Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=маркетинг в библиотечном деле<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
1.

Вовк Н. Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ/Н. Вовк // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 2.-С.7-9
2.

Сафонова Т. Застосування соціально-інформаційних технологій управління в бібліотеках/Т. Сафонова // Бібліотечний вісник, 2016,N № 3.-С.23-28
3.

Грет М. Реклама бібліотек у блогах/М. Грет // Бібліотечний вісник, 2015,N № 1.-С.52-57
4.

Рыбакова Н. Библиотечный маркетинг: модное увлечение или стратегия совершенствования информационной среды?/Н. Рыбакова // Научные и технические библиотеки, 2015,N № 1.-С.59-62
5.

Сукиасян Э. Что делать, если нет квалифицированных каталогизаторов?/Сукиасян Э. // Научные и технические библиотеки, 2015,N № 2.-С.52-59
6.

Лазоренко Ю Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів/Ю Лазоренко // Бібліотечний вісник, 2013,N № 4.-С.17-24
7.

Ржеусский А. Комплекссные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника"/А. Ржеусский // Научные и технические библиотеки, 2013,N № 7.-С.33-40
8.

Шуминова И. Научные исследования: региональный срез/И. Шуминова // Библиотека, 2013,N № 1.-С.40-43
9.

Уэйл М. Заново "изобретая" библиотеку: роль стратегического планирования, маркетинга, внешних связей в деятельности Национальной библиотеки Шотландии/М. Уэйл // Научные и технические библиотеки, 2013,N № 4.-С.38-46
10.

Ржеуський А. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка"/А. Ржеуський, Н. Кунанець // Вісник Книжкової палати, 2013,N № 8.-С.17-21
11.

Эркаева Г. Если блог отличный - успех не только личный/Г. Эркаева // Библиотека, 2013,N № 5.-С.28-29
12.

Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек/М. Войцеховська // Бібліотечний вісник, 2012,N № 1.-С.21-27
13.

Кирьянова А. Применение технологий интернет-маркетинга в научной библиотеке: теоретический аспект/А. Кирьянова // Научные и технические библиотеки, 2012,N № 10.-С.44-49
14.

Ігнатенко В. Бібліотека: забезпечення інформаційних потреб маркетологів/В. Ігнатенко // Вісник Книжкової палати, 2010,N № 8.-С.18-21
15.

Барабаш С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки/С. Барабаш // Вісник Книжкової палати, 2010,N № 6.-С.30-32
16.

Гольдина О. Маркетинговый подход к деятельности библиотеки, службы информации/О. Гольдина // Научные и технические библиотеки, 2010,N № 3.-С.46-60
17.

Каплин Р. Вузовский учебник: Сдать учебник или стать профессионалом?/Р. Каплин // Университетская книга, 2010,N № 4.-С.53-55
18.

Макеева О. Возможности метода LibQUAL. Новая программа для увеличения /О. Макеева // Библиотека, 2010,N № 6.-С.38-42
19.

Рейнш А. PR-акции приобщают к прекрасному/А. Рейнш // Библиотека, 2009,N № 5.-С.39
20.

Суслова И. Социально-этический маркетинг: технология управления информационно-библиотечной деятельностью/И. Суслова // Научные и технические библиотеки, 2009,N № 3.-С.75-81
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)