Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Періодичні видання (398)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Бондар Ю. Видавнича програма: комунікаційний місток і маркетингова стратегія/Ю. Бондар, В. Шпак // Вісник Книжкової палати, 2021,N № 4.-С.3-9
2.

Бібліотечний вісник - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
3.

Касьян В. Маркетинг некомерційних суб'єктів: імплементація до змісту підготовки за спеціальністю 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа"/В. Касьян // Бібліотечний вісник, 2021,N № 2.-С.80-90
4.

Бондарчук Я. Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова/Я. Бондарчук // Бібліотечний форум України, 2020,N № 4.-С.14-16
5.

Коржова Т. В. До питання розробки стратегії брендингу університету/Т. В. Коржова // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2019,N № 4.-С.102-109
6.

Шелестова А. Онлайн сервіси як перспективні та альтернативні засоби навчання студентів ВНЗ України/А. Шелестова // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2018,N № 2.-С.23-29
7.

Вовк Н. Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ/Н. Вовк // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 2.-С.7-9
8.

Ростовцев С. Формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України/С. Ростовцев // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 6.-С.8-12
9.

Сафонова Т. Застосування соціально-інформаційних технологій управління в бібліотеках/Т. Сафонова // Бібліотечний вісник, 2016,N № 3.-С.23-28
10.

Научные и технические библиотеки - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
11.

Грет М. Реклама бібліотек у блогах/М. Грет // Бібліотечний вісник, 2015,N № 1.-С.52-57
12.

Сукиасян Э. Что делать, если нет квалифицированных каталогизаторов?/Сукиасян Э. // Научные и технические библиотеки, 2015,N № 2.-С.52-59
13.

Рыбакова Н. Библиотечный маркетинг: модное увлечение или стратегия совершенствования информационной среды?/Н. Рыбакова // Научные и технические библиотеки, 2015,N № 1.-С.59-62
14.

Лазоренко Ю Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів/Ю Лазоренко // Бібліотечний вісник, 2013,N № 4.-С.17-24
15.

Ржеусский А. Комплекссные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника"/А. Ржеусский // Научные и технические библиотеки, 2013,N № 7.-С.33-40
16.

Шуминова И. Научные исследования: региональный срез/И. Шуминова // Библиотека, 2013,N № 1.-С.40-43
17.

Уэйл М. Заново "изобретая" библиотеку: роль стратегического планирования, маркетинга, внешних связей в деятельности Национальной библиотеки Шотландии/М. Уэйл // Научные и технические библиотеки, 2013,N № 4.-С.38-46
18.

Ржеуський А. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка"/А. Ржеуський, Н. Кунанець // Вісник Книжкової палати, 2013,N № 8.-С.17-21
19.

Эркаева Г. Если блог отличный - успех не только личный/Г. Эркаева // Библиотека, 2013,N № 5.-С.28-29
20.

Бібліотечний вісник - 2012г.,N 1 (Введено оглавление)
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)