Поисковый запрос: (<.>K=освіта<.>) |
Общее количество найденных документов : 75
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Яворська Т. Інформаційна складова в структурі професійних компетентностей майбутніх документознавців/Т. Яворська // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2018,N № 4.-С.71–77
|
>2.
| Ющенко Л. О. Формування професійних компетентностей фахівців спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" у ЗВО І-ІІ рівнів акредитації/Л. О. Ющенко, В. О. Базар // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2019,N № 4.-С.84-90
|
>3.
| Шульга О. Посилення культурно-просвітницької та виховної функцій бібліотек/О. Шульга // Вища освіта України, 2008. т.1.-С.64-71
|
>4.
| Шейко В. Фундатор вищої бібліотечно-інформаційної та культурологічно-мистецької освіти України/В. Шейко, Н. Кушнаренко // Вісник Книжкової палати, 2019,N № 8.-С.37-42
|
>5.
| Шейко В. Концептосфера підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів у Харківській державній академії культури/В. Шейко, Н. Кушнаренко // Вісник Книжкової палати, 2020,N № 7.-С.34-38
|
>6.
| Шевченко О. Освіта для майбутнього/О. Шевченко // Бібліотечний форум України, 2019,N № 4.-С.20-22
|
>7.
| Чуканова С. Як розвивалась бібліотечна освіта у США: деякі ісоричні аспекти/С. Чуканова // Бібліотечний форум України, 2015,N № 1.-С.49-53
|
>8.
| Сошинська В. Формування комунікаційних компетенцій майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи/В. Сошинська // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2017,N № 4.-С.92-96
|
>9.
| Солонська Н. Бібліотекарі Каллімах, Костянтин Філософ, Книжник Іларіон: освіта, вчителі та професійне кредо/Н. Солонська // Вісник Книжкової палати, 2003,N №2.-С.38-44
|
>10.
| Соколов В. Створення та розвиток діяльності технікумів і шкіл політосвіти у контексті становлення середньої спеціальної бібліотечної освіти в Україні у 1920-х-1940-х рр./В. Соколов // Бібліотечний форум України, 2019,N № 4.-С.33-42
|
>11.
| Смаглова Н. Безперервна бібліотечна освіта: НБУВ- бібліотекам науково-дослідних установ НАН України/Н. Смаглова // Бібліотечний вісник, 2005,N №5.-С.66-67
|
>12.
| Скнар В. Безперервна інформаційно-бібліотечна освіта 2002: новий етап розвитку/ В.С. Скнар, І. Шаевченко // Бібліотечна планета, 2002,N №3.-С.41-42
|
>13.
| Сидоренко А. Розвиток форм інтенсифікації підготовки фахівців бібліотечної справи в умовах соціальних трансформацій (друга половина ХХ ст. - ХХІ ст.)/А. Сидоренко // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2018,N № 4.-С.35–42
|
>14.
| Прокопенко Л. Практична підготовка студентів для бібліотечно-інформаційної сфери як складник навчального процесу/Л. Прокопенко // Вісник Книжкової палати, 2018,N № 12.-С.28-31
|
>15.
| Прокопенко Л. "Інше" навчання: нотатки слухача онлайн-курсу "Бібліотека - відкритий публічний простір"/Л. Прокопенко // Бібліотечний форум України, 2020,N № 3.-С.30-33
|
>16.
| Поліщук Т. Практично-орієнтований підхід у викладанні дисципліни "Бібліотечна журналістика" в Університеті Грінченка/Т. Поліщук // Вісник Книжкової палати, 2019,N № 5.-С.24-27
|
>17.
| Пашкова В. Бібліотеки і неформальна безперервна освіта (у контексті забезпечення сталого розвитку суспільства)/В. Пашкова // Бібліотечна планета, 2018,N № 3.-С.15-17
|
>18.
| Охріменко М. Конкурси професійної майстерності: поєднання практики з творчістю/М. Охріменко // Бібліотечний форум України, 2019,N № 2.-С.50–53
|
>19.
| Онищенко О. Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського як центр підготовки кадрів вищої кваліфікації та розвитку нових наукових напрямів у бібліотечній та архівній галузях в Україні (1993-2018). Підготовка бібліотечних кадрів вищої кваліфікації у руслі нових пріоритетів діяльності НБУВ у 2011-2018 рр./О. Онищенко, Л. Дубровіна // Бібліотечний вісник, 2018,N № 3.-С.3-11
|
>20.
| Онищенко Н. Бібліотекознавчий лекторій як запорука професійного зростання працівників освітянських бібліотек/Н. Онищенко // Бібліотечний форум України, 2019,N № 2.-С.47–49
|
|
|