Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Періодичні видання (46)Рідкісні видання (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


    Чрелашвили, О.
    Реклама в библиотеке и реклама библиотек [Текст] / О. Чрелашвили // Библиотечное Дело. - 2004. - №8. - С. 31-34

Рубрики: рекламная деятельность

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Чередник, Л.
    Використання прийомів сугестії у сучасній рекламі [Текст] / Л. Чередник // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2020. - № 1. - С. 143-149

Рубрики: рекламна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА -- СУГЕСТІЯ
Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

3.


    Устіннікова, О.
    Державні поточні бібліографічні покажчики як безоплатна реклама видавничої продукції [Текст] / О. Устіннікова, Р. Красій // Вісник Книжкової палати. - 2007. - №7. - С. 12-13

Рубрики: рекламная деятельность

   библиографическое пособие


Дод.точки доступу:
Красій, Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Соколова, О.
    Бібліотечна реклама: різноманітність і дієвість [Текст] / О. Соколова // Бібліотечна планета. - 2002. - №3. - С. 13-14

Рубрики: рекламная деятельность

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Соколова, Н.
    Библиотека и реклама.Экспозиция в Центральной библиотеке Кировского района Санкт- Петербурга [Текст] / Н. Соколова // Библиотечное Дело. - 2003. - №7 . - С. 26-27

Рубрики: рекламная деятельность

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Осаула, В.
    Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст] / В. Осаула // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2019. - № 3. - С. 88-93

Рубрики: соціокомунікаційні технології

   рекламна діяльність


Кл.слова (ненормовані):
КОМУНІКАЦІЯ -- СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

7.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 84851/2003/11
   Журнал

Новая Библиотека [Текст]. - Виходить щомісячно
2003р. № 11
Зміст:
Такие, вот, дела...(Панорама библиотечной жизни). - С.4-7
Иванова, А. Постоянная экспозиция в музее МГУКИ / А. Иванова. - С.8-9
Лэпсли, А. Библиотека: сбор средств в будущее / А. Лэпсли. - С.10-11
Бажутина, Г. Имидж публичной библиотеки в социальном пространстве города / Г. Бажутина. - С.12-13
Бабий, А. Библиотека будущего / А. Бабий. - С.14-15
Макаренко, Т. Молодые в библиотечном деле / Т. Макаренко. - С.16-19
Ашкинази, С. О роскоши профессионального общения / С. Ашкинази. - С.20
Блинова, Т. Детская библиотека в помощь образованию и творчеству учащихся / Т. Блинова. - С.21-23
Соломина, И. В библиотеку всем двором / И. Соломина. - С.24-25
Борисова, О. Содержательные основы курса "Реклама в библиотеке" в контексте ГОСТа нового поколения / О. Борисова. - С.26-27
Кириленко, Н. Эти добрые, добрые, сказки (Андерсен Г.Х.) / Н. Кириленко. - С.29-31
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 71600/2004/2
   Журнал

Мир библиографии [Текст]. - Виходит раз на два місяця
2004р. № 2
Зміст:
Сафиуллина, З. Проблема фильтрации информации в электронных средствах / З. Сафиуллина. - С.23-25
Майзик, З. Язык визуальной культуры (Реклама как инструмент маркетинга и коммуникации) / З. Майзик, Е. Баум. - С.36-39
Глазков, М. В годы революционных потрясений / М. Глазков. - С.44-48
Дивногорцев, А. "Полоса признаний" и возрождение централизованного международного книгообмена России / А. Дивногорцев. - С.52-55
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Мельниченко, А.
    Реклама та PR як засоби популяризації української книги [Текст] / А. Мельниченко, А. Киричок // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 11. - С. 44-45

Рубрики: рекламная деятельность

Дод.точки доступу:
Киричок, А.

Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

10.


    Майзик, З.
    Язык визуальной культуры (Реклама как инструмент маркетинга и коммуникации) [Текст] / З. Майзик, Е. Баум // Мир библиографии. - 2004. - №2. - С. 36-39

Рубрики: методы и формы выставочной работы

   рекламная деятельность


Дод.точки доступу:
Баум, Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)