Поисковый запрос: (<.>K=РЕКЛАМА<.>) |
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Чрелашвили О. Реклама в библиотеке и реклама библиотек/О. Чрелашвили // Библиотечное Дело, 2004,N №8.-С.31-34
|
>2.
| Чередник Л. Використання прийомів сугестії у сучасній рекламі/Л. Чередник // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2020,N № 1.-С.143-149
|
>3.
| Устіннікова О. Державні поточні бібліографічні покажчики як безоплатна реклама видавничої продукції/О. Устіннікова, Р. Красій // Вісник Книжкової палати, 2007,N №7.-С.12-13
|
>4.
| Соколова О. Бібліотечна реклама: різноманітність і дієвість/ О. Соколова // Бібліотечна планета, 2002,N №3.-С.13-14
|
>5.
| Соколова Н. Библиотека и реклама.Экспозиция в Центральной библиотеке Кировского района Санкт- Петербурга/Н. Соколова // Библиотечное Дело, 2003,N №7 .-С.26-27
|
>6.
| Осаула В. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання/В. Осаула // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2019,N № 3.-С.88-93
|
>7.
| Новая Библиотека - 2003г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>8.
| Мир библиографии - 2004г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>9.
| Мельниченко А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги/А. Мельниченко, А. Киричок // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 11.-С.44-45
|
>10.
| Майзик З. Язык визуальной культуры (Реклама как инструмент маркетинга и коммуникации)/З. Майзик, Е. Баум // Мир библиографии, 2004,N №2.-С.36-39
|
|
|