Коржова, Т. В. До питання розробки стратегії брендингу університету [Текст] / Т. В. Коржова> // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2019. - № 4. - С. 102-109 Рубрики: бібліотечний маркетинг Кл.слова (ненормовані): БРЕНД -- МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) |
Бондарчук, Я. Елементи бібліотечного маркетингу в діяльності Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова [Текст] / Я. Бондарчук> // Бібліотечний форум України. - 2020. - № 4. - С. 14-16 Рубрики: бібліотечний маркетинг Кл.слова (ненормовані): PR Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) |