Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=маркетинг в библиотечном деле<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Федотова Л. Лебедь над озером/Л.М. Федотова // Библиотека, 2003,N №5.-С.66
2.

Глотова Г. Ринок видавничої продукції як середовище маркетингу/Г. Глотова // Вісник Книжкової палати, 2003,N №5.-С.16-21
3.

Кузакова Е. Людей посмотреть, себя показать/Е.В. Кузакова // Библиотека, 2003,N №1.-С.8
4.

Гаркач Е.И. ФОССТИС - это маркетинг/Е.И. Гаркач // Библиотека, 2003,N №1.-С.22, 27
5.

Афонін О. Маркетинг видавничої продукції/О. Афонін, Г. Глотова, О. Добровольський // Вісник Книжкової палати, 2003,N №2.-С.9-11
6.

Клюев В. Хозяйственная практика библиотеки: комплексный подход/Клюев В.; В.К. Клюев // Библиография, 2003,N №2.-С.17-23
7.

Міщенко Г. Комерційний маркетинг у бібліотечній сфері/ Г. Міщенко // Вісник Книжкової палати, 2002,N №7.-С.23-25
8.

Злотникова З. Библиотека в системе социально-культурного програмирования/ З.И. Злотникова , И.М. Суслова // Библиотековедение, 2002,N №2.-С.32-37
9.

Матлина С. Феномен современной городской публичной библиотеки/Матлина С.; С.Г. Матлина // Новая Библиотека, 2003,N №5/6.-С.34-37
10.

Максименко Ю. Положение об отделе библиотечного маркетинга - документ, определяющий стратегию и тактику деятельности отдела, библиотеки, ЦБС/Ю.И. Максименко // Библиотечное дело - ХХІ век, 2002,N №1.-С.211-216
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)