Пошуковий запит: <.>II=40379/2014/10<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7 |
>1.
| Бондар Ю. Видавнича комунікація: до питання інституалізації/Ю. Бондар // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 10.-С.3-6
|
>2.
| Косачова О. Буктрейлер як ефективний медіаресурс сучасної бібліотеки/О. Косачова // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 10.-С.15-18
|
>3.
| Соколов В. Визначення терміна "провенієнція" в книгознавстві в контексті досліджень відомостей про власницьку незалежність книги/В. Соколов // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 10.-С.19-22
|
>4.
| Ситник О. Основні принципи формування стратегії розвитку новинного порталу в мережі Інтернет/О. Ситник // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 10.-С.23-26
|
>5.
| Маркова В. Дискусійні проблеми сучасного книгознавства/В. Маркова // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 10.-С.38-41
|
>6.
| Сегол Р. Роль редактора перекладу в опрацюванні американських телесеріалів/Р. Сегол // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 10.-С.41-44
|
>7.
| Курбан О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR /О. Курбан // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 10.-С.45-47
|
|