Поисковый запрос: (<.>K=PR<.>) |
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Сафонова Т. Формування іміджу сучасного бібліотекаря як важливий напрям PR-діяльності бібліотеки/Т. Сафонова // Вісник Книжкової палати, 2019,N № 7.-С.25-28
|
>2.
| Башманівський В. "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" - вагома компонента сучасного навчального процесу/В. Башманівський, Л. Башманівська, О. Андросович // Вісник Книжкової палати, 2023,N № 2.-С.8-13
|
>3.
| Варцаба Н. Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні/Н. Варцаба // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2017,N № 4.-С.104-109
|
>4.
| Курбан О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR /О. Курбан // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 10.-С.45-47
|
>5.
| Мельниченко А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги/А. Мельниченко, А. Киричок // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 11.-С.44-45
|
>6.
| Коржова Т. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки PR-фахівців у закладах вищої освіти України/Т. Коржова // Вісник Книжкової палати, 2019,N № 1.-С.14-18
|
>7.
| Кундеревич О. Професійні стандарти та соціальна відповідальність в сфері PR-діяльності/О. Кундеревич // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2019,N № 2.-С.136-141
|
>8.
| Новая Библиотека - 2006г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>9.
| Сафонова Т. Менеджмент безпеки профдіяльності в бібліотеках України/Т. Сафонова, І. Коханова // Вісник Книжкової палати, 2022,N № 2.-С.37-42
|
>10.
| Букатова Л. Корпоративный PR: дух единой команды: если хочешь, чтобы мир заговорил о тебе, используй СМИ!/Л. Букатова // Библиотека, 2012,N № 5.-С.9-13
|
|
|