Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Періодичні видання (46)Рідкісні видання (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чрелашвили О.
Назва : Реклама в библиотеке и реклама библиотек
Місце публікування : Библиотечное Дело. - 2004. - №8. - С. 31-34 (Шифр 81755/2004/8)
Предметні рубрики: рекламная деятельность
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чередник Л.
Назва : Використання прийомів сугестії у сучасній рекламі
Місце публікування : Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2020. - № 1. - С. 143-149 (Шифр у13174/2020/1)
Предметні рубрики: рекламна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--сугестія
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Устіннікова О., Красій Р.
Назва : Державні поточні бібліографічні покажчики як безоплатна реклама видавничої продукції
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2007. - №7. - С. 12-13 (Шифр 40379/2007/7)
Предметні рубрики: рекламная деятельность
библиографическое пособие
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова О.
Назва : Бібліотечна реклама: різноманітність і дієвість
Місце публікування : Бібліотечна планета. - 2002. - №3. - С. 13-14 (Шифр 21950/2002/3)
Предметні рубрики: рекламная деятельность
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова Н.
Назва : Библиотека и реклама.Экспозиция в Центральной библиотеке Кировского района Санкт- Петербурга
Місце публікування : Библиотечное Дело. - 2003. - №7 . - С. 26-27 (Шифр 81755/2003/7 )
Предметні рубрики: рекламная деятельность
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Осаула В.
Назва : Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання
Місце публікування : Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2019. - № 3. - С. 88-93 (Шифр у13174/2019/3)
Предметні рубрики: соціокомунікаційні технології
рекламна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--соціальна реклама
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Новая Библиотека -2003р.,N 11
Цікаві статті :
Такие, вот, дела...(Панорама библиотечной жизни) (стр.4-7)
Иванова А. Постоянная экспозиция в музее МГУКИ/ А. Иванова (стр.8-9)
Лэпсли А. Библиотека: сбор средств в будущее/ А. Лэпсли (стр.10-11)
Бажутина Г. Имидж публичной библиотеки в социальном пространстве города/ Г. Бажутина (стр.12-13)
Бабий А. Библиотека будущего / А. Бабий (стр.14-15)
Макаренко Т. Молодые в библиотечном деле/ Т. Макаренко (стр.16-19)
Ашкинази С. О роскоши профессионального общения/ С. Ашкинази (стр.20)
Блинова Т. Детская библиотека в помощь образованию и творчеству учащихся/ Т. Блинова (стр.21-23)
Соломина И. В библиотеку всем двором/ И. Соломина (стр.24-25)
Борисова О. Содержательные основы курса "Реклама в библиотеке" в контексте ГОСТа нового поколения/ О. Борисова (стр.26-27)
Кириленко Н. Эти добрые, добрые, сказки (Андерсен Г.Х.)/ Н. Кириленко (стр.29-31)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Мир библиографии -2004р.,N 2
Цікаві статті :
Сафиуллина З. Проблема фильтрации информации в электронных средствах/ З. Сафиуллина (стр.23-25)
Майзик З. Язык визуальной культуры (Реклама как инструмент маркетинга и коммуникации)/ З. Майзик, Е. Баум (стр.36-39)
Глазков М. В годы революционных потрясений/ М. Глазков (стр.44-48)
Дивногорцев А. "Полоса признаний" и возрождение централизованного международного книгообмена России/ А. Дивногорцев (стр.52-55)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельниченко А., Киричок А.
Назва : Реклама та PR як засоби популяризації української книги
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 11. - С. 44-45 (Шифр 40379/2014/11)
Предметні рубрики: рекламная деятельность
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майзик З., Баум Е.
Назва : Язык визуальной культуры (Реклама как инструмент маркетинга и коммуникации)
Місце публікування : Мир библиографии. - 2004. - №2. - С. 36-39 (Шифр 71600/2004/2)
Предметні рубрики: методы и формы выставочной работы
рекламная деятельность
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)