Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=маркетинг в библиотечном деле<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
1.


    Войцеховська, М.
    Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек [Текст] / М. Войцеховська // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Примірників всього: 1
ФЗД (1)
Вільні: ФЗД (1)

Знайти схожі

2.


    Рейнш, А.
    PR-акции приобщают к прекрасному [Текст] / А. Рейнш // Библиотека. - 2009. - № 5. - С. 39

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   рекламная деятельность


Примірників всього: 1
ФЗД (1)
Вільні: ФЗД (1)

Знайти схожі

3.


    Матвієнко, О.
    Інформаційний маркетинг у контексті державних, політичних та соціальних інформаційних відносин [Текст] / О. Матвієнко, Д. Дубов // Вісник Книжкової палати. - 2006. - №3. - С. 33-36

Рубрики: информационная деятельность

   маркетинг в библиотечном деле


Дод.точки доступу:
Дубов, Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Міщенко, Г.
    Автоматизована інформаційна система забезпечення маркетингу вищого навчального закладу [Текст] / Г. Міщенко // Вісник Книжкової палати. - 2005. - №4. - С. 34-35

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   автоматизированные системы и комплексы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Міщенко, Г.
    Автоматизована інформаційна система забезпечення маркетингу вищого навчального закладу [Текст] / Г. Міщенко // Вісник Книжкової палати. - 2005. - №9. - С. 28-32

Рубрики: автоматизированные системы и комплексы

   маркетинг в библиотечном деле


   библиотеки вузов


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Лески, Ц.
    Аутсоринг как долговременная стратегия [Текст] / Ц. Лески // Научные и технические библиотеки. - 2004. - №5. - С. 114-118

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Бандилко, Л.
    Бібліотека як суб"єкт ринкових відносин [Текст] / Л. Бандилко // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №12. - С. 27-28

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   связи с общественностью. Паблик рилейшнз


   платные услуги


   экономика библиотечного дела


   рынок и рыночные отношения


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Ігнатенко, В.
    Бібліотека: забезпечення інформаційних потреб маркетологів [Текст] / В. Ігнатенко // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 8. - С. 18-21

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Примірників всього: 1
ФЗД (1)
Вільні: ФЗД (1)

Знайти схожі

9.


    Горовий, В.
    Бібліотеки оновлюваного суспільства: деякі тенденції та особливості розвитку [Текст] / В. Горовий // Бібліотечна планета. - 2006. - №3. - С. 27-29

Рубрики: управление и организация работы библиотеки

   маркетинг в библиотечном деле


   информационные ресурсы


   информационные технологии


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Мешалкина, Ю.
    Библиография и маркетинг [Текст] / Ю.В. Мешалкина // Мир библиографии. - 2005. - №2. - С. 32-36

Рубрики: библиографическое обслуживание

   маркетинг в библиотечном деле


   Интернет


Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Злотникова, З.
    Библиотека в системе социально-культурного програмирования [Текст] / З.И. Злотникова , И.М. Суслова // Библиотековедение. - 2002. - №2. - С. 32-37

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   планирование


Дод.точки доступу:
Суслова, И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Баранова, Т.
    Библиотека на региональных торгово-промышленных выставках-ярмарках [Текст] / Т.Г. Баранова // Научные и технические библиотеки. - 2003. - №12. - С. 67-72

Рубрики: пропаганда библиотеки среди читателей

   маркетинг в библиотечном деле


Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Русских, Е.
    Библиотекарь: о мотивации... и не только [Текст] / Е. Русских // Новая Библиотека. - 2006. - №11. - С. 23-27

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   социологические исследования


   библиотечная профессия. библиотечные кадры


Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Клюев, В.
    Библиотечный маркетинг в новом осмыслении [Текст] / В. Клюев // Научные и технические библиотеки. - 2005. - №2. - С. 103-107

Рубрики: обзоры. рецензии

   маркетинг в библиотечном деле


Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Рыбакова, Н.
    Библиотечный маркетинг: модное увлечение или стратегия совершенствования информационной среды? [Текст] / Н. Рыбакова // Научные и технические библиотеки. - 2015. - № 1. - С. 59-62

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   публичные библиотеки


   библиотеки за рубежом


Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

16.


    Матвеев, М.
    В поисках фокус-группы [Текст] / М. Матвеев // Библиотечное дело. - 2007. - № 15. - С. 19-23

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   планирование


Примірників всього: 1
ФЗД (1)
Вільні: ФЗД (1)

Знайти схожі

17.


    Божко, Н.
    Використання елементів маркетингу в університетській бібліотеці [Текст] / Н. Божко, В. Пихтіна // Библиотечный форум Украины. - 2006. - №1. - С. 34-36

Рубрики: библиотеки вузов

   маркетинг в библиотечном деле


Дод.точки доступу:
Пихтіна, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Макеева, О.
    Возможности метода LibQUAL. Новая программа для увеличения [Текст] / О. Макеева // Библиотека. - 2010. - № 6. - С. 38-42

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   анкеты


Примірників всього: 1
ФЗД (1)
Вільні: ФЗД (1)

Знайти схожі

19.


    Ржеуський, А.
    Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" [Текст] / А. Ржеуський, Н. Кунанець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 8. - С. 17-21

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   библиотеки вузов


   рекламная деятельность


   информационно-поисковые языки


   информационно-библиографическое обслуживание


   WEB-сайты


   институционные репозитарии


Дод.точки доступу:
Кунанець, Н.

Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

20.


    Каплин, Р.
    Вузовский учебник: Сдать учебник или стать профессионалом? [Текст] / Р. Каплин // Университетская книга. - 2010. - № 4. - С. 53-55

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   социологические исследования


Примірників всього: 1
ФЗД (1)
Вільні: ФЗД (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)