Поисковый запрос: (<.>K=РЕКЛАМА<.>) |
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Башманівський В., Башманівська Л., Андросович О.
Заглавие : "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" - вагома компонента сучасного навчального процесу
Место публикации : Вісник Книжкової палати. - 2023. - № 2. - С. 8-13 (Шифр 40379/2023/2)
Предметные рубрики: маркетингова діяльність бібліотек-- рекламна діяльність Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): змі--медіатексти--медіапродукт--реклама
Найти похожие
|
>2.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Булах Т.
Заглавие : Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
Место публикации : Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 7. - С. 11-16 (Шифр 40379/2020/7)
Предметные рубрики: видавнича діяльність Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): реклама
Найти похожие
|
>3.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Чередник Л.
Заглавие : Використання прийомів сугестії у сучасній рекламі
Место публикации : Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2020. - № 1. - С. 143-149 (Шифр у13174/2020/1)
Предметные рубрики: рекламна діяльність Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): реклама--сугестія
Найти похожие
|
>4.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Булах Т.
Заглавие : Нативна реклама та періодика: точки дотику
Место публикации : Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 9. - С. 19-22 (Шифр 40379/2020/9)
Предметные рубрики: рекламна діяльність Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): періодичні видання--електронні видання--рекламна комунікація
Найти похожие
|
>5.
|
Заглавие журнала :Вісник Книжкової палати -2020г.,N 9 Интересные статьи : Сенченко М. Національна бібліографія у країнах Азії, Африки та Латинської Америки/ М. Сенченко (стр.3-10) Афонін О. Про долю українського книговидання: реальність і перспективи/ О. Афонін (стр.10-15) Ейсмонт Ю. Новий правопис: дискусійні питання/ Ю. Ейсмонт (стр.15-19) Булах Т. Нативна реклама та періодика: точки дотику/ Т. Булах (стр.19-22) Попельницька О. Книги з бібліотеки Хв. Вовка з автографами, екслібрисами та дарчими написами у книгозбірні Національного музею історії України/ О. Попельницька (стр.32-38) Якубова Т. Дослідження внеску вчених, причетних до формування фондів бібліотеки Київської духовної академії/ Т. Якубова (стр.38-44) Галицька С. Німецька національна бібліотека: тематичний пошук за класифікацією М. Дьюї/ С. Галицька, Т. Устинова (стр.48-52) Интересные статьи : Найти похожие
|
>6.
|
Заглавие журнала :Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. -2019г.,N 3 Интересные статьи : Добко Т. Покажчики змісту українських часописів - складова національної бібліографії України/ Т. Добко, В. Шкаріна (стр.6-14) Соколов В. Розвиток діяльності центральних губернських бібліотек в Україні у 1920-х рр. у контексті еволюції провідних публічних бібліотек губернських міст/ В. Соколов (стр.15-26) Петрушка А. І. Алгоритм просування університетських видань в наукометричні бази даних/ А. І. Петрушка (стр.44-53) Палєха Ю. Культура пошуку та опрацювання інформації як складник інформаційної кульутри організації/ Ю. Палєха (стр.54-61) Філіпова Л. Роль комп'ютерної етики в формуванні інформаційної культури користувачів комп'ютерно-мережевого середовища (за книгою американського етика Дебори Джонсон)/ Л. Філіпова (стр.75-80) Салата Г. Культура і комунікація: як культура впливає на сприйняття інформації/ Г. Салата, Н. Бачинська (стр.80-87) Осаула В. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання/ В. Осаула (стр.88-93) Каракоз О. Традиційна книга - феномен сучасного соціокультурного простору/ О. Каракоз (стр.93-100) Антонович В. Діяльність бібліотек по інформаційно-комунікаційному забезпеченню готельно-ресторанної сфери у зарубіжних країнах/ В. Антонович (стр.101-106) Горбань Ю. Антологія "Книгознавча школа Київського національного університету культури і мистецтв" у науковому житті України кінця ХХ-початку ХХІ ст./ Ю. Горбань (стр.107-110) Интересные статьи : Найти похожие
|
>7.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Осаула В.
Заглавие : Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання
Место публикации : Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2019. - № 3. - С. 88-93 (Шифр у13174/2019/3)
Предметные рубрики: соціокомунікаційні технології рекламна діяльність Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): комунікація--соціальна реклама
Найти похожие
|
>8.
|
Заглавие журнала :Бібліотечний вісник -2015г.,N 1 Интересные статьи : Волохін О. Каталогізація ресурсів Інтернету за допомогою Дублінського ядра методаних/ О. Волохін (стр.3-7) Чегринець М. Формування авторитетного файла предметних рубрик у ХДНБ ім. В. Г. Короленка/ М. Чегринець (стр.8-11) Помчалова о. Авторитетні записи заголовків індивідуальних авторів - основа поліпшення якості електронного каталогу бібліотеки/ о. Помчалова (стр.12-16) Грет М. Реклама бібліотек у блогах/ М. Грет (стр.52-57) Интересные статьи : Найти похожие
|
>9.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Грет М.
Заглавие : Реклама бібліотек у блогах
Место публикации : Бібліотечний вісник. - 2015. - № 1. - С. 52-57 (Шифр 74049/2015/1)
Предметные рубрики: рекламная деятельность Блоги маркетинг в библиотечном деле
Найти похожие
|
>10.
|
Заглавие журнала :Вісник Книжкової палати -2014г.,N 11 Интересные статьи : Мураховський А. Державна організаційно-фінансова підтримка виставкової діяльності/ А. Мураховський (стр.3-9) Погореловська І. Місце ISBN у сучасному інформаційному просторі/ І. Погореловська (стр.9-15) Сербін О. Таблиця мовних типових поділів із серії "Рубрикатор НБУВ" у контексті сучасного лінгвістичного забезпечення наукової бібліотеки/ О. Сербін, І. Багрій (стр.18-26) Матвієнко О. Термінологія предметного поля інформатики: що означає "інформатичний"/ О. Матвієнко, М. Цивін (стр.30-32) Шелестова А. Інформаційні потреби окремих груп користувачів як основа формування ефективного контенту веб-сайту ВНЗ/ А. Шелестова (стр.32-35) Романуха З. Впровадження інформаційних технологій у бібліографічному інформуванні споживачів в університетських бібліотеках/ З. Романуха (стр.39-43) Мельниченко А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги/ А. Мельниченко, А. Киричок (стр.44-45) Интересные статьи : Найти похожие
|
|
|