Поисковый запрос: (<.>S=социальные сети<.>) |
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Парфенюк І. Соціальні мережі інтернет як засіб комунікації політичного лідера (на прикладі соцмереж президента України)/І. Парфенюк // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2017,N № 2.-С.58-65
|
>2.
| Жабін А. Соціальні мережеві сервіси в бібліотеках/А. Жабін // Бібліотечний вісник, 2017,N № 4.-С.13-19
|
>3.
| Курбан О. Інформаційне протистояння в онлайн мережевому середовищі під час захоплення Росією території АР Крим (лютий-березень 2014 р.)/О. Курбан // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2017,N № 1.-С.100-108
|
>4.
| Садигов Т. Рейтингова оцінка бібліотечних проектів у віртуальному просторі/Т. Садигов // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2017,N № 3.-С.32-35
|
>5.
| Редька К. Розвиток інфраструктури інфокомунікацій і становлення інформаційного суспільства України/К. Редька // Вісник Книжкової палати, 2018,N № 7.-С.36-39
|
>6.
| Голівець В. Редакторське опрацювання соціальних мереж: підходи до створення контенту з метою формування позитивного іміджу компанії/В. Голівець, Р. Сегол // Вісник Книжкової палати, 2018,N № 5.-С.17-20
|
>7.
| Глоба Т. "Дніпрокультура": просвітницький проект та краєзнавча локація в соціальних мережах/Т. Глоба // Бібліотечна планета, 2018,N № 3.-С.26-27
|
>8.
| Гранчак Т. Використання національними бібліотеками соцмереж для представлення бібліотечних продуктів і послуг/Т. Гранчак // Бібліотечний вісник, 2016,N № 1.-С.18-29
|
>9.
| Курбан О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR /О. Курбан // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 10.-С.45-47
|
>10.
| Кулик Є. Формування віртуального бібліотечного простору для бібліотечно-інформаційного обслуговування юнацтва/Є. Кулик // Вісник Книжкової палати, 2014,N № 12.-С.28-31
|
|
|