Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Періодичні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Глотова, Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи з 1 по 10
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 40379/2003/3
   Журнал

Вісник Книжкової палати . - Виходить щомісячно
2003р. № 3
Зміст:
Олійник, Б. Виступ на парламентських слуханнях щодо функціонування української мови / Б. Олійник. - С.3
Глотова, Г. Маркетинг видавничої продукціїї / Г. Глотова. - С.7-9
Плиса, Г. Апарат видання / Г. Плиса, Н. Регідайло. - С.15-19
Жданова, Р. Друкований каталог - важливе джерело інформації про бібліотечні фонди / Р. Жданова. - С.20-23
Нікітінська, Т. Українська художня література: склад фонду в бібліотеках для юнацтва / Т. Нікітінська. - С.23-24
Петренко, Н. УДК. Зміни і доповнення... / Н. Петренко. - С.25-26
Соколов, В. Постать гетьмана Кирила Розумовського (1728-1803) на тлі його культурно-просвітницької діяльності / В. Соколов. - С.27-29
З архіву Книжкової палати. - С.40-42
Регідайло, Н. Собор душі великого гуманіста / Н. Регідайло. - С.42-43
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Глотова, Г.
    Маркетинг видавничої продукціїї [Текст] / Г. Глотова // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №3. - С. 7-9

Рубрики: книгоиздание

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 40379/2003/1
   Журнал

Вісник Книжкової палати . - Виходить щомісячно
2003р. № 1
Зміст:
Сенченко, М. Книжкова палата України у 2002 / Сенченко М. ; Сенченко М. . - С.3-5
Глотова, Г. Маркетинг видавничої продукції / Глотова Г. , О. Добровольський; Глотова Г. , О. Добровольський. - С.8-12
Сербін, О. Самвидав / Сербін О. ; Сербін О. . - С.12-14
Плиса, Г. Апарат видання / Г. Плиса. - С.15-20
Патока, В. Дослідження спадщини українських бібліографів: історія та сучасність / Патока В. ; Патока В. . - С.21-23
Бондаренко, І. Сутність соціального чинника та його вплив на зберігання бібліотечних фондів / Бондаренко І. ; Бондаренко І. . - С.24-25
Черних, О. Календар, як фактор рекламної комунікації й створення іміджу бібліотеки / Черних О. ; Черних О. . - С.26
Булах, Т. Селекція документів у гібридному інформаційному середовищі / Булах Т. ; Булах Т. . - С.26-29
Щукіна, Т. Формування інформаційної культури юної особистості в умовах інформатизації бібліотеки / Щукіна Т. ; Щукіна Т. . - С.29-31
Тоцька, О. Автоматизація робочого місця бібліотекаря відділу періодичних видань (за допомогою СУБД Microsoft Acces) / Тоцька О. ; Тоцька О. . - С.31-33
Андрющенко, О. Концептуальні основи єдиного інформаційного поля фізичної культури і спорту України / Андрющенко О. ; Андрющенко О. . - С.33-36
Крижанівська, Т. Бій під Крутами / Крижанівська Т. ; Крижанівська Т. . - С.46-47
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Глотова, Г.
    Маркетинг видавничої продукції [Текст] / Глотова Г. , О. Добровольський // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №1. - С. 8-12

Рубрики: книгоиздание

Дод.точки доступу:
Добровольський, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 40379/2003/5
   Журнал

Вісник Книжкової палати . - Виходить щомісячно
2003р. № 5
Зміст:
Петрова, Н. Довідково-пошуковий апарат видання / Петрова Н. , Н. Регідайло; Петрова Н. , Н. Регідайло. - С.11-13
Петренко, Н. Вивчаємо україномовні таблиці УДК / Н. Петренко. - С.14-15
Глотова, Г. Ринок видавничої продукції як середовище маркетингу / Г. Глотова. - С.16-21
Козлюк, Н. Основні етапи становлення медичних бібліотек Академії медичних наук України / Козлюк Н. ; Козлюк Н. . - С.32-37
Каракоз, О. Витоки бібліотечної цензури в Україні / Каракоз О. ; Каракоз О. . - С.37-40
Гончар, Т. Комунікативна культура в контексті психологічних теорій особистості / Т. Гончар. - С.42-44
Артамонова, С. Проблеми підготовки бібліотечно-інформаційних кадрів в Росії / Артамонова С. ; Артамонова С. . - С.47-49
Шумілова, А. В ім"я відновлення національної держави / А. Шумілова. - С.49-50
Лебідь, С. Квітни, "Саде"! / С. Лебідь. - С.54-56
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Глотова, Г.
    Ринок видавничої продукції як середовище маркетингу [Текст] / Г. Глотова // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №5. - С. 16-21

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   книгоиздание


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 40379/2003/2
   Журнал

Вісник Книжкової палати . - Виходить щомісячно
2003р. № 2
Зміст:
"Про затвердження мінімальних ставок винагороди (роялті) за використання об"єктів авторського права і суміжних прав" / Кабінет Міністрів України. Постанова. - С.3-8
Афонін, О. Маркетинг видавничої продукції / Афонін О. , Г. Глотова, О. Добровольський; Афонін О. , Г. Глотова, О. Добровольський. - С.9-11
Плиса, Г. Апарат видання / Плиса Г. ; Плиса Г. . - С.19-21
Чачко, А. Ієрархія мети і засобів сучасної бібліотечної діяльності / Чачко А. ; Чачко А. . - С.22-24
Петрова, Л. Українська бібліотека в контексті глобальних процесів розвитку суспільства / Петрова Л. ; Петрова Л. . - С.24-28
Коваль, Т. Український читач на тлі суспільних перетворень / Коваль Т. ; Коваль Т. . - С.28-34
Черних, О. Приватна бібліотека: спорідненість душ та ментальна єдність / Черних О. ; Черних О. . - С.34
Від укладачів україномовних таблиць УДК / . - С.35
Єрхов, А. Інформаційний пошук у мережі INTERNET: використання "класичних сервірів" / Єрхов А. ; Єрхов А. . - С.36-38
Солонська, Н. Бібліотекарі Каллімах, Костянтин Філософ, Книжник Іларіон: освіта, вчителі та професійне кредо / Солонська Н. ; Солонська Н. . - С.38-44
Колосова, Н. Національна специфіка соціокультурних процесів у перехідний період / Н. Колосова. - С.47-50
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Афонін, О.
    Маркетинг видавничої продукції [Текст] / О. Афонін, Г. Глотова, О. Добровольський // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №2. - С. 9-11

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   книгоиздание


Дод.точки доступу:
Глотова, Г.
Добровольський, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 40379/2003/6
   Журнал

Вісник Книжкової палати . - Виходить щомісячно
2003р. № 6
Зміст:
Мельник, Л. Комплектування бібліотечних фондів масових бібліотек - державна справа / Л. Мельник. - С.13-14
Черних, О. Читач як суб*єкт комунікації / О. Черних. - С.15-17
Доля, Ж. Професійні зв*язки українських та американських бібліотекарів міцнішають / Ж. Доля. - С.18-20
Глотова, Г. Сегментація ринку видавничої продукції / Г. Глотова. - С.21-23
Фінклер, Ю. До питання взаємин масової комунікації та влади / Ю. Фінклер. - С.23-25
Добко, Т. Використання електронних інформаційних ресурсів у довідково-бібліографічному обслуговуванні / Т. Добко. - С.25-28
Голуб, В. Формування повнотекстової бази даних "Міжнародне співробітництво України" / В. Голуб, Д. Сасюк. - С.28-30
Болдовський, В. Дефініція та класифікація онлайнового документа / В. Болдовський. - С.30-32
Мельник, Н. Стратегічні аспекти розвитку освітнього простору і вимоги маркетингового аналізу до сфери підготовки студентів-іноземців / Н. Мельник. - С.35-36
Ісаєнко, О. Кириличні видання друкарні Лазаря Барановича у фондах відділу стародруків НБУВ / О. Ісаєнко. - С.45-46
Якубова, Т. Участь запорізького козацтва в очаківській військовій операції 1736 року / Т. Якубова. - С.42-45
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Глотова, Г.
    Сегментація ринку видавничої продукції [Текст] / Г. Глотова // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №6. - С. 21-23

Рубрики: экономика библиотечного дела

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)