Шифр: 40379/2014/11
   Журнал

Вісник Книжкової палати . - Виходить щомісячно
2014р. № 11
Зміст:
Мураховський, А. Державна організаційно-фінансова підтримка виставкової діяльності / А. Мураховський. - С.3-9
Погореловська, І. Місце ISBN у сучасному інформаційному просторі / І. Погореловська. - С.9-15
Сербін, О. Таблиця мовних типових поділів із серії "Рубрикатор НБУВ" у контексті сучасного лінгвістичного забезпечення наукової бібліотеки / О. Сербін, І. Багрій. - С.18-26
Матвієнко, О. Термінологія предметного поля інформатики: що означає "інформатичний" / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.30-32
Шелестова, А. Інформаційні потреби окремих груп користувачів як основа формування ефективного контенту веб-сайту ВНЗ / А. Шелестова. - С.32-35
Романуха, З. Впровадження інформаційних технологій у бібліографічному інформуванні споживачів в університетських бібліотеках / З. Романуха. - С.39-43
Мельниченко, А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги / А. Мельниченко, А. Киричок. - С.44-45
Є примірники у відділах: всього 1 : МТД (1)
Вільні: МТД (1)




    Мельниченко, А.
    Реклама та PR як засоби популяризації української книги [Текст] / А. Мельниченко, А. Киричок // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 11. - С. 44-45

Рубрики: рекламная деятельность

Дод.точки доступу:
Киричок, А.

Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)