Поисковый запрос: (<.>S=социальные сети<.>) |
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Голівець В. Редакторське опрацювання соціальних мереж: підходи до створення контенту з метою формування позитивного іміджу компанії/В. Голівець, Р. Сегол // Вісник Книжкової палати, 2018,N № 5.-С.17-20
|
>2.
| Глоба Т. "Дніпрокультура": просвітницький проект та краєзнавча локація в соціальних мережах/Т. Глоба // Бібліотечна планета, 2018,N № 3.-С.26-27
|
>3.
| Соколовська Л. Інноваційні форми рекламно-інформаційної діяльності бібліотек/Л. Соколовська // Бібліотечний форум України, 2018,N № 1.-С.20-25
|
>4.
| Дубова Ю. Роль веб-сайту та соціальних мереж у формуванні оновленого іміджу бібліотеки/Ю. Дубова, А. Літашова // Бібліотечний форум України, 2018,N № 3.-С.9-14
|
>5.
| Соцков О. Способи використання Instagram у бібліотеках/О. Соцков // Бібліотечний форум України, 2018,N № 4.-С.13-16
|
>6.
| Редька К. Розвиток інфраструктури інфокомунікацій і становлення інформаційного суспільства України/К. Редька // Вісник Книжкової палати, 2018,N № 7.-С.36-39
|
>7.
| Шубенкова Т. Бібліотечні електронні ресурси на базі фотодокументів: аналіз способів створення, збереження і надання користувачам/Т. Шубенкова // Бібліотечний форум України, 2017,N № 3.-С.25-27
|
>8.
| Соцков О. Тренди для бібліотек у соціальних мережах/О. Соцков // Бібліотечний форум України, 2017,N № 3.-С.15-17
|
>9.
| Садигов Т. Рейтингова оцінка бібліотечних проектів у віртуальному просторі/Т. Садигов // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2017,N № 3.-С.32-35
|
>10.
| Парфенюк І. Соціальні мережі інтернет як засіб комунікації політичного лідера (на прикладі соцмереж президента України)/І. Парфенюк // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2017,N № 2.-С.58-65
|
|
|