Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Періодичні видання (396)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Злотникова З. Библиотека в системе социально-культурного програмирования/ З.И. Злотникова , И.М. Суслова // Библиотековедение, 2002,N №2.-С.32-37
2.

Вісник Книжкової палати - 2002г.,N 7 (Введено оглавление)
3.

Міщенко Г. Комерційний маркетинг у бібліотечній сфері/ Г. Міщенко // Вісник Книжкової палати, 2002,N №7.-С.23-25
4.

Вяткина Н. Потенциал и возможности молодых в создании привлекательного образа библиотеки/Н. Вяткина // Новая Библиотека, 2002,N №7.-С.9-11
5.

Максименко Ю. Положение об отделе библиотечного маркетинга - документ, определяющий стратегию и тактику деятельности отдела, библиотеки, ЦБС/Ю.И. Максименко // Библиотечное дело - ХХІ век, 2002,N №1.-С.211-216
6.

Ясюк М. Маркетинг: сложно, но возможно/М. Ясюк // Научные и технические библиотеки, 2002,N №6.-С.67-72
7.

Научные и технические библиотеки - 2002г.,N 6 (Введено оглавление)
8.

Дрыгина Л. Мониторинг услуг библиотеки /Л. Дрыгина, Т. Коморовская // Научные и технические библиотеки, 2002,N №5.-С.11-16
9.

Петрова Л. Менеджмент і маркетинг як стратегічна основа розвитку сучасної бібліотеки/Л. Петрова // Бібліотечний вісник, 2003,N №3.-С.8-10
10.

Осипова И. Проектная деятельность библиотек: общие проблемы, региональный опыт/И.П. Осипова // Библиотечное дело - ХХІ век, 2003,N №2(6).-С.243-271
11.

Бібліотечний вісник - 2003г.,N 3 (Введено оглавление)
12.

Каптерев А. Информационный мониторинг постдипломного образования как задача библиотечного сообщества/А. Каптерев // Новая Библиотека, 2003,N №4.-С.28-29
13.

Хомякова О. Не выживаем,а живем/О.А. Хомякова // Библиотека, 2003,N №9.-С.20-21
14.

Качанова Е. Инновационная политика:цели, этапы, методы/Е. Качанова // Библиотека, 2003,N №10.-С.35-38
15.

Уткина Н. Маркетинговая концепция Российской провинциальной библиотеки/Н. Уткина // Новая Библиотека, 2003,N №4.-С.12-15
16.

Мельник Н. Стратегічні аспекти розвитку освітнього простору і вимоги маркетингового аналізу до сфери підготовки студентів-іноземців/Н. Мельник // Вісник Книжкової палати, 2003,N №6.-С.35-36
17.

Бандилко Л. Бібліотека як суб"єкт ринкових відносин /Л. Бандилко // Вісник Книжкової палати, 2003,N №12.-С.27-28
18.

Минкина В. Коммуникационная политика библиотеки: содержание и особенности формирования/В.А. Минкина // Научные и технические библиотеки, 2003,N №6.-С.с.13-30
19.

Вісник Книжкової палати - 2003г.,N 1 (Введено оглавление)
20.

Федотова Л. Лебедь над озером/Л.М. Федотова // Библиотека, 2003,N №5.-С.66
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)