Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Періодичні видання (396)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Максютова Р. Практическая реализация программы профессиональной переподготовки "Менеджер библиотечного дела" в Региональном Инновационном Центре г.Омска/Р. Максютова // Молодые в библиотечном деле, 2004,N №5-6.-С.60-63
2.

Орава Х. Маркетинг - це ментальне ставлення/Орава Хіллка // Бібліотечний форум України, 2004,N №4.-С.43-45
3.

Божко Н. Використання елементів маркетингу в університетській бібліотеці/Н. Божко, В. Пихтіна // Библиотечный форум Украины, 2006,N №1.-С.34-36
4.

Орава Х. Маркетинг та послуги: нероздільна єдність/Х. Орава // Бібліотечний форум України, 2004,N №2.-С.51-61
5.

Каплин Р. Вузовский учебник: Сдать учебник или стать профессионалом?/Р. Каплин // Университетская книга, 2010,N № 4.-С.53-55
6.

Колегаева С. Реформирование бюджетного финансирования: консультация/С. Колегаева // Молодые в библиотечном деле, 2004,N №7-8.-С.46-53
7.

Гречко Г. Имиджевые мероприятия в библиотеке для детей как основная часть репутационного менеджмента/Г. Гречко // Библиотечный форум Украины, 2009,N № 3.-С.12-15
8.

Бондарчук Я. Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова/Я. Бондарчук // Бібліотечний форум України, 2020,N № 4.-С.14-16
9.

Коваль Т. Маркетингові дослідження в бібліотечному середовищі/Т. Коваль // Библиотечный форум Украины, 2008,N № 2.-С.2-7
10.

Земцова А. Преодолевая стереотипы/А. Земцова // Библиотека, 2007,N №2.-С.50-52
11.

Матвеев М. Маркетинговая концепция и имидж библиотек/М. Матвеев // Библиотечное дело, 2007,N №4.-С.35-38
12.

Кудакова Г. Требуются не подмастерья, а мастера/Г. Кудакова // Библиотека, 2007,N № 4.-С.74-76
13.

Романов П. Когда финансы поют романсы.../П. Романов, А. Базикова // Библиотека, 2007,N № 4.-С.56-59
14.

Бедник Д. Гламурное уложение среднего класса, или к какому сообществу нам принадлежать?/Д. Бедник // Библиотечное дело, 2006,N №12.-С.2-8
15.

Иночкин В. Этические нормы специалиста/В. Иночкин // Библиотека, 2007,N № 7.-С.46-47
16.

Вяткина Н. Выделяться, но не любой ценой/Н. Вяткина // Библиотека, 2007,N № 8.-С.31-32
17.

Рябчикова У. Сотрудники и пользователи: две точки зрения/У. Рябчикова // Библиотека, 2007,N № 7.-С.50-53
18.

Соловйова М. Комерційне ціноутворення на бібліотечно-інформаційні продукти і послуги в сучасній Україні/М. Соловйова, Г. Снісар // Вісник Книжкової палати, 2008,N № 2.-С.16-20
19.

Полтавская Е. Управленческое ядро, или "пятый элемент"/Е. Полтавская // Библиотека, 2007,N № 7.-С.18-21
20.

Филиппова Н. Библиография и маркетинг/Н. Филиппова // Библиография, 2007,N № 6.-С.48-50
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)