Осаула, В. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст] / В. Осаула> // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2019. - № 3. - С. 88-93 Рубрики: соціокомунікаційні технології рекламна діяльність Кл.слова (ненормовані): КОМУНІКАЦІЯ -- СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) |
Чередник, Л. Використання прийомів сугестії у сучасній рекламі [Текст] / Л. Чередник> // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2020. - № 1. - С. 143-149 Рубрики: рекламна діяльність Кл.слова (ненормовані): РЕКЛАМА -- СУГЕСТІЯ Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) |
Булах, Т. Нативна реклама та періодика: точки дотику [Текст] / Т. Булах> // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 9. - С. 19-22 Рубрики: рекламна діяльність Кл.слова (ненормовані): ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ -- ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ -- РЕКЛАМНА КОМУНІКАЦІЯ Примірників всього: 1 МТД (1) Вільні: МТД (1) |