Осаула, В.
    Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст] / В. Осаула // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2019. - № 3. - С. 88-93

Рубрики: соціокомунікаційні технології

   рекламна діяльність


Кл.слова (ненормовані):
КОМУНІКАЦІЯ -- СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)




    Чередник, Л.
    Використання прийомів сугестії у сучасній рекламі [Текст] / Л. Чередник // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2020. - № 1. - С. 143-149

Рубрики: рекламна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА -- СУГЕСТІЯ
Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)




    Булах, Т.
    Нативна реклама та періодика: точки дотику [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 9. - С. 19-22

Рубрики: рекламна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ -- ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ -- РЕКЛАМНА КОМУНІКАЦІЯ
Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)