Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Періодичні видання (396)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Злотникова, З.
    Библиотека в системе социально-культурного програмирования [Текст] / З.И. Злотникова , И.М. Суслова // Библиотековедение. - 2002. - №2. - С. 32-37

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   планирование


Дод.точки доступу:
Суслова, И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 40379/2002/7
   Журнал

Вісник Книжкової палати . - Виходить щомісячно
2002р. № 7
Зміст:
Статистичний огляд видавничої діяльності України в 2001 році. - С.3-7
Петрова, Н. Елементи та особливі види тексту / Н. Петрова, Н. Регідайло. - С.14-18
Горшкова, Н. Бібліотека інституту психології ім. Г.Костюка АПН України / Горшкова Н. , Т. Діденко, А. Шинкаренко; Горшкова Н. , Т. Діденко, А. Шинкаренко. - С.19-20
Лучанська, В. Система інформаційно-бібліотечного забезпечення екологічних проблем Кримського регіону / Лучанська В. ; Лучанська В. . - С.21-23
Міщенко, Г. Комерційний маркетинг у бібліотечній сфері / Міщенко Г. ; Міщенко Г. . - С.23-25
Хойнацький, М. Основи стандартизації / Хойнацький М. ; Хойнацький М. . - С.26-30
Кушнаренко, Н. Підготовка наукових кадрів у галузі книгознавства, бібліотекознавства та бібліографознавства в Україні / Кушнаренко Н. , А. Соляник; Кушнаренко Н. , А. Соляник. - С.33-35
Філіпова, Л. Організація дистанційного навчання у вищій школі бібліотечних та інформаційних наук Іллінойського університету / Філіпова Л. ; Філіпова Л. . - С.45-47
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Міщенко, Г.
    Комерційний маркетинг у бібліотечній сфері [Текст] / Г. Міщенко // Вісник Книжкової палати. - 2002. - №7. - С. 23-25

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Вяткина, Н.
    Потенциал и возможности молодых в создании привлекательного образа библиотеки [Текст] / Н. Вяткина // Новая Библиотека. - 2002. - №7. - С. 9-11

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Максименко, Ю.
    Положение об отделе библиотечного маркетинга - документ, определяющий стратегию и тактику деятельности отдела, библиотеки, ЦБС [Текст] / Ю.И. Максименко // Библиотечное дело - ХХІ век. - 2002. - №1. - С. 211-216

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   регламентирующие документы


   инноватика


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Ясюк, М.
    Маркетинг: сложно, но возможно [Текст] / М. Ясюк // Научные и технические библиотеки. - 2002. - №6. - С. 67-72

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Н431091/2002/6
   Журнал

Научные и технические библиотеки
2002р. № 6
Зміст:
Земсков, А. Электронные библиотеки как элемент информационного общества / А. Земсков. - С.5-16
Федоров, В. Информационный ресурс общества: проблемы формирования и использования / В. Федоров. - С.16-24
Норландер, В. Права и обязанности пользователей информации / В. Норландер. - С.25-34
Сукиасян, Э. Профессиональная лингвистическая культура библиотекаря, или Осторожно, перевод! / Э. Сукиасян. - С.35-43
Блынская, О. Корпоративная культура Кемеровской областной научной библиотеки им. В.Д.Федорова / О. Блынская. - С.44-55
Ушакова, Л. Внедрение компьютерных технологий в НТБ Сибирского государственного технологического университета / Л.И. Ушакова, Т. Коморовская. - С.56-62
Шульга, О. Повышение квалификации библиотечных кадров научно-технической сферы / О. Шульга. - С.63-66
Ясюк, М. Маркетинг: сложно, но возможно / М. Ясюк. - С.67-72
Петрова, Т. Экология и библиотека / Т. Петрова. - С.73-78
Бюллетень Секции научно-технических библиотек ИФЛА. - С.79-90
Сукиасян, Э. Профессионал (К юбилею И.Г.Моргенштерна) / Э. Сукиасян. - С.91-93
Малкина, В. Библиотеке Нижегородской государственной медицинской академии- 70 лет / В. Малкина. - С.94-97
Петровский, В. "Проблемы рыночной экономики": вчера, сегодня, завтра / В. Петровский. - С.98-105
Коломейчук, Е. Уникальный источник информации о региональных библиотечных изданиях / Е. Коломейчук. - С.105-108
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Дрыгина, Л.
    Мониторинг услуг библиотеки [Текст] / Л. Дрыгина, Т. Коморовская // Научные и технические библиотеки. - 2002. - №5. - С. 11-16

Рубрики: передовой опыт

   маркетинг в библиотечном деле


   платные услуги


Дод.точки доступу:
Коморовская, Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Петрова, Л.
    Менеджмент і маркетинг як стратегічна основа розвитку сучасної бібліотеки [Текст] / Л. Петрова // Бібліотечний вісник. - 2003. - №3. - С. 8-10

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   менеджмент в библиотечном деле


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Осипова, И.
    Проектная деятельность библиотек: общие проблемы, региональный опыт [Текст] / И.П. Осипова // Библиотечное дело - ХХІ век. - 2003. - №2(6). - С. 243-271

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   прогнозирование. Стратегический план


   получение грандов



Знайти схожі

11.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 74049/2003/3
   Журнал

Бібліотечний вісник . - Виходит раз на два місяця
2003р. № 3
Зміст:
Чепуренко, Я. Система документопостачання бібліотечно-архівної колекції "Фонд президентів України" / Я. Чепуренко. - С.2-7
Петрова, Л. Менеджмент і маркетинг як стратегічна основа розвитку сучасної бібліотеки / Л. Петрова. - С.8-10
Бардієр, К. Класифікаційні схеми у структурі лінгвістичного забезпечення електронних бібліотек / К. Бардієр. - С.11-16
Дубровіна, Л. Діяльність Київської міської управи в галузі бібліотечної справи під час нацистської окупації (1941-1942) / Л. Дубровіна, Н. Малолєтова. - С.17-28
Сохань, С. Приватна книгозбірня філолога та історика церкви М.І.Петрова: реконструкція зібрання / С. Сохань. - С.29-32
Миронець, Н. Доля книжково-рукописного зібрання українського культурного діяча барона Ф.Р. Штейнгеля / Н. Миронець. - С.32-36
Ковальчук, Г. Книгознавча наука в контексті роботи з бібліотечними фондами книжкових пам’яток / Г. Ковальчук. - С.37-44
Кулаковська, Т. Науково-інформаційна діяльність у науково-дослідних установах НАН України (2002р.) / Т. Кулаковська. - С.45-50
Алиева-Кенгерли, А. Центральная научная библиотека Национальной академии наук Азербайджана: история и перспективы развития / А. Алиева-Кенгерли. - С.51-54
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Каптерев, А.
    Информационный мониторинг постдипломного образования как задача библиотечного сообщества [Текст] / А. Каптерев // Новая Библиотека. - 2003. - №4. - С. 28-29

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Хомякова, О.
    Не выживаем,а живем [Текст] / О.А. Хомякова // Библиотека. - 2003. - №9. - С. 20-21

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Качанова, Е.
    Инновационная политика:цели, этапы, методы [Текст] / Е. Качанова // Библиотека. - 2003. - №10. - С. 35-38

Рубрики: инноватика

   маркетинг в библиотечном деле


Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Уткина, Н.
    Маркетинговая концепция Российской провинциальной библиотеки [Текст] / Н. Уткина // Новая Библиотека. - 2003. - №4. - С. 12-15

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Мельник, Н.
    Стратегічні аспекти розвитку освітнього простору і вимоги маркетингового аналізу до сфери підготовки студентів-іноземців [Текст] / Н. Мельник // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №6. - С. 35-36

Рубрики: библиотечная профессия. библиотечные кадры

   маркетинг в библиотечном деле


Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Бандилко, Л.
    Бібліотека як суб"єкт ринкових відносин [Текст] / Л. Бандилко // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №12. - С. 27-28

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   связи с общественностью. Паблик рилейшнз


   платные услуги


   экономика библиотечного дела


   рынок и рыночные отношения


Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Минкина, В.
    Коммуникационная политика библиотеки: содержание и особенности формирования [Текст] / В.А. Минкина // Научные и технические библиотеки. - 2003. - №6. - с.13-30

Рубрики: управление библиотечными процессами

   работа с молодыми специалистами


   маркетинг в библиотечном деле


Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 40379/2003/1
   Журнал

Вісник Книжкової палати . - Виходить щомісячно
2003р. № 1
Зміст:
Сенченко, М. Книжкова палата України у 2002 / Сенченко М. ; Сенченко М. . - С.3-5
Глотова, Г. Маркетинг видавничої продукції / Глотова Г. , О. Добровольський; Глотова Г. , О. Добровольський. - С.8-12
Сербін, О. Самвидав / Сербін О. ; Сербін О. . - С.12-14
Плиса, Г. Апарат видання / Г. Плиса. - С.15-20
Патока, В. Дослідження спадщини українських бібліографів: історія та сучасність / Патока В. ; Патока В. . - С.21-23
Бондаренко, І. Сутність соціального чинника та його вплив на зберігання бібліотечних фондів / Бондаренко І. ; Бондаренко І. . - С.24-25
Черних, О. Календар, як фактор рекламної комунікації й створення іміджу бібліотеки / Черних О. ; Черних О. . - С.26
Булах, Т. Селекція документів у гібридному інформаційному середовищі / Булах Т. ; Булах Т. . - С.26-29
Щукіна, Т. Формування інформаційної культури юної особистості в умовах інформатизації бібліотеки / Щукіна Т. ; Щукіна Т. . - С.29-31
Тоцька, О. Автоматизація робочого місця бібліотекаря відділу періодичних видань (за допомогою СУБД Microsoft Acces) / Тоцька О. ; Тоцька О. . - С.31-33
Андрющенко, О. Концептуальні основи єдиного інформаційного поля фізичної культури і спорту України / Андрющенко О. ; Андрющенко О. . - С.33-36
Крижанівська, Т. Бій під Крутами / Крижанівська Т. ; Крижанівська Т. . - С.46-47
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Федотова, Л.
    Лебедь над озером [Текст] / Л.М. Федотова // Библиотека. - 2003. - №5. - С. 66

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)