4.-С.17-24
|
>15.
| Ржеусский А. Комплекссные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника"/А. Ржеусский // Научные и технические библиотеки, 2013,N № 7.-С.33-40
|
>16.
| Шуминова И. Научные исследования: региональный срез/И. Шуминова // Библиотека, 2013,N № 1.-С.40-43
|
>17.
| Уэйл М. Заново "изобретая" библиотеку: роль стратегического планирования, маркетинга, внешних связей в деятельности Национальной библиотеки Шотландии/М. Уэйл // Научные и технические библиотеки, 2013,N № 4.-С.38-46
|
>18.
| Ржеуський А. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка"/А. Ржеуський, Н. Кунанець // Вісник Книжкової палати, 2013,N № 8.-С.17-21
|
>19.
| Эркаева Г. Если блог отличный - успех не только личный/Г. Эркаева // Библиотека, 2013,N № 5.-С.28-29
|
>20.
| Бібліотечний вісник - 2012г.,N 1 (Введено оглавление)
|
|
|