Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
|
Бондар, Ю. Видавнича програма: комунікаційний місток і маркетингова стратегія [Текст] / Ю. Бондар, В. Шпак> // Вісник Книжкової палати. - 2021. - № 4. - С. 3-9
Рубрики: видавнича діяльність
Кл.слова (ненормовані): КНИЖКОВИЙ МАРКЕТИНГ Дод.точки доступу: Шпак, В.
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>2.
| > Шифр: 74049/2021/2 Журнал Бібліотечний вісник . - Виходит раз на два місяця 2021р. № 2
Зміст: Коваль, Т. Перспективи розвитку національних книгозбірень в епоху цифрового суспільства ( за матеріалами визначальних документів UNESCO, IFLA, AALL, ALA, LIBER WSIS) / Т. Коваль, О. Лопата. - С.3-16 Бондаренко, В. Бібліотечний мобільний сервіс як основа функціонування бібліотеки 4.0 / В. Бондаренко, Т. Гранчак. - С.17-29 Гриценко, Н. Бібліографічні та реферативні бази даних як інструмент формування наукового портфоліо / Н. Гриценко, О. Клюшнікова, О. Сандул. - С.30-41 Кубко, А. Епідемія у наукометричному вимірі. Частина третя. Особливості пандемії COVID-19 в Україні / А. Кубко. - С.42-50 Гуменчук, А. Аудеоресурс у бібліотеках України: стан і персективи / А. Гуменчук. - С.51-59 Струнгар, А. Геоінформаційний простір Державної науково-технічної бібліотеки України / А. Струнгар. - С.60-68 Касьян, В. Маркетинг некомерційних суб'єктів: імплементація до змісту підготовки за спеціальністю 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / В. Касьян. - С.80-90 Горбань, Ю. Національні програми інформаційної грамотності: досвід країн Північно-Східної Азії і України / Ю. Горбань, О. Скаченко. - С.91-101 Дем'янюк, Л. Бібліотечно-інформаційний комплекс Ісламської республіки Іран в умовах трансформації наукових комунікацій / Л. Дем'янюк. - С.102-110 Стрішенець, Н. Сучасна предметна каталогізація в наукових бібліотеках: теоритичні і практичні аспекти / Н. Стрішенець. - С.115-120 Є примірники у відділах:
всього 1 : МТД (1) Вільні: МТД (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>3.
|
Касьян, В. Маркетинг некомерційних суб'єктів: імплементація до змісту підготовки за спеціальністю 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" [Текст] / В. Касьян> // Бібліотечний вісник. - 2021. - № 2. - С. 80-90
Рубрики: бібліотечна освіта--маркетингова діяльність бібліотек
Кл.слова (ненормовані): ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ, БІБЛІОТЕЧНІ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТОЛОГИ Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>4.
|
Бондарчук, Я. Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова [Текст] / Я. Бондарчук> // Бібліотечний форум України. - 2020. - № 4. - С. 14-16
Рубрики: бібліотечний маркетинг
Кл.слова (ненормовані): PR Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>5.
|
Коржова, Т. В. До питання розробки стратегії брендингу університету [Текст] / Т. В. Коржова> // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2019. - № 4. - С. 102-109
Рубрики: бібліотечний маркетинг
Кл.слова (ненормовані): БРЕНД -- МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>6.
|
Шелестова, А. Онлайн сервіси як перспективні та альтернативні засоби навчання студентів ВНЗ України [Текст] / А. Шелестова> // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2018. - № 2. - С. 23-29
Рубрики: онлайн ресурси
Кл.слова (ненормовані): ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ -- ОНЛАЙН-СЕРВІСИ Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>7.
|
Вовк, Н. Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ [Текст] / Н. Вовк> // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 2. - С. 7-9
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
библиотеки вузов
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>8.
|
Ростовцев, С. Формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України [Текст] / С. Ростовцев> // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 6. - С. 8-12
Рубрики: Интернет-маркетинг
онлайнуслуги
WEB-сайты
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>9.
|
Сафонова, Т. Застосування соціально-інформаційних технологій управління в бібліотеках [Текст] / Т. Сафонова> // Бібліотечний вісник. - 2016. - № 3. - С. 23-28
Рубрики: библиотеки вузов
информационные технологии
общие вопросы управления
менеджмент в библиотечном деле
маркетинг в библиотечном деле
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>10.
| > Шифр: Н431091/2015/1 Журнал Научные и технические библиотеки 2015р. № 1
Зміст: Степанов, В. НЭБ как платформа интеграции библиотек в систему цифровых коммуникаций, или Какая национальная электронная библиотека нужна России / В. Степанов. - С.13-17 Цветкова, В. Системы цитирования: где благо, где зло / В. Цветкова. - С.18-22 Зайцева, Е. Электронные версии классификационных систем: история создания, текущее состояние и технологические особенности / Е. Зайцева, В. Анисимова. - С.29-34 Ковязина, Е. Библиотеки в "облаках": практические аспекты / Е. Ковязина. - С.34-41 Карауш, А. Практическое использование облачного сервиса в работе МИБС Томска / А. Карауш, Г. Павлюченко. - С.50-54 Суворова, В. Миссия универсальной научной библиотеки и популярное библиотековедение: повышаем квалификацию / В. Суворова. - С.54-58 Рыбакова, Н. Библиотечный маркетинг: модное увлечение или стратегия совершенствования информационной среды? / Н. Рыбакова. - С.59-62 Сукиасян Э. Двадцать первая конференция "Крым": взгляд со стороны / Сукиасян Э. - С.63-65 Маркова, В. Модели читательских практик и их трансформация в электронной среде / В. Маркова. - С.66-80 Є примірники у відділах:
всього 1 : МТД (1) Вільні: МТД (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>11.
|
Грет, М. Реклама бібліотек у блогах [Текст] / М. Грет> // Бібліотечний вісник. - 2015. - № 1. - С. 52-57
Рубрики: рекламная деятельность
Блоги
маркетинг в библиотечном деле
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>12.
|
Сукиасян Э. Что делать, если нет квалифицированных каталогизаторов? [Текст] / Сукиасян Э.> // Научные и технические библиотеки. - 2015. - № 2. - С. 52-59
Рубрики: повышение квалификации
библиотечные кадры
библиотечное образование
маркетинг в библиотечном деле
каталогизация
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>13.
|
Рыбакова, Н. Библиотечный маркетинг: модное увлечение или стратегия совершенствования информационной среды? [Текст] / Н. Рыбакова> // Научные и технические библиотеки. - 2015. - № 1. - С. 59-62
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
публичные библиотеки
библиотеки за рубежом
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>14.
|
Лазоренко, Ю Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів [Текст] / Ю Лазоренко> // Бібліотечний вісник. - 2013. - № 4. - С. 17-24
Рубрики: анализирование
маркетинг в библиотечном деле
библиотеки вузов
создание имиджа
рекламная деятельность
методы и формы наочной работы
информационно-библиографическое обслуживание
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>15.
|
Ржеусский, А. Комплекссные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника" [Текст] / А. Ржеусский> // Научные и технические библиотеки. - 2013. - № 7. - С. 33-40
Рубрики: библиотеки вузов
социологические исследования
маркетинг в библиотечном деле
WEB-сайты
конференции
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>16.
|
Шуминова, И. Научные исследования: региональный срез [Текст] / И. Шуминова> // Библиотека. - 2013. - № 1. - С. 40-43
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
социологические исследования
Наукометрия
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>17.
|
Уэйл, М. Заново "изобретая" библиотеку: роль стратегического планирования, маркетинга, внешних связей в деятельности Национальной библиотеки Шотландии [Текст] / М. Уэйл> // Научные и технические библиотеки. - 2013. - № 4. - С. 38-46
Рубрики: библиотеки вузов
библиотеки за рубежом
маркетинг в библиотечном деле
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>18.
|
Ржеуський, А. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" [Текст] / А. Ржеуський, Н. Кунанець> // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 8. - С. 17-21
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
библиотеки вузов
рекламная деятельность
информационно-поисковые языки
информационно-библиографическое обслуживание
WEB-сайты
институционные репозитарии
Дод.точки доступу: Кунанець, Н.
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>19.
|
Эркаева, Г. Если блог отличный - успех не только личный [Текст] / Г. Эркаева> // Библиотека. - 2013. - № 5. - С. 28-29
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
WEB-сайты
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>20.
| > Шифр: 74049/2012/1 Журнал Бібліотечний вісник . - Виходит раз на два місяця 2012р. № 1
Зміст: Нещерет, М. Учет результатов справочно-библиографического обслуживания в Российской государственной библиотеке / М. Нещерет. - С.3-6 Соловяненко, Д. Політика індексації видань у наукометричних базах даних Web of Science та SciVerse Scopus / Д. Соловяненко. - С.6-21 Войцеховська, М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек / М. Войцеховська. - С.21-27 Коваленко, І. Інформаційно-аналітичне забезпечення педагогічної науки, освіти і практики / І. Коваленко, Н. Кропочева. - С.48-51 Смаглова, Н. Система ІРБІС у бібліотеках НДУ НАН України / Н. Смаглова. - С.51-52 Є примірники у відділах:
всього 1 : ФЗД (1) Вільні: ФЗД (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
|
|