Поисковый запрос: (<.>A=Ярошенко, Р.$<.>) |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8 |
>1.
| Ярошенко Р. Формування стратегії сучасної видавничої організації: визначення цілей та виду економічної діяльності/Р. Ярошенко // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 3.-С.33-36
|
>2.
| Ярошенко Р. Формування розвитку сучасної видавничої організації: базисні стратегії/Р. Ярошенко // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 4.-С.17-20
|
>3.
| Ярошенко Р. Поняття "клієнт" у формуванні стратегії розвитку сучасного видавничого бізнесу/Р. Ярошенко // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 11.-С.19-23
|
>4.
| Ярошенко Р. Партнерська співпраця як складник розвитку видавничого бізнесу/Р. Ярошенко // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 6.-С.3-6
|
>5.
| Вісник Книжкової палати - 2017г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>6.
| Вісник Книжкової палати - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Вісник Книжкової палати - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>8.
| Вісник Книжкової палати - 2017г.,N 11 (Введено оглавление)
|
|