Поисковый запрос: (<.>K=РЕКЛАМА<.>) |
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Устіннікова О. Державні поточні бібліографічні покажчики як безоплатна реклама видавничої продукції/О. Устіннікова, Р. Красій // Вісник Книжкової палати, 2007,N №7.-С.12-13
|
>2.
| Мельниченко А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги/А. Мельниченко, А. Киричок // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 11.-С.44-45
|
>3.
| Гологудина Л. Реклама: "сарафанное радио" или СМИ?/Л. Гологудина // Библиотека, 2005,N №11.-С.16-17
|
>4.
| Чрелашвили О. Реклама в библиотеке и реклама библиотек/О. Чрелашвили // Библиотечное Дело, 2004,N №8.-С.31-34
|
>5.
| Борисова О. "Реклама в библиотеке": учебный курс в контексте образовательного ГОСТ нового поколения/О. Борисова // Библиотековедение, 2005,N №1.-С.120-123
|
>6.
| Грет М. Реклама бібліотек у блогах/М. Грет // Бібліотечний вісник, 2015,N № 1.-С.52-57
|
>7.
| Булах Т. Нативна реклама та періодика: точки дотику/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 9.-С.19-22
|
>8.
| Башманівський В. "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" - вагома компонента сучасного навчального процесу/В. Башманівський, Л. Башманівська, О. Андросович // Вісник Книжкової палати, 2023,N № 2.-С.8-13
|
>9.
| Булах Т. Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі/Т. Булах // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 7.-С.11-16
|
>10.
| Осаула В. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання/В. Осаула // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2019,N № 3.-С.88-93
|
|
|