Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Періодичні видання (396)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Єрмолаєва Г. Еволюція поглядів на зміст і завдання управління бібліотекою в умовах ринкових перетворень (90-ті рр. ХХ ст.- початок ХХІ ст.)/Г. Єрмолаєва // Вісник Книжкової палати, 2006,N №12.-С.30-33
2.

Єрмолаєва Г. Економічні засади функціонування бібліотеки в умовах ринку/Г. Єрмолаєва // Вісник Книжкової палати, 2006,N №11.-С.22-25
3.

Єрмолаєва Г. Зміст і завдання управлінської підготовки в системі вищої бібліотечної освіти/Г. Єрмолаєва // Вісник Книжкової палати, 2007,N № 5.-С.21-25
4.

Ігнатенко В. Бібліотека: забезпечення інформаційних потреб маркетологів/В. Ігнатенко // Вісник Книжкової палати, 2010,N № 8.-С.18-21
5.

Акинфиева О. У вас проблемы? А у нас их решение!/О. Акинфиева, Н. Антонова // Библиотека, 2006,N №1.-С.60-64
6.

Асєєв Г. Концептуальні підходи до проблем управління документацією/Г. Асєєв // Вісник Книжкової палати, 2006,N №11.-С.25-27
7.

Афонін О. Маркетинг видавничої продукції/О. Афонін, Г. Глотова, О. Добровольський // Вісник Книжкової палати, 2003,N №2.-С.9-11
8.

Бібліотечна планета - 2004г.,N 4 (Введено оглавление)
9.

Бібліотечний вісник - 2003г.,N 3 (Введено оглавление)
10.

Бібліотечний вісник - 2012г.,N 1 (Введено оглавление)
11.

Бібліотечний вісник - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
12.

Бібліотечний форум України - 2004г.,N 2 (Введено оглавление)
13.

Бібліотечний форум України - 2004г.,N 4 (Введено оглавление)
14.

Бандилко Л. Бібліотека як суб"єкт ринкових відносин /Л. Бандилко // Вісник Книжкової палати, 2003,N №12.-С.27-28
15.

Барабаш С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки/С. Барабаш // Вісник Книжкової палати, 2010,N № 6.-С.30-32
16.

Баранова Т. Библиотека на региональных торгово-промышленных выставках-ярмарках/Т.Г. Баранова // Научные и технические библиотеки, 2003,N №12.-С.67-72
17.

Бедник Д. Гламурное уложение среднего класса, или к какому сообществу нам принадлежать?/Д. Бедник // Библиотечное дело, 2006,N №12.-С.2-8
18.

Библиография - 2007г.,N 6 (Введено оглавление)
19.

Библиотека - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
20.

Библиотека - 2009г.,N 6 (Введено оглавление)
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)