Пошуковий запит: (<.>S=маркетинг в библиотечном деле<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Єрмолаєва, Г. Еволюція поглядів на зміст і завдання управління бібліотекою в умовах ринкових перетворень (90-ті рр. ХХ ст.- початок ХХІ ст.) [Текст] / Г. Єрмолаєва> // Вісник Книжкової палати. - 2006. - №12. - С. 30-33
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>2. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Єрмолаєва, Г. Економічні засади функціонування бібліотеки в умовах ринку [Текст] / Г. Єрмолаєва> // Вісник Книжкової палати. - 2006. - №11. - С. 22-25
Рубрики: экономика библиотечного дела
рынок и рыночные отношения
маркетинг в библиотечном деле
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>3. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Єрмолаєва, Г. Зміст і завдання управлінської підготовки в системі вищої бібліотечної освіти [Текст] / Г. Єрмолаєва> // Вісник Книжкової палати. - 2007. - № 5. - С. 21-25
Рубрики: библиотечное образование
маркетинг в библиотечном деле
Примірників всього: 1 ФЗД (1) Вільні: ФЗД (1) Знайти схожі
|
>4. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Ігнатенко, В. Бібліотека: забезпечення інформаційних потреб маркетологів [Текст] / В. Ігнатенко> // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 8. - С. 18-21
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
Примірників всього: 1 ФЗД (1) Вільні: ФЗД (1) Знайти схожі
|
>5. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Акинфиева, О. У вас проблемы? А у нас их решение! [Текст] / О. Акинфиева, Н. Антонова> // Библиотека. - 2006. - №1. - С. 60-64
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
Дод.точки доступу: Антонова, Н.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>6. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Асєєв, Г. Концептуальні підходи до проблем управління документацією [Текст] / Г. Асєєв> // Вісник Книжкової палати. - 2006. - №11. - С. 25-27
Рубрики: рынок и рыночные отношения
маркетинг в библиотечном деле
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>7. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Афонін, О. Маркетинг видавничої продукції [Текст] / О. Афонін, Г. Глотова, О. Добровольський> // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №2. - С. 9-11
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
книгоиздание
Дод.точки доступу: Глотова, Г. Добровольський, О.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>8. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Бандилко, Л. Бібліотека як суб"єкт ринкових відносин [Текст] / Л. Бандилко> // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №12. - С. 27-28
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
связи с общественностью. Паблик рилейшнз
платные услуги
экономика библиотечного дела
рынок и рыночные отношения
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>9. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Барабаш, С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки [Текст] / С. Барабаш> // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 6. - С. 30-32
Рубрики: связи с общественностью. Паблик рилейшнз
менеджмент в библиотечном деле
маркетинг в библиотечном деле
управление библиотечными процессами
Примірників всього: 1 ФЗД (1) Вільні: ФЗД (1) Знайти схожі
|
>10. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Баранова, Т. Библиотека на региональных торгово-промышленных выставках-ярмарках [Текст] / Т.Г. Баранова> // Научные и технические библиотеки. - 2003. - №12. - С. 67-72
Рубрики: пропаганда библиотеки среди читателей
маркетинг в библиотечном деле
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>11. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Бедник, Д. Гламурное уложение среднего класса, или к какому сообществу нам принадлежать? [Текст] / Д. Бедник> // Библиотечное дело. - 2006. - №12. - С. 2-8
Рубрики: рекламная деятельность
маркетинг в библиотечном деле
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>12. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Божко, Н. Використання елементів маркетингу в університетській бібліотеці [Текст] / Н. Божко, В. Пихтіна> // Библиотечный форум Украины. - 2006. - №1. - С. 34-36
Рубрики: библиотеки вузов
маркетинг в библиотечном деле
Дод.точки доступу: Пихтіна, В.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>13. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Василенко, О. Статистична інформація в бібліотечному маркетингу [Текст] / О. Василенко> // Бібліотечний вісник. - 2009. - № 5. - С. 3-8
Рубрики: статистика библиотечной работы
социологические исследования
маркетинг в библиотечном деле
анализирование
Примірників всього: 1 ФЗД (1) Вільні: ФЗД (1) Знайти схожі
|
>14. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Вовк, Н. Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ [Текст] / Н. Вовк> // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 2. - С. 7-9
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
библиотеки вузов
Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) Знайти схожі
|
>15. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Войцеховська, М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек [Текст] / М. Войцеховська> // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
Примірників всього: 1 ФЗД (1) Вільні: ФЗД (1) Знайти схожі
|
>16. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Вяткина, Н. Выделяться, но не любой ценой [Текст] / Н. Вяткина> // Библиотека. - 2007. - № 8. - С. 31-32
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
Примірників всього: 1 ФЗД (1) Вільні: ФЗД (1) Знайти схожі
|
>17. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Вяткина, Н. Потенциал и возможности молодых в создании привлекательного образа библиотеки [Текст] / Н. Вяткина> // Новая Библиотека. - 2002. - №7. - С. 9-11
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>18. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Галимова, Е. Критерии эффективности организационного управления библиотекой [Текст] / Е. Галимова> // Библиотековедение. - 2006. - №4. - С. 33-39
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>19. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Гаркач, Е. И. ФОССТИС - это маркетинг [Текст] / Е.И. Гаркач> // Библиотека. - 2003. - №1. - С. 22, 27
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>20. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Глотова, Г. Ринок видавничої продукції як середовище маркетингу [Текст] / Г. Глотова> // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №5. - С. 16-21
Рубрики: маркетинг в библиотечном деле
книгоиздание
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
|
|