Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=маркетинг в библиотечном деле<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
1.

Єрмолаєва Г. Еволюція поглядів на зміст і завдання управління бібліотекою в умовах ринкових перетворень (90-ті рр. ХХ ст.- початок ХХІ ст.)/Г. Єрмолаєва // Вісник Книжкової палати, 2006,N №12.-С.30-33
2.

Єрмолаєва Г. Економічні засади функціонування бібліотеки в умовах ринку/Г. Єрмолаєва // Вісник Книжкової палати, 2006,N №11.-С.22-25
3.

Єрмолаєва Г. Зміст і завдання управлінської підготовки в системі вищої бібліотечної освіти/Г. Єрмолаєва // Вісник Книжкової палати, 2007,N № 5.-С.21-25
4.

Ігнатенко В. Бібліотека: забезпечення інформаційних потреб маркетологів/В. Ігнатенко // Вісник Книжкової палати, 2010,N № 8.-С.18-21
5.

Акинфиева О. У вас проблемы? А у нас их решение!/О. Акинфиева, Н. Антонова // Библиотека, 2006,N №1.-С.60-64
6.

Асєєв Г. Концептуальні підходи до проблем управління документацією/Г. Асєєв // Вісник Книжкової палати, 2006,N №11.-С.25-27
7.

Афонін О. Маркетинг видавничої продукції/О. Афонін, Г. Глотова, О. Добровольський // Вісник Книжкової палати, 2003,N №2.-С.9-11
8.

Бандилко Л. Бібліотека як суб"єкт ринкових відносин /Л. Бандилко // Вісник Книжкової палати, 2003,N №12.-С.27-28
9.

Барабаш С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки/С. Барабаш // Вісник Книжкової палати, 2010,N № 6.-С.30-32
10.

Баранова Т. Библиотека на региональных торгово-промышленных выставках-ярмарках/Т.Г. Баранова // Научные и технические библиотеки, 2003,N №12.-С.67-72
11.

Бедник Д. Гламурное уложение среднего класса, или к какому сообществу нам принадлежать?/Д. Бедник // Библиотечное дело, 2006,N №12.-С.2-8
12.

Божко Н. Використання елементів маркетингу в університетській бібліотеці/Н. Божко, В. Пихтіна // Библиотечный форум Украины, 2006,N №1.-С.34-36
13.

Василенко О. Статистична інформація в бібліотечному маркетингу/О. Василенко // Бібліотечний вісник, 2009,N № 5.-С.3-8
14.

Вовк Н. Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ/Н. Вовк // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 2.-С.7-9
15.

Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек/М. Войцеховська // Бібліотечний вісник, 2012,N № 1.-С.21-27
16.

Вяткина Н. Выделяться, но не любой ценой/Н. Вяткина // Библиотека, 2007,N № 8.-С.31-32
17.

Вяткина Н. Потенциал и возможности молодых в создании привлекательного образа библиотеки/Н. Вяткина // Новая Библиотека, 2002,N №7.-С.9-11
18.

Галимова Е. Критерии эффективности организационного управления библиотекой/Е. Галимова // Библиотековедение, 2006,N №4.-С.33-39
19.

Гаркач Е.И. ФОССТИС - это маркетинг/Е.И. Гаркач // Библиотека, 2003,N №1.-С.22, 27
20.

Глотова Г. Ринок видавничої продукції як середовище маркетингу/Г. Глотова // Вісник Книжкової палати, 2003,N №5.-С.16-21
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)