> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 40379/2003/3 Журнал 2003р. № 3 Олійник, Б. Виступ на парламентських слуханнях щодо функціонування української мови / Б. Олійник. - С.3 Глотова, Г. Маркетинг видавничої продукціїї / Г. Глотова. - С.7-9 Плиса, Г. Апарат видання / Г. Плиса, Н. Регідайло. - С.15-19 Жданова, Р. Друкований каталог - важливе джерело інформації про бібліотечні фонди / Р. Жданова. - С.20-23 Нікітінська, Т. Українська художня література: склад фонду в бібліотеках для юнацтва / Т. Нікітінська. - С.23-24 Петренко, Н. УДК. Зміни і доповнення... / Н. Петренко. - С.25-26 Соколов, В. Постать гетьмана Кирила Розумовського (1728-1803) на тлі його культурно-просвітницької діяльності / В. Соколов. - С.27-29 З архіву Книжкової палати. - С.40-42 Регідайло, Н. Собор душі великого гуманіста / Н. Регідайло. - С.42-43 Немає відомостей про примірники |
Глотова, Г. Маркетинг видавничої продукціїї [Текст] / Г. Глотова> // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №3. - С. 7-9 Рубрики: книгоиздание Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 40379/2003/1 Журнал 2003р. № 1 Сенченко, М. Книжкова палата України у 2002 / Сенченко М. ; Сенченко М. . - С.3-5 Глотова, Г. Маркетинг видавничої продукції / Глотова Г. , О. Добровольський; Глотова Г. , О. Добровольський. - С.8-12 Сербін, О. Самвидав / Сербін О. ; Сербін О. . - С.12-14 Плиса, Г. Апарат видання / Г. Плиса. - С.15-20 Патока, В. Дослідження спадщини українських бібліографів: історія та сучасність / Патока В. ; Патока В. . - С.21-23 Бондаренко, І. Сутність соціального чинника та його вплив на зберігання бібліотечних фондів / Бондаренко І. ; Бондаренко І. . - С.24-25 Черних, О. Календар, як фактор рекламної комунікації й створення іміджу бібліотеки / Черних О. ; Черних О. . - С.26 Булах, Т. Селекція документів у гібридному інформаційному середовищі / Булах Т. ; Булах Т. . - С.26-29 Щукіна, Т. Формування інформаційної культури юної особистості в умовах інформатизації бібліотеки / Щукіна Т. ; Щукіна Т. . - С.29-31 Тоцька, О. Автоматизація робочого місця бібліотекаря відділу періодичних видань (за допомогою СУБД Microsoft Acces) / Тоцька О. ; Тоцька О. . - С.31-33 Андрющенко, О. Концептуальні основи єдиного інформаційного поля фізичної культури і спорту України / Андрющенко О. ; Андрющенко О. . - С.33-36 Крижанівська, Т. Бій під Крутами / Крижанівська Т. ; Крижанівська Т. . - С.46-47 Немає відомостей про примірники |
Глотова, Г. Маркетинг видавничої продукції [Текст] / Глотова Г. , О. Добровольський> // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №1. - С. 8-12 Рубрики: книгоиздание Дод.точки доступу: Добровольський, О. Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 40379/2003/5 Журнал 2003р. № 5 Петрова, Н. Довідково-пошуковий апарат видання / Петрова Н. , Н. Регідайло; Петрова Н. , Н. Регідайло. - С.11-13 Петренко, Н. Вивчаємо україномовні таблиці УДК / Н. Петренко. - С.14-15 Глотова, Г. Ринок видавничої продукції як середовище маркетингу / Г. Глотова. - С.16-21 Козлюк, Н. Основні етапи становлення медичних бібліотек Академії медичних наук України / Козлюк Н. ; Козлюк Н. . - С.32-37 Каракоз, О. Витоки бібліотечної цензури в Україні / Каракоз О. ; Каракоз О. . - С.37-40 Гончар, Т. Комунікативна культура в контексті психологічних теорій особистості / Т. Гончар. - С.42-44 Артамонова, С. Проблеми підготовки бібліотечно-інформаційних кадрів в Росії / Артамонова С. ; Артамонова С. . - С.47-49 Шумілова, А. В ім"я відновлення національної держави / А. Шумілова. - С.49-50 Лебідь, С. Квітни, "Саде"! / С. Лебідь. - С.54-56 Немає відомостей про примірники |
Глотова, Г. Ринок видавничої продукції як середовище маркетингу [Текст] / Г. Глотова> // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №5. - С. 16-21 Рубрики: маркетинг в библиотечном деле книгоиздание Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 40379/2003/2 Журнал 2003р. № 2 "Про затвердження мінімальних ставок винагороди (роялті) за використання об"єктів авторського права і суміжних прав" / Кабінет Міністрів України. Постанова. - С.3-8 Афонін, О. Маркетинг видавничої продукції / Афонін О. , Г. Глотова, О. Добровольський; Афонін О. , Г. Глотова, О. Добровольський. - С.9-11 Плиса, Г. Апарат видання / Плиса Г. ; Плиса Г. . - С.19-21 Чачко, А. Ієрархія мети і засобів сучасної бібліотечної діяльності / Чачко А. ; Чачко А. . - С.22-24 Петрова, Л. Українська бібліотека в контексті глобальних процесів розвитку суспільства / Петрова Л. ; Петрова Л. . - С.24-28 Коваль, Т. Український читач на тлі суспільних перетворень / Коваль Т. ; Коваль Т. . - С.28-34 Черних, О. Приватна бібліотека: спорідненість душ та ментальна єдність / Черних О. ; Черних О. . - С.34 Від укладачів україномовних таблиць УДК / . - С.35 Єрхов, А. Інформаційний пошук у мережі INTERNET: використання "класичних сервірів" / Єрхов А. ; Єрхов А. . - С.36-38 Солонська, Н. Бібліотекарі Каллімах, Костянтин Філософ, Книжник Іларіон: освіта, вчителі та професійне кредо / Солонська Н. ; Солонська Н. . - С.38-44 Колосова, Н. Національна специфіка соціокультурних процесів у перехідний період / Н. Колосова. - С.47-50 Немає відомостей про примірники |
Афонін, О. Маркетинг видавничої продукції [Текст] / О. Афонін, Г. Глотова, О. Добровольський> // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №2. - С. 9-11 Рубрики: маркетинг в библиотечном деле книгоиздание Дод.точки доступу: Глотова, Г. Добровольський, О. Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: 40379/2003/6 Журнал 2003р. № 6 Мельник, Л. Комплектування бібліотечних фондів масових бібліотек - державна справа / Л. Мельник. - С.13-14 Черних, О. Читач як суб*єкт комунікації / О. Черних. - С.15-17 Доля, Ж. Професійні зв*язки українських та американських бібліотекарів міцнішають / Ж. Доля. - С.18-20 Глотова, Г. Сегментація ринку видавничої продукції / Г. Глотова. - С.21-23 Фінклер, Ю. До питання взаємин масової комунікації та влади / Ю. Фінклер. - С.23-25 Добко, Т. Використання електронних інформаційних ресурсів у довідково-бібліографічному обслуговуванні / Т. Добко. - С.25-28 Голуб, В. Формування повнотекстової бази даних "Міжнародне співробітництво України" / В. Голуб, Д. Сасюк. - С.28-30 Болдовський, В. Дефініція та класифікація онлайнового документа / В. Болдовський. - С.30-32 Мельник, Н. Стратегічні аспекти розвитку освітнього простору і вимоги маркетингового аналізу до сфери підготовки студентів-іноземців / Н. Мельник. - С.35-36 Ісаєнко, О. Кириличні видання друкарні Лазаря Барановича у фондах відділу стародруків НБУВ / О. Ісаєнко. - С.45-46 Якубова, Т. Участь запорізького козацтва в очаківській військовій операції 1736 року / Т. Якубова. - С.42-45 Немає відомостей про примірники |
Глотова, Г. Сегментація ринку видавничої продукції [Текст] / Г. Глотова> // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №6. - С. 21-23 Рубрики: экономика библиотечного дела Вільних прим. немає |