Пошуковий запит: (<.>S=маркетинг в библиотечном деле<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Єрмолаєва Г. Еволюція поглядів на зміст і завдання управління бібліотекою в умовах ринкових перетворень (90-ті рр. ХХ ст.- початок ХХІ ст.)/Г. Єрмолаєва // Вісник Книжкової палати, 2006,N №12.-С.30-33
|
>2.
| Єрмолаєва Г. Економічні засади функціонування бібліотеки в умовах ринку/Г. Єрмолаєва // Вісник Книжкової палати, 2006,N №11.-С.22-25
|
>3.
| Єрмолаєва Г. Зміст і завдання управлінської підготовки в системі вищої бібліотечної освіти/Г. Єрмолаєва // Вісник Книжкової палати, 2007,N № 5.-С.21-25
|
>4.
| Ігнатенко В. Бібліотека: забезпечення інформаційних потреб маркетологів/В. Ігнатенко // Вісник Книжкової палати, 2010,N № 8.-С.18-21
|
>5.
| Акинфиева О. У вас проблемы? А у нас их решение!/О. Акинфиева, Н. Антонова // Библиотека, 2006,N №1.-С.60-64
|
>6.
| Асєєв Г. Концептуальні підходи до проблем управління документацією/Г. Асєєв // Вісник Книжкової палати, 2006,N №11.-С.25-27
|
>7.
| Афонін О. Маркетинг видавничої продукції/О. Афонін, Г. Глотова, О. Добровольський // Вісник Книжкової палати, 2003,N №2.-С.9-11
|
>8.
| Бандилко Л. Бібліотека як суб"єкт ринкових відносин /Л. Бандилко // Вісник Книжкової палати, 2003,N №12.-С.27-28
|
>9.
| Барабаш С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки/С. Барабаш // Вісник Книжкової палати, 2010,N № 6.-С.30-32
|
>10.
| Баранова Т. Библиотека на региональных торгово-промышленных выставках-ярмарках/Т.Г. Баранова // Научные и технические библиотеки, 2003,N №12.-С.67-72
|
>11.
| Бедник Д. Гламурное уложение среднего класса, или к какому сообществу нам принадлежать?/Д. Бедник // Библиотечное дело, 2006,N №12.-С.2-8
|
>12.
| Божко Н. Використання елементів маркетингу в університетській бібліотеці/Н. Божко, В. Пихтіна // Библиотечный форум Украины, 2006,N №1.-С.34-36
|
>13.
| Василенко О. Статистична інформація в бібліотечному маркетингу/О. Василенко // Бібліотечний вісник, 2009,N № 5.-С.3-8
|
>14.
| Вовк Н. Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ/Н. Вовк // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 2.-С.7-9
|
>15.
| Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек/М. Войцеховська // Бібліотечний вісник, 2012,N № 1.-С.21-27
|
>16.
| Вяткина Н. Выделяться, но не любой ценой/Н. Вяткина // Библиотека, 2007,N № 8.-С.31-32
|
>17.
| Вяткина Н. Потенциал и возможности молодых в создании привлекательного образа библиотеки/Н. Вяткина // Новая Библиотека, 2002,N №7.-С.9-11
|
>18.
| Галимова Е. Критерии эффективности организационного управления библиотекой/Е. Галимова // Библиотековедение, 2006,N №4.-С.33-39
|
>19.
| Гаркач Е.И. ФОССТИС - это маркетинг/Е.И. Гаркач // Библиотека, 2003,N №1.-С.22, 27
|
>20.
| Глотова Г. Ринок видавничої продукції як середовище маркетингу/Г. Глотова // Вісник Книжкової палати, 2003,N №5.-С.16-21
|
|
|