Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Періодичні видання (46)Рідкісні видання (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Башманівський В., Башманівська Л., Андросович О.
Назва : "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" - вагома компонента сучасного навчального процесу
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2023. - № 2. - С. 8-13 (Шифр 40379/2023/2)
Предметні рубрики: маркетингова діяльність бібліотек-- рекламна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): змі--медіатексти--медіапродукт--реклама
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булах Т.
Назва : Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 7. - С. 11-16 (Шифр 40379/2020/7)
Предметні рубрики: видавнича діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чередник Л.
Назва : Використання прийомів сугестії у сучасній рекламі
Місце публікування : Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2020. - № 1. - С. 143-149 (Шифр у13174/2020/1)
Предметні рубрики: рекламна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--сугестія
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булах Т.
Назва : Нативна реклама та періодика: точки дотику
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 9. - С. 19-22 (Шифр 40379/2020/9)
Предметні рубрики: рекламна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): періодичні видання--електронні видання--рекламна комунікація
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Сенченко М. Національна бібліографія у країнах Азії, Африки та Латинської Америки/ М. Сенченко (стр.3-10)
Афонін О. Про долю українського книговидання: реальність і перспективи/ О. Афонін (стр.10-15)
Ейсмонт Ю. Новий правопис: дискусійні питання/ Ю. Ейсмонт (стр.15-19)
Булах Т. Нативна реклама та періодика: точки дотику/ Т. Булах (стр.19-22)
Попельницька О. Книги з бібліотеки Хв. Вовка з автографами, екслібрисами та дарчими написами у книгозбірні Національного музею історії України/ О. Попельницька (стр.32-38)
Якубова Т. Дослідження внеску вчених, причетних до формування фондів бібліотеки Київської духовної академії/ Т. Якубова (стр.38-44)
Галицька С. Німецька національна бібліотека: тематичний пошук за класифікацією М. Дьюї/ С. Галицька, Т. Устинова (стр.48-52)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Добко Т. Покажчики змісту українських часописів - складова національної бібліографії України/ Т. Добко, В. Шкаріна (стр.6-14)
Соколов В. Розвиток діяльності центральних губернських бібліотек в Україні у 1920-х рр. у контексті еволюції провідних публічних бібліотек губернських міст/ В. Соколов (стр.15-26)
Петрушка А. І. Алгоритм просування університетських видань в наукометричні бази даних/ А. І. Петрушка (стр.44-53)
Палєха Ю. Культура пошуку та опрацювання інформації як складник інформаційної кульутри організації/ Ю. Палєха (стр.54-61)
Філіпова Л. Роль комп'ютерної етики в формуванні інформаційної культури користувачів комп'ютерно-мережевого середовища (за книгою американського етика Дебори Джонсон)/ Л. Філіпова (стр.75-80)
Салата Г. Культура і комунікація: як культура впливає на сприйняття інформації/ Г. Салата, Н. Бачинська (стр.80-87)
Осаула В. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання/ В. Осаула (стр.88-93)
Каракоз О. Традиційна книга - феномен сучасного соціокультурного простору/ О. Каракоз (стр.93-100)
Антонович В. Діяльність бібліотек по інформаційно-комунікаційному забезпеченню готельно-ресторанної сфери у зарубіжних країнах/ В. Антонович (стр.101-106)
Горбань Ю. Антологія "Книгознавча школа Київського національного університету культури і мистецтв" у науковому житті України кінця ХХ-початку ХХІ ст./ Ю. Горбань (стр.107-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Осаула В.
Назва : Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання
Місце публікування : Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2019. - № 3. - С. 88-93 (Шифр у13174/2019/3)
Предметні рубрики: соціокомунікаційні технології
рекламна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--соціальна реклама
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Бібліотечний вісник -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Волохін О. Каталогізація ресурсів Інтернету за допомогою Дублінського ядра методаних/ О. Волохін (стр.3-7)
Чегринець М. Формування авторитетного файла предметних рубрик у ХДНБ ім. В. Г. Короленка/ М. Чегринець (стр.8-11)
Помчалова о. Авторитетні записи заголовків індивідуальних авторів - основа поліпшення якості електронного каталогу бібліотеки/ о. Помчалова (стр.12-16)
Грет М. Реклама бібліотек у блогах/ М. Грет (стр.52-57)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грет М.
Назва : Реклама бібліотек у блогах
Місце публікування : Бібліотечний вісник. - 2015. - № 1. - С. 52-57 (Шифр 74049/2015/1)
Предметні рубрики: рекламная деятельность
Блоги
маркетинг в библиотечном деле
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2014р.,N 11
Цікаві статті :
Мураховський А. Державна організаційно-фінансова підтримка виставкової діяльності/ А. Мураховський (стр.3-9)
Погореловська І. Місце ISBN у сучасному інформаційному просторі/ І. Погореловська (стр.9-15)
Сербін О. Таблиця мовних типових поділів із серії "Рубрикатор НБУВ" у контексті сучасного лінгвістичного забезпечення наукової бібліотеки/ О. Сербін, І. Багрій (стр.18-26)
Матвієнко О. Термінологія предметного поля інформатики: що означає "інформатичний"/ О. Матвієнко, М. Цивін (стр.30-32)
Шелестова А. Інформаційні потреби окремих груп користувачів як основа формування ефективного контенту веб-сайту ВНЗ/ А. Шелестова (стр.32-35)
Романуха З. Впровадження інформаційних технологій у бібліографічному інформуванні споживачів в університетських бібліотеках/ З. Романуха (стр.39-43)
Мельниченко А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги/ А. Мельниченко, А. Киричок (стр.44-45)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)