Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=маркетинг в библиотечном деле<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
1.

Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек/М. Войцеховська // Бібліотечний вісник, 2012,N № 1.-С.21-27
2.

Рейнш А. PR-акции приобщают к прекрасному/А. Рейнш // Библиотека, 2009,N № 5.-С.39
3.

Матвієнко О. Інформаційний маркетинг у контексті державних, політичних та соціальних інформаційних відносин/О. Матвієнко, Д. Дубов // Вісник Книжкової палати, 2006,N №3.-С.33-36
4.

Міщенко Г. Автоматизована інформаційна система забезпечення маркетингу вищого навчального закладу/Г. Міщенко // Вісник Книжкової палати, 2005,N №4.-С.34-35
5.

Міщенко Г. Автоматизована інформаційна система забезпечення маркетингу вищого навчального закладу/Г. Міщенко // Вісник Книжкової палати, 2005,N №9.-С.28-32
6.

Лески Ц. Аутсоринг как долговременная стратегия/Ц. Лески // Научные и технические библиотеки, 2004,N №5.-С.114-118
7.

Бандилко Л. Бібліотека як суб"єкт ринкових відносин /Л. Бандилко // Вісник Книжкової палати, 2003,N №12.-С.27-28
8.

Ігнатенко В. Бібліотека: забезпечення інформаційних потреб маркетологів/В. Ігнатенко // Вісник Книжкової палати, 2010,N № 8.-С.18-21
9.

Горовий В. Бібліотеки оновлюваного суспільства: деякі тенденції та особливості розвитку/В. Горовий // Бібліотечна планета, 2006,N №3.-С.27-29
10.

Мешалкина Ю. Библиография и маркетинг/Ю.В. Мешалкина // Мир библиографии, 2005,N №2.-С.32-36
11.

Злотникова З. Библиотека в системе социально-культурного програмирования/ З.И. Злотникова , И.М. Суслова // Библиотековедение, 2002,N №2.-С.32-37
12.

Баранова Т. Библиотека на региональных торгово-промышленных выставках-ярмарках/Т.Г. Баранова // Научные и технические библиотеки, 2003,N №12.-С.67-72
13.

Русских Е. Библиотекарь: о мотивации... и не только/Е. Русских // Новая Библиотека, 2006,N №11.-С.23-27
14.

Клюев В. Библиотечный маркетинг в новом осмыслении/В. Клюев // Научные и технические библиотеки, 2005,N №2.-С.103-107
15.

Рыбакова Н. Библиотечный маркетинг: модное увлечение или стратегия совершенствования информационной среды?/Н. Рыбакова // Научные и технические библиотеки, 2015,N № 1.-С.59-62
16.

Матвеев М. В поисках фокус-группы/М. Матвеев // Библиотечное дело, 2007,N № 15.-С.19-23
17.

Божко Н. Використання елементів маркетингу в університетській бібліотеці/Н. Божко, В. Пихтіна // Библиотечный форум Украины, 2006,N №1.-С.34-36
18.

Макеева О. Возможности метода LibQUAL. Новая программа для увеличения /О. Макеева // Библиотека, 2010,N № 6.-С.38-42
19.

Ржеуський А. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка"/А. Ржеуський, Н. Кунанець // Вісник Книжкової палати, 2013,N № 8.-С.17-21
20.

Каплин Р. Вузовский учебник: Сдать учебник или стать профессионалом?/Р. Каплин // Университетская книга, 2010,N № 4.-С.53-55
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)