Пошуковий запит: (<.>K=сервіс<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Бібліотечна планета - 2002г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Корнієнко А. Сервіс Національної парламентської бібліотеки України. Стратегія розвитку і нові можливості/А. Корнієнко // Бібліотечна планета, 2002,N №1.-С.4-5
|
>3.
| Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2004г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Проценко М. Інформаційний сервіс бібліотек: сучасний стан і тенденціі розвитку/М. Проценко // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2004,N №1.-С.38-42
|
>5.
| Бібліотечний форум України - 2004г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>6.
| Ярошик В. Українознавчий бібліотечно-інформаційний сервіс/В. Ярошик, Т. Сосновська // Бібліотечний форум України, 2004,N №4.-С.18-21
|
>7.
| Бібліотечна планета - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Владичинська А. Навіщо сервіс у бібліотеці?/А. Владичинська // Бібліотечна планета, 2016,N № 2.-С.26-29
|
>9.
| Бібліотечний форум України - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>10.
| Маслова М. Віртуальний довідковий сервіс: досвід Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки/М. Маслова // Бібліотечний форум України, 2018,N № №1.-С.10-13
|
>11.
| Маслова М. Віртуальний довідковий сервіс: досвід Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки/М. Маслова // Бібліотечний форум України, 2019,N № 2.-С.10-13
|
>12.
| Жукова В. Клієнт-орієнтованість бібліотечно-інформаційного сервісу/В. Жукова // Вісник Книжкової палати, 2019,N № 8.-С.24-28
|
>13.
| Тишкевич К. І. Цифровізація та інформаційно-комунікаційні послуги мережі бібліотек України для юнацтва/К. І. Тишкевич // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2019,N № 4.-С.124-130
|
>14.
| Бібліотечний форум України - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>15.
| Туровська Л. Сервіс-орієнтована модель обслуговування користувачів у системі бібліотечних наукових комунікацій/Л. Туровська // Бібліотечний форум України, 2020,N № 4.-С.2-4
|
>16.
| Онищенко О. Піднесення рівня інформаційної грамотності - пріоритетне завдання сучасних бібліотек/О. Онищенко // Бібліотечний вісник, 2020,N № 6.-С.3-6
|
>17.
| Бібліотечний вісник - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>18.
| Бондаренко В. Бібліотечний мобільний сервіс як основа функціонування бібліотеки 4.0/В. Бондаренко, Т. Гранчак // Бібліотечний вісник, 2021,N № 2.-С.17-29
|
>19.
| Бібліотечна планета - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>20.
| Дубовик Л. Маркетинговий сервіс SENDPULSE як інструмент поширення групової та індивідуальної інформації/Л. Дубовик // Бібліотечна планета, 2022,N № 1.-С.8-10
|
|
|