Поисковый запрос: (<.>S=социальные сети<.>) |
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Соколовська Л. Інноваційні форми рекламно-інформаційної діяльності бібліотек/Л. Соколовська // Бібліотечний форум України, 2018,N № 1.-С.20-25
|
>2.
| Курбан О. Інформаційне протистояння в онлайн мережевому середовищі під час захоплення Росією території АР Крим (лютий-березень 2014 р.)/О. Курбан // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія., 2017,N № 1.-С.100-108
|
>3.
| Гарагуля С. Бібліотеки в інформаційному суспільстві: орієнтація на користувача/С. Гарагуля // Бібліотечний вісник, 2014,N № 6.-С.17-23
|
>4.
| Шубенкова Т. Бібліотечні електронні ресурси на базі фотодокументів: аналіз способів створення, збереження і надання користувачам/Т. Шубенкова // Бібліотечний форум України, 2017,N № 3.-С.25-27
|
>5.
| Назар'єва С. Використання інструментів веб-комунікації бібліотеками університетів/С. Назар'єва // Бібліотечний форум України, 2017,N № 2.-С.14-16
|
>6.
| Гранчак Т. Використання національними бібліотеками соцмереж для представлення бібліотечних продуктів і послуг/Т. Гранчак // Бібліотечний вісник, 2016,N № 1.-С.18-29
|
>7.
| Глоба Т. "Дніпрокультура": просвітницький проект та краєзнавча локація в соціальних мережах/Т. Глоба // Бібліотечна планета, 2018,N № 3.-С.26-27
|
>8.
| Власов П. Книга друкована і книга електронна: розмова бібліотекаря з книгарем/П. Власов, И. Журавлева // Бібліотечний вісник, 2013,N № 3.-С.16-22
|
>9.
| Петрова Е. Навигаторы для поиска изданий и собеседников/Е. Петрова // Библиотека, 2014,N № 7.-С.26-30
|
>10.
| Голівець В. Редакторське опрацювання соціальних мереж: підходи до створення контенту з метою формування позитивного іміджу компанії/В. Голівець, Р. Сегол // Вісник Книжкової палати, 2018,N № 5.-С.17-20
|
|
|