Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Башманівський В. "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" - вагома компонента сучасного навчального процесу/В. Башманівський, Л. Башманівська, О. Андросович // Вісник Книжкової палати, 2023,N № 2.-С.8-13
|
>2.
| Булах Т. Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 7.-С.11-16
|
>3.
| Чередник Л. Використання прийомів сугестії у сучасній рекламі/Л. Чередник // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2020,N № 1.-С.143-149
|
>4.
| Булах Т. Нативна реклама та періодика: точки дотику/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 9.-С.19-22
|
>5.
| Вісник Книжкової палати - 2020г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>6.
| Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>7.
| Осаула В. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання/В. Осаула // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2019,N № 3.-С.88-93
|
>8.
| Бібліотечний вісник - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Грет М. Реклама бібліотек у блогах/М. Грет // Бібліотечний вісник, 2015,N № 1.-С.52-57
|
>10.
| Вісник Книжкової палати - 2014г.,N 11 (Введено оглавление)
|
|
|